Sitronmelis Skrevet 27. september 2017 #981 Del Skrevet 27. september 2017 (endret) Nå har jeg testa med el test og fikk to streker! Men usikker på om den er positiv: Har aldri fått 2 streker enda. Er 2,5 mnd siden jeg slutta på pillen. Fikk ordentlig mensen nå forrige uke. Er på DC10. Endret 28. september 2017 av Sitronmelis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #982 Del Skrevet 28. september 2017 2 timer siden, Sitronmelis skrev: Nå har jeg testa med el test og fikk to streker! Men usikker på om den er positiv: Har aldri fått 2 streker enda. Er 2,5 mnd siden jeg slutta på pillen. Fikk ordentlig mensen nå forrige uke. Er på DC10. Litt usikker, men ville startet prøving på denne da dette fort kan være positiv test på syklus på 25-26 dager når du er på CD 10 (de ser like sterk ut). Ville testet på ny i morgen og sett om den blir enda sterkere. Men prøving nå er uansett gunstig for deg om syklusen din er såpass kort. Anonymkode: bc053...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roseslime Skrevet 2. oktober 2017 #983 Del Skrevet 2. oktober 2017 Bildene er for en uke. Mandag til mandag. Første var jeg på innvendig ul og det var folikler som vokser. Nr to var jeg også på innvendig ul da var det en som har stukket av så antatt eggløsning skal være mandag til onsdag. Altså fra i dag til onsdag. Testet hver dag men ikke tatt bilder hver dag. Ikke hatt sterkere enn den tatt på fredagen... går på pergo😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #984 Del Skrevet 8. oktober 2017 Er denne positiv? Jeg er litt usikker på hvordan eggløsningstester fungerer. Er det nå for sent for unfangelse eller er det lurt å ha sex nå? Anonymkode: 77bd8...918 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Somre Skrevet 8. oktober 2017 #985 Del Skrevet 8. oktober 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er denne positiv? Jeg er litt usikker på hvordan eggløsningstester fungerer. Er det nå for sent for unfangelse eller er det lurt å ha sex nå? Anonymkode: 77bd8...918 Jeg ville tolket denne som positiv og da har du mest sannsynlig eggløsning i morgen og da vil det være perfekt å ha samleie nå. Lykke til😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 8. oktober 2017 #986 Del Skrevet 8. oktober 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er denne positiv? Jeg er litt usikker på hvordan eggløsningstester fungerer. Er det nå for sent for unfangelse eller er det lurt å ha sex nå? Anonymkode: 77bd8...918 Legg inn aksjer i dag:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #987 Del Skrevet 8. oktober 2017 Er denne positiv, eller mangler det litt styrke kanskje? Jeg pleier alltid å få svak teststrek, men denne og en til før i dag var så mye sterkere enn jeg pleier. Noen som vet om det bare er tilfeldig, eller kan det være tegn på at EL nærmer seg? Anonymkode: cba0a...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #988 Del Skrevet 9. oktober 2017 Hei. Noen som kan hjelpe med disse? Er noen av de positive? Og hvordan kan jeg vite at EL har vært? Jeg skal ta naturmedisin med oppstart etter EL, men synes det er vanskelig å vite når det egentlig er. Øverste er fra i morges. Den i midten er fra i går kveld. Den nederste er fra i forgårs kveld. Anonymkode: a929c...17a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. oktober 2017 #989 Del Skrevet 9. oktober 2017 To siste er negative. Umulig å si noe om når el er eller har vært ut fra de testene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #990 Del Skrevet 9. oktober 2017 Positive? Anonymkode: 8fa15...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 10. oktober 2017 #991 Del Skrevet 10. oktober 2017 Muligens den nederste, dobbeltsjekk med digital. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MJF Skrevet 12. oktober 2017 #992 Del Skrevet 12. oktober 2017 Positiv ikke sant? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #993 Del Skrevet 12. oktober 2017 Akkurat nå, MJF skrev: Positiv ikke sant? Ja Anonymkode: bc053...6a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MJF Skrevet 12. oktober 2017 #994 Del Skrevet 12. oktober 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja Anonymkode: bc053...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri_H Skrevet 13. oktober 2017 #995 Del Skrevet 13. oktober 2017 Positive tester i dag? Synes den nederste i allefall har ganske lik styrke på strekene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 13. oktober 2017 #996 Del Skrevet 13. oktober 2017 Den nederste ser positiv ut, de over er negative. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #997 Del Skrevet 17. oktober 2017 Nå har jeg hatt knall positive el-tester 3 dager på rad. Det blir jo sagt at EL kommer etter positiv test. Når etter da? Var ganske sikker på at EL var i går. Mye stikk i magen og kvalm som et uvær, men fremdeles knallpositiv test i dag? Anonymkode: d169f...897 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Radiogaga Skrevet 17. oktober 2017 #998 Del Skrevet 17. oktober 2017 Fortsetter dere å teste selv om dere får positiv test? Jeg fikk denne nå på dag 10 i syklusen og det er første gang jeg tester. Den virker positiv og det betyr vel at EL skjer nå snart? Er ikke helt 100% dreven på dette her enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #999 Del Skrevet 17. oktober 2017 1 minutt siden, Radiogaga skrev: Fortsetter dere å teste selv om dere får positiv test? Jeg fikk denne nå på dag 10 i syklusen og det er første gang jeg tester. Den virker positiv og det betyr vel at EL skjer nå snart? Er ikke helt 100% dreven på dette her enda Den er positiv. Det betyr at du bør sette i gang prøving nå og har eggløsning om ca 12-36 timer. Du kan teste vider om du ønsker se hvor lang LH-topp du har som syklusinformasjon, men en regner eggløsning fra 1. positiv test så det er ikke nødvendig. Anonymkode: bc053...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Radiogaga Skrevet 17. oktober 2017 #1000 Del Skrevet 17. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den er positiv. Det betyr at du bør sette i gang prøving nå og har eggløsning om ca 12-36 timer. Du kan teste vider om du ønsker se hvor lang LH-topp du har som syklusinformasjon, men en regner eggløsning fra 1. positiv test så det er ikke nødvendig. Anonymkode: bc053...6a9 Takk for god oppklaring! Vi hadde sex i går kveld, men bør kanskje kjøre på i dag også da? 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå