Silfen Skrevet 23. juni 2017 #801 Del Skrevet 23. juni 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg må bare spørre, jeg fikk positiv eggløsningstest 12 juni, 13 juni og negativ kveld 13 juni. 21 og 22 juni har jeg knall positiv eggløsningstester? Teststrekken er kraftigere i farge enn kontroll streken. Betyr det at kroppen ikke klarte å slippe egget den første gangen jeg fikk positiv eggløsningstest ? Altså den 12 -13 juni? At den prøver på nytt nå ? Noen med erfaring ?? Anonymkode: c6922...1df Du er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #802 Del Skrevet 25. juni 2017 Hei igjen. Jeg har skrevet innpå her tidligere, jeg fikk posetiv el test 12 juni, 13 juni og negativ 13 juni ( kveld ) . Fikk posetiv el test igjen den 21 og 22 juni. Idag 25 juni tok jeg en ny å den er også posetiv !! Noen som har opplevd liknende? Ble el forsinket , egget ikke ville slippe? Her er bilde av dagens el test : Anonymkode: c6922...1df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #803 Del Skrevet 26. juni 2017 På 23.6.2017 den 9.43, AnonymBruker skrev: De varierer litt i styrke frem og tilbake i hele syklus fordi en alltid har LH i kroppen og en produserer vanligvis litt mer LH om kvelden så det er normalt at den blir sterkere da uansett hvor i syklus man er. Det er derfor det er lurt å teste på ettermiddag/kveld om man bare tester én gang per døgn. Rundt eggløsning vil den øke markant og stige tydelig mot positiv test uten å vippe frem og tilbake i svake tester med litt ulik styrke på en måte. En får en kurve opp og ned i stedet. Jeg ville lest testene dine som at eggløsning kanskje ikke kommer nå men senere i syklus likevel: kanskje testet i kveld og vurdert å så gå tilbake på en test per døgn (kveld) igjen hvis du har begrenset med tester siden syklus også kan bli 42 dager, med sannsynlig eggløsning fortsatt en del frem i tid. Så gått opp på to tester om streken igjen blir tydelig sterkere sånn som de siste dagene. Anonymkode: bc053...6a9 Ser meg blind på disse testene.. Stiger verdien nok til å teste to ganger i døgnet? Anonymkode: 2682b...782 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #804 Del Skrevet 26. juni 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei igjen. Jeg har skrevet innpå her tidligere, jeg fikk posetiv el test 12 juni, 13 juni og negativ 13 juni ( kveld ) . Fikk posetiv el test igjen den 21 og 22 juni. Idag 25 juni tok jeg en ny å den er også posetiv !! Noen som har opplevd liknende? Ble el forsinket , egget ikke ville slippe? Her er bilde av dagens el test : Anonymkode: c6922...1df Synes det er veldig rart at du har fått så mange positive nå på ulike tidspunkter.. Hadde det vært den kun var positiv igjen den 21 og 22, så hadde jeg tenkt at du hadde positive pga graviditet.. Har du testet mellom 22 og til idag? Var de negative da? Det kan jo fortsatt være du er gravid! Eller så plages kroppen din skikkelig med å få til eggløsning, så ville ha tatt en runde i sengen ikveld for sikkerhetsskyld 👍🏻 og ta en graviditetstest for å se om dette faktisk skyldes graviditet 😊 Anonymkode: 1c9ec...96c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #805 Del Skrevet 26. juni 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det er veldig rart at du har fått så mange positive nå på ulike tidspunkter.. Hadde det vært den kun var positiv igjen den 21 og 22, så hadde jeg tenkt at du hadde positive pga graviditet.. Har du testet mellom 22 og til idag? Var de negative da? Det kan jo fortsatt være du er gravid! Eller så plages kroppen din skikkelig med å få til eggløsning, så ville ha tatt en runde i sengen ikveld for sikkerhetsskyld 👍🏻 og ta en graviditetstest for å se om dette faktisk skyldes graviditet 😊 Anonymkode: 1c9ec...96c Jeg fikk ikke testet mellom dei dagene da jeg var tom for tester:/ jeg har testet negativ på graviditetstest. Jeg har det siste året hatt el på samme tid hver måned, og testene har blitt negative etter el. Men denne gangen blir dei ikke negativ. Skjønner virkelig ikke hva som gjør det. Skal teste igjen ikveld og se om den forsatt er posetiv eller ikke. Anonymkode: c6922...1df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #806 Del Skrevet 26. juni 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk ikke testet mellom dei dagene da jeg var tom for tester:/ jeg har testet negativ på graviditetstest. Jeg har det siste året hatt el på samme tid hver måned, og testene har blitt negative etter el. Men denne gangen blir dei ikke negativ. Skjønner virkelig ikke hva som gjør det. Skal teste igjen ikveld og se om den forsatt er posetiv eller ikke. Anonymkode: c6922...1df Forsatt posetiv 🤔 Skjønner ingenting nå. Noen som har peilling på hva dette kan komme av? Lurer på om kroppen min er helt på bærtur 😩 Anonymkode: c6922...1df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #807 Del Skrevet 29. juni 2017 På tirsdag fikk jeg negativ test, I går fikk jeg blinkende smilefjes og i dag ble den negativ igjen. Hva betyr det? Trodde eggløsningen skulle være her innen 4 dager. Bruker clearblue testene som viser 4 fertile dager... nå skjønner jeg ingenting.... Anonymkode: 40e54...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #808 Del Skrevet 29. juni 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: På tirsdag fikk jeg negativ test, I går fikk jeg blinkende smilefjes og i dag ble den negativ igjen. Hva betyr det? Trodde eggløsningen skulle være her innen 4 dager. Bruker clearblue testene som viser 4 fertile dager... nå skjønner jeg ingenting.... Anonymkode: 40e54...322 Når på dagen tester du? Tror enten LH toppen (fast fjes) var i løpet av i går/natt til i dag eller at du har testet på ukonsentrert urin i dag? (Tror mest på det første..) Anonymkode: bc053...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #809 Del Skrevet 29. juni 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når på dagen tester du? Tror enten LH toppen (fast fjes) var i løpet av i går/natt til i dag eller at du har testet på ukonsentrert urin i dag? (Tror mest på det første..) Anonymkode: bc053...6a9 Jeg tester alltid på kvelden. Mellom 20.00 - 21.00. Bare syns at det er så rart... Det har aldri skjedd før... På tirsdag tok jeg ultralyd og egget var på 13 millimeter (alt for lite. Slippes ikke før den er 20-22 millimeter) - så det kan umulig stemme at LH har vært da jeg fikk smilende blinkefjes på onsdag... Heldigvis la vi inn aksjer på tirsdag sent kveld og i kveld (torsdag). Får håpe eggløsningen kommer eller at vi rakk det innenfor tidspunktet. Anonymkode: 40e54...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #810 Del Skrevet 30. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tester alltid på kvelden. Mellom 20.00 - 21.00. Bare syns at det er så rart... Det har aldri skjedd før... På tirsdag tok jeg ultralyd og egget var på 13 millimeter (alt for lite. Slippes ikke før den er 20-22 millimeter) - så det kan umulig stemme at LH har vært da jeg fikk smilende blinkefjes på onsdag... Heldigvis la vi inn aksjer på tirsdag sent kveld og i kveld (torsdag). Får håpe eggløsningen kommer eller at vi rakk det innenfor tidspunktet. Anonymkode: 40e54...322 Tror ikke eggløsning har vært da. Ville testet de neste dagene. Anonymkode: bc053...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #811 Del Skrevet 1. juli 2017 Hva tror dere? Er den forsatt positiv ? Anonymkode: c6922...1df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #812 Del Skrevet 1. juli 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tror dere? Er den forsatt positiv ? Anonymkode: c6922...1df Ja, ser sånn ut, har du tatt graviditetstest de siste dagene? Anonymkode: bc053...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #813 Del Skrevet 1. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, ser sånn ut, har du tatt graviditetstest de siste dagene? Anonymkode: bc053...6a9 Nei :-/ venter nye i posten, kommer dei ikke i begynnelsen av neste uke, får jeg kjøpe på butikken. Men om den blir negativ ? El som er veldig sen da? Anonymkode: c6922...1df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #814 Del Skrevet 1. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei :-/ venter nye i posten, kommer dei ikke i begynnelsen av neste uke, får jeg kjøpe på butikken. Men om den blir negativ ? El som er veldig sen da? Anonymkode: c6922...1df Ville bare startet med en graviditetstest. Graviditet er den mest nærliggende forklaringen når du ikke pleier være sånn. Hvis den skulle bli negativ, ta heller den bekymringen da. Anonymkode: bc053...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #815 Del Skrevet 1. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville bare startet med en graviditetstest. Graviditet er den mest nærliggende forklaringen når du ikke pleier være sånn. Hvis den skulle bli negativ, ta heller den bekymringen da. Anonymkode: bc053...6a9 Jeg skal ta en test neste uke. Så får jeg ta det som det kommer. Håper det betyr graviditet, men redd for å bli skuffet. Anonymkode: c6922...1df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
junijente Skrevet 4. juli 2017 #816 Del Skrevet 4. juli 2017 Hei:) tror dere denne eggløsningstesten er på topp nå? Skal jeg ta ny test i morgen tidlig eller i morgen ettermiddag? Er det størst sjanse for å bli gravid hvis vi har sex før eller etter første negativ eggløsningstest?:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #817 Del Skrevet 4. juli 2017 1 time siden, junijente skrev: Hei:) tror dere denne eggløsningstesten er på topp nå? Skal jeg ta ny test i morgen tidlig eller i morgen ettermiddag? Er det størst sjanse for å bli gravid hvis vi har sex før eller etter første negativ eggløsningstest?:) Den er veldig positiv. Størst sjanse ved positiv test, alt før er bra, døgnet etter positiv test kan gå, men kan være sent avhengig av når egget egentlig slippes etter LH-toppen som er individuelt. Sex i dag og i morgen er bra uansett, helt greit å ta ny test i morgen tidlig og kveld, noen får flere positive tester, men generelt gjelder uansett at eggløsning er ca 12-36 timer etter 1.positive test. Anonymkode: bc053...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #818 Del Skrevet 5. juli 2017 Søren altså, har slurvet litt med testing nå som det er ferie, pluss at mini har begynt å reise seg og er over alt.. Men når er det mest sannsynlig at EL har funnet sted her? Testet i stad, og den var like svak som de to siste... Anonymkode: 2682b...782 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #819 Del Skrevet 5. juli 2017 Dette bildet er muligens bedre.. Anonymkode: 2682b...782 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #820 Del Skrevet 5. juli 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette bildet er muligens bedre.. Anonymkode: 2682b...782 Det ser ikke ut som du har hatt eggløning enda. Bare fortsett å test å ta vare på dem. (Hvis du får mensen før 42, kan du regne deg tilbake ca 14 dager, å se om det samfaller med noen av testene som er litt sterkere enn de andre, 13,15,16 og ta med info videre) Anonymkode: bc053...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå