AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #21 Skrevet 5. mars 2019 Nedlatende som en annen skriver. Hadde åpnet og blokkert. Anonymkode: 3d35f...81c 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #22 Skrevet 5. mars 2019 Hadde noen sagt det til meg, ville jeg svart tilbake at de har skikkelig bra dra til-tryne. Det er sinnsykt nedlatende. Antyder at man er et objekt skapt for å please mannen. Noe jeg på ingen måte er. Anonymkode: 37948...e4c 6
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. mars 2019 #23 Skrevet 5. mars 2019 Hadde noen sagt det til meg, hadde jeg kikket sånn her på ham (svarer er NEI, det er ikke et bra kompliment)
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #24 Skrevet 5. mars 2019 Jeg er mann og synes sugelepper høres ganske kvalmt ut. Anonymkode: 0c2fd...4f6 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #25 Skrevet 5. mars 2019 Jeg fikk den på tinder et par ganger. Det går an å ha to tanker i hodet på én gang. På den ene siden fornøyd med at et bilde av meg får tankene dems dit, på den andre siden skeptisk til én som skriver noe så vulgært. Med andre ord: smilte for meg selv, men avviste. Anonymkode: 1af40...f23
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #26 Skrevet 5. mars 2019 Nei, det er bare ekkelt Anonymkode: b907d...def 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #28 Skrevet 5. mars 2019 Jeg elsker å gi oralsex, og er ganske skitten i fantasien. Dette er dog utelukkende en nedsettende betegnelse som ikke hører hjemme noe sted. Om du derimot forklarer hvorfor du tenner på at dama di suger deg og beskriver noe ved henne, så er jo saken en helt annen. Jeg overøser mannen min med komplimenter for p**** hans, jeg forguder den jo nærmest. Men jeg sier ikke den type kommentarer du sikter til. Anonymkode: d61b0...323
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #29 Skrevet 5. mars 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde dere damer blitt glad av å få et slikt kompliment? Anonymkode: efc67...865 Det bør du være. Om han forteller deg dette mens dere kysser eller du suger han så bør du være veldig fornøyd. Anonymkode: c7c94...e03
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #30 Skrevet 5. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde noen sagt det til meg, ville jeg svart tilbake at de har skikkelig bra dra til-tryne. Det er sinnsykt nedlatende. Antyder at man er et objekt skapt for å please mannen. Noe jeg på ingen måte er. Anonymkode: 37948...e4c Uff, stakkars deg. Norske kvinner er så hårsåre. Alt er jo krenkende for dere, skal være glad noen med gidder å bruke tid på dere. Så ille er det blitt i dag faktisk. Anonymkode: c7c94...e03 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #31 Skrevet 5. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff, stakkars deg. Norske kvinner er så hårsåre. Alt er jo krenkende for dere, skal være glad noen med gidder å bruke tid på dere. Så ille er det blitt i dag faktisk. Anonymkode: c7c94...e03 Anonymkode: 4fea0...eb9 7
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #32 Skrevet 5. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff, stakkars deg. Norske kvinner er så hårsåre. Alt er jo krenkende for dere, skal være glad noen med gidder å bruke tid på dere. Så ille er det blitt i dag faktisk. Anonymkode: c7c94...e03 Fordi vi ikke godtar å få nedlatende seksuelle kommentarer? Fordi vi har grenser? Anonymkode: 3d35f...81c 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #33 Skrevet 5. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi vi ikke godtar å få nedlatende seksuelle kommentarer? Fordi vi har grenser? Anonymkode: 3d35f...81c Nedlatende? NEI, det er det ikke! Grenser for hva?? At noen synes du har fine lepper? Som liker å se pikken bli sugd av de leppene? Skjerp deg! Norske kvinner er håpløse. Anonymkode: c7c94...e03 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #34 Skrevet 5. mars 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff, stakkars deg. Norske kvinner er så hårsåre. Alt er jo krenkende for dere, skal være glad noen med gidder å bruke tid på dere. Så ille er det blitt i dag faktisk. Anonymkode: c7c94...e03 La meg gjette, du er en av de typene som nå mener at du ikke kan "flørte" med damer lenger pga me-too? Anonymkode: f3be5...690 12
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #35 Skrevet 5. mars 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: La meg gjette, du er en av de typene som nå mener at du ikke kan "flørte" med damer lenger pga me-too? Anonymkode: f3be5...690 Nei, heldigvis har jeg dame. Som tåler å høre den slags. Som ikke går inn i offerrollen som herseteknikk Tenk på kulturer som godtar at man har deilig rumpe, fine lepper, you name it! Der kvinner vet hva de har, å kan bruke det. Heldigvis finnes det noen få slike kvinner blant norske, men det blir nok mindre og mindre. Anonymkode: c7c94...e03
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #37 Skrevet 5. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, heldigvis har jeg dame. Som tåler å høre den slags. Som ikke går inn i offerrollen som herseteknikk Tenk på kulturer som godtar at man har deilig rumpe, fine lepper, you name it! Der kvinner vet hva de har, å kan bruke det. Heldigvis finnes det noen få slike kvinner blant norske, men det blir nok mindre og mindre. Anonymkode: c7c94...e03 Hvilke kulturer tenker du på her? Anonymkode: 6994a...ffe 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #38 Skrevet 5. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, heldigvis har jeg dame. Som tåler å høre den slags. Som ikke går inn i offerrollen som herseteknikk Tenk på kulturer som godtar at man har deilig rumpe, fine lepper, you name it! Der kvinner vet hva de har, å kan bruke det. Heldigvis finnes det noen få slike kvinner blant norske, men det blir nok mindre og mindre. Anonymkode: c7c94...e03 Kvinner som vet hvordan de bruker hva da, mener du? Kroppen sin? Er det prostituerte du snakker om her? Anonymkode: 28b2a...6cf 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #39 Skrevet 5. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke kulturer tenker du på her? Anonymkode: 6994a...ffe Sikkert kulturer der Menn kan være Menn uten kvinnfolkpjatt Anonymkode: 4fea0...eb9 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #40 Skrevet 5. mars 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nedlatende? NEI, det er det ikke! Grenser for hva?? At noen synes du har fine lepper? Som liker å se pikken bli sugd av de leppene? Skjerp deg! Norske kvinner er håpløse. Anonymkode: c7c94...e03 Du vet ikke hva som oppleves nedlatende og ubehagelig for MEG. Det jeg liker å høre av seksuelle kommentarer kan være ubehagelig for andre å høre, og omvendt. Anonymkode: 3d35f...81c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå