AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #41 Skrevet 5. mars 2019 Ikke pokker. Du hadde fått en lusing Anonymkode: b670c...eda
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #42 Skrevet 5. mars 2019 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nedlatende? NEI, det er det ikke! Grenser for hva?? At noen synes du har fine lepper? Som liker å se pikken bli sugd av de leppene? Skjerp deg! Norske kvinner er håpløse. Anonymkode: c7c94...e03 Norske menn med den holdningen som du har, er håpløse og ubrukelige. Anonymkode: b670c...eda 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #43 Skrevet 5. mars 2019 Det kan vel være et fint kompliment, hvis man er i senga. Ikke ellers. Da er det bare ekkelt og objektiviserende. Mennesker eksisterer ikke for å tilfredsstille andre, de har verdi helt grunnleggende i seg selv. Det er et helt annet kompliment enn «du har fine lepper». Å si noen har «deilige sugelepper» er å sette komplimentet i en kontekst som sier «du er bra når du tilfredsstiller meg seksuelt». Altså, man er først bra når motparten får noe ut av det, ikke i seg selv. Motparten vrir komplimentet til å handle om seg selv, og sier implisitt at det eneste som betyr noe er at HAN har blir tilfredsstilt av en. Det er ikke et ekte eller flatterende kompliment. Anonymkode: 39ed4...2c4 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #45 Skrevet 5. mars 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde dere damer blitt glad av å få et slikt kompliment? Anonymkode: efc67...865 Den typen kommentarer til kvinner vitner om en lite oppegående mann. Lite sofistikert, med dårlig språk og manglende egeninsikt. Men er du ute etter å kjøpe sex, så vil kanskje en slik kommentar til en kvinne slå an. Anonymkode: f5c79...7ea 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #46 Skrevet 5. mars 2019 Men, til dere som synes dette ikke er greit at en mann sier - gjelder det også kjæreste eller partner dere har vært sammen med lenge? Anonymkode: d670c...c65
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #47 Skrevet 5. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men, til dere som synes dette ikke er greit at en mann sier - gjelder det også kjæreste eller partner dere har vært sammen med lenge? Anonymkode: d670c...c65 Hadde syns det var ekkelt/kleint om en jeg var sammen med sa det ordrett "du har deilige sugelepper". I en seksuell setting kunne det gått med noe som "leppene dine føles så digg når du suger slik" eller noe. Men er noe med "deilige sugelepper" som høres utrolig creepy og ekkelt ut :p Anonymkode: f3be5...690 1
Antoinette Skrevet 5. mars 2019 #48 Skrevet 5. mars 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde dere damer blitt glad av å få et slikt kompliment? Anonymkode: efc67...865 NEI!! og det tror jeg du vet allerede. det er nedverdigende og mannsjåvinistisk. Du kommer til å leve et langt liv alene om du tror dette er veien å gå for å etab. et forhold til en kvinne. 1
Gjest INGNTNG Skrevet 5. mars 2019 #49 Skrevet 5. mars 2019 (endret) 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men, til dere som synes dette ikke er greit at en mann sier - gjelder det også kjæreste eller partner dere har vært sammen med lenge? Anonymkode: d670c...c65 Ja. Han et heldigvis langt mer veltalende. Hadde ledd han opp i ansiktet om han brukte "sugelepper" som et ekte ord. Det høres ut som noe en kåt fjortis kunne sagt. Akkurat som han skulle kalt rumpa mi for "klaskerumpa" bare fordi han liker å klaske den... Skulle jeg begynt å si "du har så deilig knullekuk"? Hvor idiot høres ikke det ut. Endret 5. mars 2019 av INGNTNG
Anonymburker Skrevet 5. mars 2019 #50 Skrevet 5. mars 2019 Nei, det er veldig respektløst og tror ikke det blir godt mottatt av særlig mange kvinner. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #51 Skrevet 6. mars 2019 Ts her. Har lagt merke til at de fleste tar for gitt at dette er noe jeg ville sagt online på en eller annen date-app. Er det virkelig ingen som møter folk irl før de har valgt de ut på Tinder først?? Uansett, det er jo ment som et kompliment, da fyldige sugelepper er deilige å se på (og kjenne i aksjon). Er da vel ikke nedlatende av den grunn. Anonymkode: efc67...865
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #52 Skrevet 6. mars 2019 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Har lagt merke til at de fleste tar for gitt at dette er noe jeg ville sagt online på en eller annen date-app. Er det virkelig ingen som møter folk irl før de har valgt de ut på Tinder først?? Uansett, det er jo ment som et kompliment, da fyldige sugelepper er deilige å se på (og kjenne i aksjon). Er da vel ikke nedlatende av den grunn. Anonymkode: efc67...865 Bare kutt ut ordet "suge", så er du langt på vei. Noe sier meg at daten din kommer til å skjønne poenget ditt uansett. Anonymkode: 28b2a...6cf 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå