Silfen Skrevet 13. januar 2018 #1121 Del Skrevet 13. januar 2018 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 13. januar 2018 #1122 Del Skrevet 13. januar 2018 5 timer siden, SmileyGrr skrev: Er denne positiv? Tok en test 02.01 som viste mye svakere strek. Testet igjen 06.01 og fikk dette resultatet Testet og 07.01, denne var da svakere rosa igjen.... Denne er negativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #1123 Del Skrevet 15. januar 2018 Endelig positiv! Visste ikke når jeg kunne forvente mens, og har derfor testet bare sporadisk ... sist test var vel for et par-tre dager siden. Så vet ikke om jeg hadde testet positivt i går liksom. Hadde ubeskyttet sex i går, burde vi prøve igjen i kveld? Evt i morgen om den fremdeles er positiv? Eller kan det bli for mye, slik at sædkvaliteten blir dårligere? Anonymkode: 398c6...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #1124 Del Skrevet 16. januar 2018 Veldig ny på dette. Er denne positiv( tatt ca 16:30)? Når bør jeg ta neste, for å se om den blir sterker/svakere? Anonymkode: 96174...ddd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #1125 Del Skrevet 16. januar 2018 Nærmer det seg positiv test? Har testet i en uke, og så sterk test-strek har jeg ikke hatt tidligere! Anonymkode: 5a365...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus123 Skrevet 16. januar 2018 #1126 Del Skrevet 16. januar 2018 Noen som kan hjelpe meg å tolke om testen kan ha vært positiv mellom to tester? Har vært på reise, så har vært vanskelig å fått testet ordentlig så ble litt dårlig testing denne måneden. Min teori er at den kan ha vært positiv mellom test cd 15 og 16. Begge syklusappene mine sier at eggløsning er i dag. Kan det stemme ut fra testene? :-) Litt eggehvite utflod i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #1127 Del Skrevet 16. januar 2018 2 minutter siden, Kaktus123 skrev: Noen som kan hjelpe meg å tolke om testen kan ha vært positiv mellom to tester? Har vært på reise, så har vært vanskelig å fått testet ordentlig så ble litt dårlig testing denne måneden. Min teori er at den kan ha vært positiv mellom test cd 15 og 16. Begge syklusappene mine sier at eggløsning er i dag. Kan det stemme ut fra testene? :-) Litt eggehvite utflod i går. Den i midten, kveld 15 er sterkest. Vil tippe positiv senere samme kveld eller morgen 16 og ville estimert eggløsning et sted mellom i går kveld og i kveld (antar 17 er i dag). Ville rasket på for å rekke egget. Anonymkode: bc053...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #1128 Del Skrevet 16. januar 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Veldig ny på dette. Er denne positiv( tatt ca 16:30)? Når bør jeg ta neste, for å se om den blir sterker/svakere? Anonymkode: 96174...ddd Øverste rundt 16:30 og den neste nå i 21 tiden. Kan eggløsning ha vert?? Anonymkode: 96174...ddd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokokos Skrevet 20. januar 2018 #1129 Del Skrevet 20. januar 2018 Denne er vel positiv...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nethieo Skrevet 20. januar 2018 #1130 Del Skrevet 20. januar 2018 39 minutter siden, Kokokos said: Denne er vel positiv...? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 21. januar 2018 #1131 Del Skrevet 21. januar 2018 Jeg aner ikke lenger hvordan kroppen min fungerer, testene har ikke endret seg selv om de er "tørket inn". Syns det er for mange positive her og er urolig. Hvilke ville dere tolket som positive? Har "mensen" nå, men alt for lite blødning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_myyy Skrevet 21. januar 2018 #1132 Del Skrevet 21. januar 2018 1 time siden, Aryamili skrev: Jeg aner ikke lenger hvordan kroppen min fungerer, testene har ikke endret seg selv om de er "tørket inn". Syns det er for mange positive her og er urolig. Hvilke ville dere tolket som positive? Har "mensen" nå, men alt for lite blødning. Har ikke så mye erfaring med slike tester, men ser ut som 14/1 er sterkest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 