Gå til innhold

Andersen og Jakobsen (podcasten)


PippiLa

Anbefalte innlegg

Har hørt flesteparten av podepisodene deres, men nå sier jeg takk for meg. Nå er det bare pjatt for å fylle episodene med "noe". Jada, alle har skjønt at Kristina har fått kjæreste, on and on med hinting. En annen ting er jo at Belinda står for 90 % av pratingen. Hun er ikke spesielt interessant å høre på i utganspunktet. Skjønte at jeg hadde fått nok av henne, når jeg helt automatisk trykket på 30 sek. frem knappen hver gang hun begynte med monologene sine. Og denne ukens episode med strålen, bare flaut og ubehagelig å høre på. Oversharing de luxe. Nei, bare nei! 

Heldigvis finnes det mange andre gode podcaster der ute :)

 

Tilføyelse: Kristina reklamerer for disse bli-brun-pillene. Hun klarer ikke engang å si navnet på pillene rett. Betakaroten, hun har trykk på O`en. Altså....det er jo fordummende å høre på.

Endret av Mädchen
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Keikolina
3 timer siden, Mädchen skrev:

Har hørt flesteparten av podepisodene deres, men nå sier jeg takk for meg. Nå er det bare pjatt for å fylle episodene med "noe". Jada, alle har skjønt at Kristina har fått kjæreste, on and on med hinting. En annen ting er jo at Belinda står for 90 % av pratingen. Hun er ikke spesielt interessant å høre på i utganspunktet. Skjønte at jeg hadde fått nok av henne, når jeg helt automatisk trykket på 30 sek. frem knappen hver gang hun begynte med monologene sine. Og denne ukens episode med strålen, bare flaut og ubehagelig å høre på. Oversharing de luxe. Nei, bare nei! 

Heldigvis finnes det mange andre gode podcaster der ute :)

 

Tilføyelse: Kristina reklamerer for disse bli-brun-pillene. Hun klarer ikke å si navnet på pillene rett. Betakaroten, hun har trykk på O`en. Altså.....det er jo fordummende å høre på.

Den gulbrunfargen hun alltid har er ikke noe å trakte etter. Nei takk. Hun bør bytte merke hvis det er den hun har brukt før.

 

Endret av Keikolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Mädchen skrev:

Og denne ukens episode med strålen, bare flaut og ubehagelig å høre på. Oversharing de luxe. Nei, bare nei! 

 

Har et veldig ambivalent forhold til disse damene og til podkasten, men at de snakka om onani i dag syntes jeg bare var topp! 👍 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.4.2019 den 15.11, Mädchen skrev:

Har hørt flesteparten av podepisodene deres, men nå sier jeg takk for meg. Nå er det bare pjatt for å fylle episodene med "noe". Jada, alle har skjønt at Kristina har fått kjæreste, on and on med hinting. En annen ting er jo at Belinda står for 90 % av pratingen. Hun er ikke spesielt interessant å høre på i utganspunktet. Skjønte at jeg hadde fått nok av henne, når jeg helt automatisk trykket på 30 sek. frem knappen hver gang hun begynte med monologene sine. Og denne ukens episode med strålen, bare flaut og ubehagelig å høre på. Oversharing de luxe. Nei, bare nei! 

Heldigvis finnes det mange andre gode podcaster der ute :)

 

Tilføyelse: Kristina reklamerer for disse bli-brun-pillene. Hun klarer ikke engang å si navnet på pillene rett. Betakaroten, hun har trykk på O`en. Altså....det er jo fordummende å høre på.

Samme her. Har sluttet å følge begge på Instagram og slettet bloggen fra podcast biblioteket. Orket ikke våset, bare tomprat og fjas. Ikke noe for meg som elsker podcaster. Dette blir for tamt og fordummende! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har avfulgt dem på insta og sletta abonnementet på podden jeg også. Orker ikke mer intetsigende pjatt, idiotiske konspirasjonsteorier og kropp kropp kropp. De har gått tom for historier og innhold. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også avfulgt dem etter å ha hengt på en stund etter podcast-stuntet. Man blir fort lei av selvdiggende damer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Noen som vet hvor det ble av tirsdagens episode? Har de skrevet noe no sted?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, kjarlos skrev:

Noen som vet hvor det ble av tirsdagens episode? Har de skrevet noe no sted?

Utsatt 1 uke. Er tilbake nå på tirsdag 😃👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Podkastmarkedet begynner å bli mettet. Når "alle" skal ha egen podkast blir det et enormt stort utvalg for oss lyttere, og dermed blir vi mer kritiske på kvaliteten. A&J er ikke hardtslående eller morsomme nok til å bære en småsnakk-podkast over tid. De har sikkert en trofast kjerne av lyttere, men selv har jeg mistet interessen. Kanskje det ville hjulpet å innføre noen faste innslag eller spalter for å få mer struktur på podkasten.

Forresten, er det bare meg, eller høres Kristina lei/uengasjert ut når Belinda snakker? Jeg kan jo skjønne hvorfor, de enetalene varer jo ei god stund...

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Fju skrev:

Podkastmarkedet begynner å bli mettet. Når "alle" skal ha egen podkast blir det et enormt stort utvalg for oss lyttere, og dermed blir vi mer kritiske på kvaliteten. A&J er ikke hardtslående eller morsomme nok til å bære en småsnakk-podkast over tid. De har sikkert en trofast kjerne av lyttere, men selv har jeg mistet interessen. Kanskje det ville hjulpet å innføre noen faste innslag eller spalter for å få mer struktur på podkasten.

Forresten, er det bare meg, eller høres Kristina lei/uengasjert ut når Belinda snakker? Jeg kan jo skjønne hvorfor, de enetalene varer jo ei god stund...

Jeg har begynt å spole litt når Belinda snakker, hun holder på altfor lenge om gangen... Bare å fortelle om en enkel hendelse på butikken krever liksom en lang og detaljert prolog; hva som hadde skjedd tidligere på dagen, den uka, alt mulig fjas som egentlig ikke er særlig relevant for historien, før hun kommer til poenget. Som ikke var så kjempemorsomt heller. 

Jeg synes de begynte veldig bra, episodene var morsomme, noen triste, det føltes som om episodene varte i 10 min når de egentlig holdt på i sånn 45 min. De siste episodene derimot har vært litt kjedelige. Føles veldig lange. Også snakker de veldig mye internt, blir litt som å høre på skravling mellom to gode venninner. Jeg klarer ikke helt å henge med og detter ut hele tiden. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Endte de opp med å legge ned eller? Kanskje like så greit. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, hippyskippy skrev:

Endte de opp med å legge ned eller? Kanskje like så greit. 

Ja, de har visst gjort det. De hadde behov for å trekke seg litt tilbake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hobbykokken skrev:

Ja, de har visst gjort det. De hadde behov for å trekke seg litt tilbake.

Nåja, jeg tror heller de fikk litt sjokk over at det var mer jobb enn antatt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Nå starter Belinda pod med Kristin Gjelsvik (de hadde jo en slags videopod da Belinda bodde i Oslo som de tar opp igjen), kanskje det er noe av årsaken til at de la ned? Gleder meg uansett til å høre mer av Belinda, fått skikkelig sansen for henne🙌🏼

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...