Gå til innhold

Samletråd for tolking av eggløsningstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AquaFina

Hei har tatt min første El test i dag , har 2 apper hvor den ene sier at el er i dag og den andre sier el er i morgen, 

Hvordan tyder dere dette bildet?

20170318_134123.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, AquaFina skrev:

Hei har tatt min første El test i dag , har 2 apper hvor den ene sier at el er i dag og den andre sier el er i morgen, 

Hvordan tyder dere dette bildet?

20170318_134123.jpg

Som negativ, men kan godt bli positiv i løpet av dagen. Så hadde tatt ny i kveld.

Anonymkode: bc053...6a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AquaFina
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som negativ, men kan godt bli positiv i løpet av dagen. Så hadde tatt ny i kveld.

Ok dumt spm men hvordan skal den se ut når den skal tolkes som Positiv ? 

Endret av AquaFina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AquaFina
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: bc053.

Endret av AquaFina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AquaFina skrev:

Ok dumt spm men hvordan skal den se ut når den skal tolkes som Positiv ? 

Teststreken skal være like sterk, helst sterkere enn kontrollstreken. (Mine har aldri vært sterkere, jeg ligger på streker som deg et par døgn max, så går jeg ned. Men vet jeg har eggløsning. Så i dine sko ville jeg tenkt at appene muligvis har rett..) Jeg ville testet i kveld. Hvis den bli svakere da, har du muligvis passert LH topp i dag, noe som gir sannsynlig eggløsning i morgen++, eller den vil bli sterkere. Jeg tror uansett du ligger nærme eggløsning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AquaFina
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Teststreken skal være like sterk, helst sterkere enn kontrollstreken. (Mine har aldri vært sterkere, jeg ligger på streker som deg et par døgn max, så går jeg ned. Men vet jeg har eggløsning. Så i dine sko ville jeg tenkt at appene muligvis har rett..) Jeg ville testet i kveld. Hvis den bli svakere da, har du muligvis passert LH topp i dag, noe som gir sannsynlig eggløsning i morgen++, eller den vil bli sterkere. Jeg tror uansett du ligger nærme eggløsning. 

Ok tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AquaFina skrev:

Ok tusen takk for svar :)

Jeg er usikker nå. På det siste bildet, ser den mørkeste delen av streken litt mørkere ut enn kontrollstreken allerede. Sats på at @Silfendukker opp i tråden:) Hun er GOD på dette her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, lillevenn17 skrev:

Meg igjen 😇

Nå er den jo negativ. Tror dere EL har vært?

20170318_114125.jpg

Det kan se sånn ut. Tok du i går? Syns egentlig 15. er den som ser sterkest ut. Du bør teste to ganger i døgnet med ca 12 timers mellomrom rundt antatt EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det kan se sånn ut. Tok du i går? Syns egentlig 15. er den som ser sterkest ut. Du bør teste to ganger i døgnet med ca 12 timers mellomrom rundt antatt EL.

Tok ikke i går nei. Glemte det litt ut. Men, men.

Bedre lykke neste mnd i tilfelle vi bomma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
35 minutter siden, lillevenn17 skrev:

Tok ikke i går nei. Glemte det litt ut. Men, men.

Bedre lykke neste mnd i tilfelle vi bomma.

Ville lagt inn aksjer i dag og. Hvis testen var positiv i går, er reell eggløsning i dagish.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AquaFina

Tok en test nå nettopp første test er fra morningen mens den andre testen er nå nettopp , El skal være i dag/imorgen hva tror dere ? Er dette på vei til Eggløsning?? Er forresten helt blank på dette så all hjelp/info tas imot med stor takk :)

20170318_223324.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AquaFina skrev:

Tok en test nå nettopp første test er fra morningen mens den andre testen er nå nettopp , El skal være i dag/imorgen hva tror dere ? Er dette på vei til Eggløsning?? Er forresten helt blank på dette så all hjelp/info tas imot med stor takk :)

20170318_223324.jpg

Den er såpass mye svakere at du nok er over LH-topp, og den i morges var nok positiv/close-by. Kjør på i dag og i morgen. Du kan nok regne at eggløsning ligger 12-36 timer etter testen i morges. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AquaFina
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den er såpass mye svakere at du nok er over LH-topp, og den i morges var nok positiv/close-by. Kjør på i dag og i morgen. Du kan nok regne at eggløsning ligger 12-36 timer etter testen i morges. 

Den ble  litt sterkere etter ca 15 min men har det noe å si ? Den på morningen var ekstrem sterk med engang urinen ble lagt på, det var ikke denne den var veldig mye svakere og det tok tid før T stripen kom 

Endret av AquaFina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest AquaFina

Er sjikkelig i tvil nå , første test i går var klarest , så den på kvelden som var svak og nå nettopp så er den sterk igjen :( hva skjer ? Føler den er lik i går nesten.

20170319_135551.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg har sagt før: ha digital test og dobbeltsjekk når du tror du har positiv. 

Teststreker varierer alt etter hvor mye fargestoff som er i de men også ellers. 

Første ser positiv ut men siden streken bare er halv er det vanskelig å si. De to andre er klart negative. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AquaFina
1 time siden, Silfen skrev:

Som jeg har sagt før: ha digital test og dobbeltsjekk når du tror du har positiv. 

Teststreker varierer alt etter hvor mye fargestoff som er i de men også ellers. 

Første ser positiv ut men siden streken bare er halv er det vanskelig å si. De to andre er klart negative. 

Takk for svar :) , spør kansje litt dumt , men er det mulig at vist feks første er positiv og El har vært i går natt eller i dag da , så er det derfor de andre har blitt negative men fremdeles er litt sterke i fargen pga El ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...