21. januar 2018 #1133 Del Skrevet 21. januar 2018 3 timer siden, Aryamili skrev: Jeg aner ikke lenger hvordan kroppen min fungerer, testene har ikke endret seg selv om de er "tørket inn". Syns det er for mange positive her og er urolig. Hvilke ville dere tolket som positive? Har "mensen" nå, men alt for lite blødning. Jeg syns den fra 14.01 ser positiv ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1989 Skrevet 21. januar 2018 #1134 Del Skrevet 21. januar 2018 7 timer siden, Aryamili skrev: Jeg aner ikke lenger hvordan kroppen min fungerer, testene har ikke endret seg selv om de er "tørket inn". Syns det er for mange positive her og er urolig. Hvilke ville dere tolket som positive? Har "mensen" nå, men alt for lite blødning. Det er flere positive her. Du er ikke gravid? Det kan gi positive eggløsningstester. Det kan også hende at egget ikke slipper, sånn at eggløsningen faktisk ikke skjer. Lykke til videre 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 22. januar 2018 #1135 Del Skrevet 22. januar 2018 @lille_myyy @plastfolien enig, men er hva med de påfølgende? Jeg blør litt nå og hvis EL har vært 14.01 skulle vel mensen ikke komme enda.. nå er ikke dette typisk mensen da. Skal nevnes at det er kluss i syklusen min, så mulig jeg ikke har hatt EL overhodet. Får vel vente og se. Tar en g-test etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 22. januar 2018 #1136 Del Skrevet 22. januar 2018 @malla1989takk for svar! Tok en g-test, hvis EL-testen ville slått ut grunnet graviditet (hcG og LH er ganske like, og derfor kan hcG gi positive EL-tester) så burde vel g-testen også slått ut tenker jeg. Men får vel vente og se, jeg har vanskelige sykluser så er nok derfor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_myyy Skrevet 22. januar 2018 #1137 Del Skrevet 22. januar 2018 55 minutter siden, Aryamili skrev: @lille_myyy @plastfolien enig, men er hva med de påfølgende? Jeg blør litt nå og hvis EL har vært 14.01 skulle vel mensen ikke komme enda.. nå er ikke dette typisk mensen da. Skal nevnes at det er kluss i syklusen min, så mulig jeg ikke har hatt EL overhodet. Får vel vente og se. Tar en g-test etter hvert. Litt vanskelig å si, som sagt har jeg ikke erfaring med El-testing. Har du undersøkt om det evt er andre årsaker til positiv test? Slik som PCOS? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 22. januar 2018 #1138 Del Skrevet 22. januar 2018 Akkurat nå, lille_myyy skrev: Litt vanskelig å si, som sagt har jeg ikke erfaring med El-testing. Har du undersøkt om det evt er andre årsaker til positiv test? Slik som PCOS? 🤔 Nei, er henvist til gynekolog grunnet uregelmessige sykluser. Er nok redd det kan være PCOS.. Er normalvektig, men vet det er mulig å ha det likevel. Pleier dog aldri å ha så mye tull med syklusene som jeg har hatt de siste månedene man prøver jo likevel, og håper. Takk uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_myyy Skrevet 22. januar 2018 #1139 Del Skrevet 22. januar 2018 2 minutter siden, Aryamili skrev: Nei, er henvist til gynekolog grunnet uregelmessige sykluser. Er nok redd det kan være PCOS.. Er normalvektig, men vet det er mulig å ha det likevel. Pleier dog aldri å ha så mye tull med syklusene som jeg har hatt de siste månedene man prøver jo likevel, og håper. Takk uansett Ok Har ei venninne som nylig har fått påvist det, og hun er normalvektig. Ingen ytre tegn til det, kun at hun aldri fikk mensen etter p-pilleslutt. Ustabile sykluser kan jo være et tegn. Hun ble gravid ved første kunstig menstruasjon, så det gikk veldig fint. Det meste ordner seg, av og til er det bare godt å finne en årsak også 😊 Får håpe det går veien denne gangen 🤞🏼☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 22. januar 2018 #1140 Del Skrevet 22. januar 2018 @lille_myyytakk! Vet du hva din venninne fikk for å kicke i gang EL og mens? Vurderer å gå til privat gyn for å finne ut hva som foregår, men hadde vært fint å vite hva jeg skal spørre om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå