AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #781 Del Skrevet 13. juni 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, trenger hjelpt til å tolke eggløsningstester, dei 2 øverste er fra i går kveld og idag tidlig, den nederste er fra i kveld. Er dei 2 første positive ? Den eg tok i kveld, negativ? Har eg hatt eggløsning nå da? ( ikke merket til noe slim ) for seint å legge inn aksjer i kveld ? :O Anonymkode: c6922...1df De i går er positive ja, spesielt den fra kvelden. Og ja, det er verdt å prøve i kveld også, men en fordel at spermen er på plass før eggløsningen. Eggløsning er ca 12-36 timer etter positiv test, men spermen bruker en del timer opp til egget, som bare lever 12-24 timer. Så positiv test og de neste 24 timene er bra, men etter det er en fort for seint ute. Anonymkode: bc053...6a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 13. juni 2017 #782 Del Skrevet 13. juni 2017 Det er kanskje noe sent, men verdt et forsøk. Uansett, ha sex før el, selv om du ikke har hatt positiv test ennå. Å vente med sex er tull. Sex annenhver maks tredje hver dag, når man er prøvere, bør man vurdere å klare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #783 Del Skrevet 13. juni 2017 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dei 2 første positive ? Den eg tok i kveld, negativ? Det ser slik ut. Egget er "holdbart" i opptil 24 timer etter eggløsning, så det kan ikke skade å ha samleie i kveld👍🏼 Anonymkode: ae9c7...958 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madden Skrevet 16. juni 2017 #784 Del Skrevet 16. juni 2017 Hei. Er denne positiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #785 Del Skrevet 16. juni 2017 På 11.6.2017 den 16.59, AnonymBruker skrev: Én test per døgn, eller morgen og kveld? Hva er best?☺️ Anonymkode: 2682b...782 Ingen...? Anonymkode: 2682b...782 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #786 Del Skrevet 16. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen...? Anonymkode: 2682b...782 Det er individuelt..noen har kort topp på timer og trenger flere tester i døgnet, men de aller fleste tester positivt/sterkt ett døgn+ der det holder med en test per døgn. Hvis du har nok til to tester i døgnet hele perioden ville jeg vurdert det, hvis ikke ville jeg testet på kvelden og tatt to tester per døgn om streken en dag er en del mørkere enn den før, da det kan bety at du stiger mot eggløsning. Ta vare på alle testene selv om du ikke finner eggløsning, for man kan ofte se hvor toppen gjerne ligger i etterkant da med stigning opp og ned i styrke. Ville uansett testet to ganger disse første dagene fra 13-16 f.eks i tilfelle du har stabilisert deg på en fin 30 dagers syklus, i stedet for 42. Anonymkode: bc053...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #787 Del Skrevet 17. juni 2017 Jeg lurer på en ting: er dette en test som snart blir positiv, eller kan testene bli sånn når som helst i syklusen, selv om det er lenge til EL? Anonymkode: 87caf...3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 17. juni 2017 #788 Del Skrevet 17. juni 2017 Det er veldig individuelt. Mine ville vært slik i dagene før EL, ikke lenge før EL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #789 Del Skrevet 17. juni 2017 8 minutter siden, Silfen skrev: Det er veldig individuelt. Mine ville vært slik i dagene før EL, ikke lenge før EL. Takk for svar! Anonymkode: 87caf...3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #790 Del Skrevet 17. juni 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på en ting: er dette en test som snart blir positiv, eller kan testene bli sånn når som helst i syklusen, selv om det er lenge til EL? Anonymkode: 87caf...3b7 Meg med testen over. Bare for å følge opp: testen ble superduperpositiv noen timer senere. Anonymkode: 87caf...3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #791 Del Skrevet 20. juni 2017 Hei ! Har egentlig sett nok eksempler på tester her at jeg ikke burde ha behovet for å spørre .. men nå gjør jeg det alikevel den øverste er fra i går kveld, og ned nederste fra i dag tidlig. Er det riktig av meg å tenke at jeg enten nettopp har hatt el , eller event at det toppes i kveld ? Hva er mest sannsynlig tror dere ? Anonymkode: 79213...001 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Somre Skrevet 20. juni 2017 #792 Del Skrevet 20. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei ! Har egentlig sett nok eksempler på tester her at jeg ikke burde ha behovet for å spørre .. men nå gjør jeg det alikevel den øverste er fra i går kveld, og ned nederste fra i dag tidlig. Er det riktig av meg å tenke at jeg enten nettopp har hatt el , eller event at det toppes i kveld ? Hva er mest sannsynlig tror dere ? Anonymkode: 79213...001 Tror det er sannsynlig at du har eggløsning i dag/kveld. Kommer selvfølgelig an på hvor lang lh-topp du har☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 20. juni 2017 #793 Del Skrevet 20. juni 2017 Positiv test senere i dag ja, el om 1 døgns tid eller så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #794 Del Skrevet 22. juni 2017 På 16.6.2017 den 9.54, AnonymBruker skrev: Det er individuelt..noen har kort topp på timer og trenger flere tester i døgnet, men de aller fleste tester positivt/sterkt ett døgn+ der det holder med en test per døgn. Hvis du har nok til to tester i døgnet hele perioden ville jeg vurdert det, hvis ikke ville jeg testet på kvelden og tatt to tester per døgn om streken en dag er en del mørkere enn den før, da det kan bety at du stiger mot eggløsning. Ta vare på alle testene selv om du ikke finner eggløsning, for man kan ofte se hvor toppen gjerne ligger i etterkant da med stigning opp og ned i styrke. Ville uansett testet to ganger disse første dagene fra 13-16 f.eks i tilfelle du har stabilisert deg på en fin 30 dagers syklus, i stedet for 42. Anonymkode: bc053...6a9 Tusen takk for svar! Testene blir i hvertfall mer og mer tydelig, men langt ifra i nærheten av positiv. Skal jeg fortsette å teste i kveld, eller vente til i morgen eller senere? Anonymkode: 2682b...782 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 22. juni 2017 #795 Del Skrevet 22. juni 2017 Uansett best å teste om kvelden. Pg er lhtoppen din ukjent så tester du ettermiddag og kveld frem mot el når det bør nærme seg basert på sykluslengde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #796 Del Skrevet 22. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar! Testene blir i hvertfall mer og mer tydelig, men langt ifra i nærheten av positiv. Skal jeg fortsette å teste i kveld, eller vente til i morgen eller senere? Anonymkode: 2682b...782 Den er fortsatt svak, men det kan se ut som du alt stiger og kanskje vil få en ny 30 dagers syklus/kortere syklus (som er svært! positivt). Ville testet to ganger per døgn nå å sett hva som skjer de neste dagene og gått over på en test per døgn igjen etter 16 om du ikke stiger likevel. (Jeg tror du gjør det, og vil finne eggløsning en av dagene nå) Anonymkode: bc053...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #797 Del Skrevet 22. juni 2017 Hei. Jeg må bare spørre, jeg fikk positiv eggløsningstest 12 juni, 13 juni og negativ kveld 13 juni. 21 og 22 juni har jeg knall positiv eggløsningstester? Teststrekken er kraftigere i farge enn kontroll streken. Betyr det at kroppen ikke klarte å slippe egget den første gangen jeg fikk positiv eggløsningstest ? Altså den 12 -13 juni? At den prøver på nytt nå ? Noen med erfaring ?? Anonymkode: c6922...1df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #798 Del Skrevet 22. juni 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg må bare spørre, jeg fikk positiv eggløsningstest 12 juni, 13 juni og negativ kveld 13 juni. 21 og 22 juni har jeg knall positiv eggløsningstester? Teststrekken er kraftigere i farge enn kontroll streken. Betyr det at kroppen ikke klarte å slippe egget den første gangen jeg fikk positiv eggløsningstest ? Altså den 12 -13 juni? At den prøver på nytt nå ? Noen med erfaring ?? Anonymkode: c6922...1df Ta en graviditetstest. Kan være du er gravid. Anonymkode: ae9c7...958 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #799 Del Skrevet 23. juni 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Den er fortsatt svak, men det kan se ut som du alt stiger og kanskje vil få en ny 30 dagers syklus/kortere syklus (som er svært! positivt). Ville testet to ganger per døgn nå å sett hva som skjer de neste dagene og gått over på en test per døgn igjen etter 16 om du ikke stiger likevel. (Jeg tror du gjør det, og vil finne eggløsning en av dagene nå) Anonymkode: bc053...6a9 Ææææ, hvorfor så mye svakere i dag? Tok en i går kveld, som var sterkest av alle.. Anonymkode: 2682b...782 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #800 Del Skrevet 23. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ææææ, hvorfor så mye svakere i dag? Tok en i går kveld, som var sterkest av alle.. Anonymkode: 2682b...782 De varierer litt i styrke frem og tilbake i hele syklus fordi en alltid har LH i kroppen og en produserer vanligvis litt mer LH om kvelden så det er normalt at den blir sterkere da uansett hvor i syklus man er. Det er derfor det er lurt å teste på ettermiddag/kveld om man bare tester én gang per døgn. Rundt eggløsning vil den øke markant og stige tydelig mot positiv test uten å vippe frem og tilbake i svake tester med litt ulik styrke på en måte. En får en kurve opp og ned i stedet. Jeg ville lest testene dine som at eggløsning kanskje ikke kommer nå men senere i syklus likevel: kanskje testet i kveld og vurdert å så gå tilbake på en test per døgn (kveld) igjen hvis du har begrenset med tester siden syklus også kan bli 42 dager, med sannsynlig eggløsning fortsatt en del frem i tid. Så gått opp på to tester om streken igjen blir tydelig sterkere sånn som de siste dagene. Anonymkode: bc053...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå