Gå til innhold

"Deilige sugelepper"; bra kompliment?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nedlatende som en annen skriver. Hadde åpnet og blokkert.

Anonymkode: 3d35f...81c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde noen sagt det til meg, ville jeg svart tilbake at de har skikkelig bra dra til-tryne. 

Det er sinnsykt nedlatende. Antyder at man er et objekt skapt for å please mannen. Noe jeg på ingen måte er. 

Anonymkode: 37948...e4c

• Liker 6
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hadde noen sagt det til meg, hadde jeg kikket sånn her på ham (svarer er NEI, det er ikke et bra kompliment)

Bilderesultat for blair waldorf gif

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og synes sugelepper høres ganske kvalmt ut.

Anonymkode: 0c2fd...4f6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk den på tinder et par ganger. Det går an å ha to tanker i hodet på én gang. På den ene siden fornøyd med at et bilde av meg får tankene dems dit, på den andre siden skeptisk til én som skriver noe så vulgært. Med andre ord: smilte for meg selv, men avviste.

Anonymkode: 1af40...f23

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er bare ekkelt

Anonymkode: b907d...def

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 86a26...109

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å gi oralsex, og er ganske skitten i fantasien. Dette er dog utelukkende en nedsettende betegnelse som ikke hører hjemme noe sted.

Om du derimot forklarer hvorfor du tenner på at dama di suger deg og beskriver noe ved henne, så er jo saken en helt annen. 

Jeg overøser mannen min med komplimenter for p**** hans, jeg forguder den jo nærmest. Men jeg sier ikke den type kommentarer du sikter til. 

Anonymkode: d61b0...323

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde dere damer blitt glad av å få et slikt kompliment?

Anonymkode: efc67...865

Det bør du være.

Om han forteller deg dette mens dere kysser eller du suger han så bør du være veldig fornøyd.

Anonymkode: c7c94...e03

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde noen sagt det til meg, ville jeg svart tilbake at de har skikkelig bra dra til-tryne. 

Det er sinnsykt nedlatende. Antyder at man er et objekt skapt for å please mannen. Noe jeg på ingen måte er. 

Anonymkode: 37948...e4c

Uff, stakkars deg. Norske kvinner er så hårsåre. Alt er jo krenkende for dere, skal være glad noen med gidder å bruke tid på dere. Så ille er det blitt i dag faktisk.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff, stakkars deg. Norske kvinner er så hårsåre. Alt er jo krenkende for dere, skal være glad noen med gidder å bruke tid på dere. Så ille er det blitt i dag faktisk.

:ler:

Anonymkode: 4fea0...eb9

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi vi ikke godtar å få nedlatende seksuelle kommentarer? Fordi vi har grenser? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi vi ikke godtar å få nedlatende seksuelle kommentarer? Fordi vi har grenser? 

Nedlatende? NEI, det er det ikke!

Grenser for hva?? At noen synes du har fine lepper? Som liker å se pikken bli sugd av de leppene? 

Skjerp deg!

Norske kvinner er håpløse.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La meg gjette, du er en av de typene som nå mener at du ikke kan "flørte" med damer lenger pga me-too?

Anonymkode: f3be5...690

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La meg gjette, du er en av de typene som nå mener at du ikke kan "flørte" med damer lenger pga me-too?

Anonymkode: f3be5...690

Nei, heldigvis har jeg dame. Som tåler å høre den slags. Som ikke går inn i offerrollen som herseteknikk

Tenk på kulturer som godtar at man har deilig rumpe, fine lepper, you name it! Der kvinner vet hva de har, å kan bruke det. Heldigvis finnes det noen få slike kvinner blant norske, men det blir nok mindre og mindre.

Skrevet

Nei. Bare nei.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, heldigvis har jeg dame. Som tåler å høre den slags. Som ikke går inn i offerrollen som herseteknikk

Tenk på kulturer som godtar at man har deilig rumpe, fine lepper, you name it! Der kvinner vet hva de har, å kan bruke det. Heldigvis finnes det noen få slike kvinner blant norske, men det blir nok mindre og mindre.

Hvilke kulturer tenker du på her?

Anonymkode: 6994a...ffe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner som vet hvordan de bruker hva da, mener du? Kroppen sin? Er det prostituerte du snakker om her?

Anonymkode: 28b2a...6cf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke kulturer tenker du på her?

Anonymkode: 6994a...ffe

Sikkert kulturer der Menn kan være Menn uten kvinnfolkpjatt :ler:

Anonymkode: 4fea0...eb9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nedlatende? NEI, det er det ikke!

Grenser for hva?? At noen synes du har fine lepper? Som liker å se pikken bli sugd av de leppene? 

Skjerp deg!

Norske kvinner er håpløse.

Du vet ikke hva som oppleves nedlatende og ubehagelig for MEG. 

Det jeg liker å høre av seksuelle kommentarer kan være ubehagelig for andre å høre, og omvendt. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...