Kelsi Skrevet 28. desember 2020 #3181 Del Skrevet 28. desember 2020 (endret) Jackson estate vinner i retten mot HBO: www.nbcnews.com/news/amp/ncna1251154 Endret 28. desember 2020 av Kelsi 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramona1970 Skrevet 2. september 2022 #3182 Del Skrevet 2. september 2022 Tror jeg på Leaving Neverland? Ja absolutt. Nå er det jo ikke bare de to som har stått frem, men andre før også. Jordan Chandler som MJ inngikk forlig med, Jason Francia som han også betalte ut, Gavin Arvizo som tapte i retten dessverre, med flere. Det er ganske mye røyk her som man må ignorere for å innbille seg at det ikke finnes noen ild. Denne videoen er interessant syns jeg, siden MJ-forsvarerne hele tiden kommer med at det var et forretningsselskap som inngikk forlik med Jordan Chandler, og andre ville forklaringer på forliket. Og de påstår at tegningen han tegnet av MJ's kjønnsorganer ikke stemte med bildene som politiet tok. Eh, neida. Carl Douglas som var en av MJ's advokater på den tiden, sitter her med Tom Mesereu som ivrig har forsvart MJ i mange år, og sier at de inngikk forlik, på grunn av tegningen, for å få offeret til å tie stille, og for å unngå at det ble kriminalsak av det. Tom Mesereu protesterer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramona1970 Skrevet 8. oktober 2022 #3183 Del Skrevet 8. oktober 2022 Jeg lurer ofte på hva mer man egentlig trenger for å se at Michael Jackson er skyldig. Hva mer skal til enn det som allerede har kommet frem av vitneutsagn og andre bevis, beskrivelse av MJ's kjønnsorganer blant annet? Hva må man ha, film? Hvis man ser bort fra Leaving Neverland-dokumentaren så er det tre andre gutter som har anklaget MJ for overgrep før dette. En av dem var Jordan Chandler. MJ innrømte å ha sovet med alle tre, og med Jordan Chandler i 30 netter på rad. Chandler tegnet MJ's kjønnsorganer, med vitiligo-merker, og tegningen matchet bildene som politiet tok. Gangen som ledet til MJ's soverom hadde alarm som varslet om at det kom noen. Man visste altså før det banket på døra, at noen var på vei mot soverommet. Hvorfor? Er ikke en låst dør nok? Men vent, kanskje det ville være mistenkelig å låse døra når man hadde barn der inne... Det var også flere vitner som så ting, blant annet en sikkerhetsvakt som så at MJ utførte oralsex på Chandler. Men han lyver vel da? Som alle andre. Mens en person snakker sant.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vintersolverv Skrevet 10. januar 2024 #3184 Del Skrevet 10. januar 2024 Ingen fra denne tråden som har fått med seg at det nå faktisk kan bli rettssak? De har fått grønt lys etter en lovendring, der fristen for å saksøke etter overgrepssaker har blitt forlenget i California: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 10. januar 2024 #3185 Del Skrevet 10. januar 2024 vintersolverv skrev (2 minutter siden): Ingen fra denne tråden som har fått med seg at det nå faktisk kan bli rettssak? De har fått grønt lys etter en lovendring, der fristen for å saksøke etter overgrepssaker har blitt forlenget i California: Er det noe penger å saksøke for? Regner med dette er et sivilt søksmål mot dødsboet. Er det Wade og han andre? Jeg følger litt med om det skjer noe her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vintersolverv Skrevet 10. januar 2024 #3186 Del Skrevet 10. januar 2024 totti_1 skrev (4 minutter siden): Er det noe penger å saksøke for? Regner med dette er et sivilt søksmål mot dødsboet. Er det Wade og han andre? Jeg følger litt med om det skjer noe her. De saksøker selskapene til MJ, som de mener var tilretteleggere for overgrepene. Og MJ-maskinen håver fortsatt inn en masse penger ja. Men om de vil vinne, så må det jo bevises at disse selskapene faktisk kan holdes ansvarlige for overgrepene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 10. januar 2024 #3187 Del Skrevet 10. januar 2024 vintersolverv skrev (1 minutt siden): De saksøker selskapene til MJ, som de mener var tilretteleggere for overgrepene. Og MJ-maskinen håver fortsatt inn en masse penger ja. Men om de vil vinne, så må det jo bevises at disse selskapene faktisk kan holdes ansvarlige for overgrepene. Skjønner. Kan jo gå. Blir spennende. Jeg husker fra dokumentaren at mange "voksne" i selskapene rundt MJ visste ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå