lille_myyy Skrevet 25. januar 2018 #1161 Del Skrevet 25. januar 2018 2 minutter siden, Silfen skrev: Perfekt med samleie nå med den testen. Woho!! 😁 Hadde det i gårkveld også, så vi bør ikke vente til i kveld? 🤔 Overrasket over hvor raskt den stigningen kom! Tenkte det var lenge til EL 😅 Men lettet over at jeg ikke har tolket kroppen helt feil når jeg tidligere har hatt El-slim 👍🏼 Nå vet jeg at El mest sannsynligvis er rett rundt hjørnet neste gang 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. januar 2018 #1162 Del Skrevet 25. januar 2018 Det er smart å la det gå ca 24 timer mellom hver utløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 25. januar 2018 #1163 Del Skrevet 25. januar 2018 Tatt idag. 15 dager siden første mens.. fortsatt negativ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 25. januar 2018 #1164 Del Skrevet 25. januar 2018 1 minutt siden, Klokkeblomst90 skrev: Tatt idag. 15 dager siden første mens.. fortsatt negativ? Fortsatt negativ ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 25. januar 2018 #1165 Del Skrevet 25. januar 2018 Akkurat nå, Cati skrev: Fortsatt negativ ja. Er ikke det litt rart. Er 15 dager siden første mens nå.. Er det vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 25. januar 2018 #1166 Del Skrevet 25. januar 2018 Vanlig lengder på syklus er gjerne 26-35 dager hvor gjennomsnittet ligger på 28-30 dager. Så tiden fra første dag i siste mens til eggløsning kan variere. Det er helt normalt. Oftere er det sånn at lengden mellom eggløsning og menstruasjon igjen er mer konstant. Ofte rundt 14 dager, men fins variasjoner her også som er innenfor det normale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 25. januar 2018 #1167 Del Skrevet 25. januar 2018 48 minutter siden, Cati skrev: Vanlig lengder på syklus er gjerne 26-35 dager hvor gjennomsnittet ligger på 28-30 dager. Så tiden fra første dag i siste mens til eggløsning kan variere. Det er helt normalt. Oftere er det sånn at lengden mellom eggløsning og menstruasjon igjen er mer konstant. Ofte rundt 14 dager, men fins variasjoner her også som er innenfor det normale. Teller man ikke fra siste dag i mens til eggløsning? Eller har jeg misforstått helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. januar 2018 #1168 Del Skrevet 25. januar 2018 Man teller fra syklusdag 1. Dvs den dagen du får mensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 25. januar 2018 #1169 Del Skrevet 25. januar 2018 Det er som Silfen sier over her; man teller alltid fra første blødningsdag. Blødningsdag 1 er det samme som syklusdag 1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_myyy Skrevet 26. januar 2018 #1170 Del Skrevet 26. januar 2018 Unnskyld litt mas fra meg nå, men prøver å forstå denne testingen... 😁 Første positive test i går (CD12) tatt kl 17.00. Den andre positive tatt samme dag kl 23. Den siste positive tatt i dag (CD13) kl 06.00. Hvis test er positiv igjen i ettermiddag, så kan jeg med andre ord ikke gå ut i fra at jeg får eggløsning før om 1-2 dager? Tok temp i dag også, på 36,2. Det er ca der jeg bruker å ligge i temperatur, tror jeg 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene25 Skrevet 26. januar 2018 #1171 Del Skrevet 26. januar 2018 Har hatt så «mye» utflod i det siste, og tok en el test bare for å sjekke. Den var jo positiv?? Forventer mens 04.02. Ble sykt forvirret. Negativ graviditets test på samme urin 🙄 hva synst dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. januar 2018 #1172 Del Skrevet 26. januar 2018 Lille myy: du kan ikke tempe en gang og få noe vettugt ut av det. Temping må til i 3 mnd med temping hver dag med termometer med 2 desimaler for å få noe kurve som er korrekt. Når det gjelder når EL er så kan du regne et døgn eller to etter positiv test. Når EL faktisk har vært ville du sett med temping, men altså ikke med antagelse av hva normaltemp er. Så forvent EL rundt om snart, ha sex og ikke tenk så mye på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_myyy Skrevet 26. januar 2018 #1173 Del Skrevet 26. januar 2018 @Silfen Ja jeg skjønner jeg ikke bare kan måle temp en gang. Men har glemt det litt, så har blitt ca annenhverdag. De siste dagene har jeg ligget på 36,3 og 36,2. Det har ikke blitt en økning, men forstår det ikke blir helt riktig siden jeg har målt litt sporadisk :-) Saken er bare at samboer er bortreist fra i dag til onsdag... Så hadde håpet at det holdt med samleie i gårkveld, og dagen før. Men så lykkelig og glad over at jeg får såpass positive El-tester 😀 Så får det bli som det blir, vi kan ikke gjøre mer nå uansett 😊 Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. januar 2018 #1174 Del Skrevet 26. januar 2018 Men 36.2 funker ikke, du må ha doble desimaler. Det er nemlig stor forskjell på om du har 36.21 og 36.29. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 26. januar 2018 #1175 Del Skrevet 26. januar 2018 @Lene25 den var litt vanskelig å tolke, er bildet uklart? Syns jo den ser positiv ut men usikker på om teststreken er litt svakere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 27. januar 2018 #1176 Del Skrevet 27. januar 2018 Håper noen kan hjelpe meg her inne. Er nå 17 dager siden første syklusdag. Har prøvd å bli gravid siden August, og dette er første gang jeg prøver ut el tester. Har tester hver dag siden mandag, og jeg blir ikke helt klok på testene jeg har tatt. Har veldig varierte el tester og jeg begynner å tro at det er noe galt med meg, men det er jo helt sikkert ikke det.. På onsdag var testen ganske sterk, men før og etter dette har styrken variert veldig mye. Har tatt testen på ettermiddagen hver dag siden mandag. Øverste bilde er mandag og videre til i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene25 Skrevet 27. januar 2018 #1177 Del Skrevet 27. januar 2018 19 timer siden, Aryamili skrev: @Lene25 den var litt vanskelig å tolke, er bildet uklart? Syns jo den ser positiv ut men usikker på om teststreken er litt svakere? Ja, det er bildet. For test streken var sterkere enn den andre. Men ser jeg postet feil bilde. Positiv el test idah også 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miil Skrevet 27. januar 2018 #1178 Del Skrevet 27. januar 2018 Er denne positiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 27. januar 2018 #1179 Del Skrevet 27. januar 2018 15 minutter siden, Miil skrev: Er denne positiv? Nei, teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 27. januar 2018 #1180 Del Skrevet 27. januar 2018 13 timer siden, Miil skrev: Er denne positiv? Nei, dessverre. Har hatt slike utslag på testene mine jeg også, men fikk vite at streken skal være like sterk eller sterkere. Vi får bare fortsette å teste🙄 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå