AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #1101 Del Skrevet 5. januar 2018 57 minutter siden, Silfen skrev: Da må du nesten bare teste. Eller tempe for å si ting sikkert. En positiv eltest betyr ikke nødvendigvis el. Så derfor er det helt umulig å anta noe ut fra tester som ikke er positive. Du kan få positiv test så sent som cd22 for alt jeg vet. Velger stole på testen når den blir sterkere og sterkere hodepine nå og vondt i magen to siste dagene, så noe skjer. Hvor ofte skal man teste seg da for å holde styr på dette? En gang før jeg legger meg, om morgenen og så et par ganger til? Anonymkode: 9fa4f...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trotwood Skrevet 6. januar 2018 #1102 Del Skrevet 6. januar 2018 12 hours ago, AnonymBruker said: Velger stole på testen når den blir sterkere og sterkere hodepine nå og vondt i magen to siste dagene, så noe skjer. Hvor ofte skal man teste seg da for å holde styr på dette? En gang før jeg legger meg, om morgenen og så et par ganger til? Anonymkode: 9fa4f...cd8 Oi, skal man teste flere ganger om dagen? Jeg trodde det holdt med en gang om dagen 🙈 Jeg har hatt ganske uregelmessig menstruasjon etter MA så tenkte teste meg denne syklusen. Har tidligere alltid hatt en normal og jevn 28 dagers syklus, så jeg har tatt en EL-test daglig fra dag 10-17 i syklusen (siste nå i dag). Men bare negativt hele veien. Så tror nok jeg har missa den og at EL skjedde før dag 10. Men kan man misse den hvis man ikke tar flere ganger daglig? Trodde de var positive i 24-48 timer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. januar 2018 #1103 Del Skrevet 6. januar 2018 Stort sett holder det å teste en gang om ettermiddagen og heller et par ganger når man ser testen er nesten positiv . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trotwood Skrevet 6. januar 2018 #1104 Del Skrevet 6. januar 2018 4 hours ago, Silfen said: Stort sett holder det å teste en gang om ettermiddagen og heller et par ganger når man ser testen er nesten positiv . Når er den "nesten" positiv da? Jeg har fått svak teststrek alle 7 dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #1105 Del Skrevet 7. januar 2018 Eggløsning er forventet idag. Men troor kanskje jeg hadde det for noen dager siden a jeg hadde smerter i rygg, mensensmerter osv. Men er det en positiv test jeg ser her? syntes disse testene er noe ordentlig stress, kjøper jeg CB fertilitetsmonitor istedet Anonymkode: 9fa4f...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nethieo Skrevet 7. januar 2018 #1106 Del Skrevet 7. januar 2018 13 hours ago, AnonymBruker said: Eggløsning er forventet idag. Men troor kanskje jeg hadde det for noen dager siden a jeg hadde smerter i rygg, mensensmerter osv. Men er det en positiv test jeg ser her? syntes disse testene er noe ordentlig stress, kjøper jeg CB fertilitetsmonitor istedet Anonymkode: 9fa4f...cd8 Ingen av disse er positive dessverre, men kan hende du hadde eggløsning i tidsrommet før eller etter test nummer 2 fra toppen er tatt? Skjønner ikke helt hvilke dager i syklusen de er tatt? Anberaler clearblue dobbel eggløsningstest! Jeg holdt på med samme opplegg selv, tyde alle disse testene... det var stress. clearblue er dyre, men hvis du bestiller på billige-tester.no får du den for 349 istedenfor hele 499 på apoteket! Verdt det, har selv brukt den to sykluser på rad. Har ikke lyktes enda, men synes jeg har bedre oversikt og kontroll over syklusen min. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #1107 Del Skrevet 8. januar 2018 12 timer siden, Nethieo skrev: Ingen av disse er positive dessverre, men kan hende du hadde eggløsning i tidsrommet før eller etter test nummer 2 fra toppen er tatt? Skjønner ikke helt hvilke dager i syklusen de er tatt? Anberaler clearblue dobbel eggløsningstest! Jeg holdt på med samme opplegg selv, tyde alle disse testene... det var stress. clearblue er dyre, men hvis du bestiller på billige-tester.no får du den for 349 istedenfor hele 499 på apoteket! Verdt det, har selv brukt den to sykluser på rad. Har ikke lyktes enda, men synes jeg har bedre oversikt og kontroll over syklusen min. Lykke til! Nei, jeg vet. Tror jeg hadde eggløsning 3-4 Jan, hadde utlfod med litt blod og mensensmerter. Har pleid kjenne dette godt hver mnd før vi begynte å prøve, men nå som vi prøver blir jeg såkalte mer stressa Men finner det kjapt ut når jeg får mensen(håper jeg er fravid og at neste mens ikke kommer)..... Har kjøpt meg clearblue fertiltetsmonitor som jeg bruker neste syklus, føler det roer meg litt om jeg vet at syklusen er i orden Anonymkode: 9fa4f...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 8. januar 2018 #1108 Del Skrevet 8. januar 2018 På 6.1.2018 den 18.57, Trotwood skrev: Når er den "nesten" positiv da? Jeg har fått svak teststrek alle 7 dagene. Svake tester er helt normalt hele syklusen. Når den er nesten positiv er når den faktisk er nesten positiv, altså st begge strekene er omtrent like sterke men ikke helt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
261010 Skrevet 8. januar 2018 #1109 Del Skrevet 8. januar 2018 Positiv eller snart? Flere måneder siden jeg har hatt så sterk test!😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 8. januar 2018 #1110 Del Skrevet 8. januar 2018 På 7.1.2018 den 9.45, AnonymBruker skrev: Eggløsning er forventet idag. Men troor kanskje jeg hadde det for noen dager siden a jeg hadde smerter i rygg, mensensmerter osv. Men er det en positiv test jeg ser her? syntes disse testene er noe ordentlig stress, kjøper jeg CB fertilitetsmonitor istedet Anonymkode: 9fa4f...cd8 Desverre ingen positive. Men anbefaler deg å kjøpe clearblue digital dobbel hormonindikator Det skal visst funke veldig bra på mange, og klaffer på første forsøk hos mange. Jeg drev også med disse strimmlene og tydet og tydet. men ble så lei så kjøpte den digitale med dobbel hormonindikator forrige måned, og det klaffet på første forsøk :D Mye bedre med digital enn å holde på å tyde disse strekene. Anbefaler heller denne med dobbel hormonindikator enn den vanlige digitale, for da får du opp dine 4 mest fruktbare dager Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #1111 Del Skrevet 9. januar 2018 16 timer siden, Sitronmelis skrev: Desverre ingen positive. Men anbefaler deg å kjøpe clearblue digital dobbel hormonindikator Det skal visst funke veldig bra på mange, og klaffer på første forsøk hos mange. Jeg drev også med disse strimmlene og tydet og tydet. men ble så lei så kjøpte den digitale med dobbel hormonindikator forrige måned, og det klaffet på første forsøk :D Mye bedre med digital enn å holde på å tyde disse strekene. Anbefaler heller denne med dobbel hormonindikator enn den vanlige digitale, for da får du opp dine 4 mest fruktbare dager Lykke til! Har kjøpt meg CB fertilitetsmonitor, den måler både østrogen og lh, så blir vel det samme? Bare at monitoren sier ifra når man skal teste og kartlegger syklusen. Føler jeg ikke får roet meg før jeg vet alt er i orden, men disse eggløsningstestene var noe herk syntes jeg 🙈 Takk! Håper det ikke tar så lang tid før det klaffer for oss! Anonymkode: 9fa4f...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svakni Skrevet 9. januar 2018 #1112 Del Skrevet 9. januar 2018 Første gang jeg har prøvd eggløsningstest. Jeg forstår at den ikke er positiv, men har styrken på streken noe å si? Vil den bli sterkere og sterkere når eggløsning nærmer seg? Jeg testet på ettermiddagsurin. Har det noe å si? Er det bedre med morgenurin? Syklusen er helt off etter uttak av spiral, så aner ikke hvilken dag jeg får mens eller eggløsning, så må bare prøve meg fram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1989 Skrevet 9. januar 2018 #1113 Del Skrevet 9. januar 2018 31 minutter siden, svakni skrev: Første gang jeg har prøvd eggløsningstest. Jeg forstår at den ikke er positiv, men har styrken på streken noe å si? Vil den bli sterkere og sterkere når eggløsning nærmer seg? Jeg testet på ettermiddagsurin. Har det noe å si? Er det bedre med morgenurin? Syklusen er helt off etter uttak av spiral, så aner ikke hvilken dag jeg får mens eller eggløsning, så må bare prøve meg fram. De fleste har utslag på strek i en eller annen grad gjennom hele syklusen. For min egen del blir den sterkere når eggløsningen er nær. Et par dager før eggløsning blir den neeesten like sterk, men bare nesten. Lykke til med testingen 😊 Har bare gode erfaringer med testen du bruker, den stemmer alltid for meg! Det anbefales å teste på ettermiddagen. Noen trenger å teste flere ganger i løpet av en dag, men det avhenger av hvor lang LH-topp man har (hormonet som måles for å finne eggløsning). For min egen del har jeg en lang topp, og kan få positiv eggløsningstest to dager på rad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 10. januar 2018 #1114 Del Skrevet 10. januar 2018 Fikk denne testen 30.12 så gikk jeg tom for tester. Denne er vell bare nesten positiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 10. januar 2018 #1115 Del Skrevet 10. januar 2018 Bare nesten ja. Er du tom for tester og ikke får nye så er sex annenhver dag nå denne uken greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #1116 Del Skrevet 10. januar 2018 Hva med denne? Nærmer seg? Anonymkode: 72f13...fcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 10. januar 2018 #1117 Del Skrevet 10. januar 2018 Ser sånn ut. Hadde testet to ganger pr dag nå, ettermiddag og kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #1118 Del Skrevet 11. januar 2018 I dag tidlig øverst, ettermiddag nederst. Positiv nå? Anonymkode: 72f13...fcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1989 Skrevet 11. januar 2018 #1119 Del Skrevet 11. januar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: I dag tidlig øverst, ettermiddag nederst. Positiv nå? Anonymkode: 72f13...fcc Ja, begge er positive! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmileyGrr Skrevet 13. januar 2018 #1120 Del Skrevet 13. januar 2018 Er denne positiv? Tok en test 02.01 som viste mye svakere strek. Testet igjen 06.01 og fikk dette resultatet Testet og 07.01, denne var da svakere rosa igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå