Gå til innhold

Spiser du frokost?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når står du opp, og spiser du frokost? 

Hva spiser du da? 

Selv står jeg opp kl. 0600 og jeg spiser sjeldent frokost. Det er lite som frister tidlig på morgen. 

Anonymkode: 3f429...9a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varierer da jeg studerer og så og si styrer hverdagen selv, men som oftest mellom 8 og 9.

Ikke alltid jeg har matlyst, men når jeg spiser frokost blir det som oftest 2 sigdal knekkebrød med kokt egg og et glass Biola ved siden av :) Så ikke særlig spennende :laugh:

• Liker 2
Skrevet

Brødskive og kaffe, når tid jeg står opp varierer. 

• Liker 1
Skrevet

Spiser alltid frokost. Hjemmebakt brød med hummus og paprika. Når jeg står opp varierer. 

Skrevet

Står opp 5:30, spiser hjemmelaget granola med yoghurt eller Biola, et knekkebrød og en frukt i sesong, Nå er det appelsin som jeg og mannen min deler.

I helgene lager vi mer fancy frokost feks. en fry-up, rundstykker med godt pålegg og egg, frokostvafler etc. 

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke et frokost-menneske, så jeg flytter frokosten til lunsjtider. Da spiser jeg 2 knekkebrød med lettost og tomat og et glass appelsinjuice. 

Anonymkode: fbd3e...131

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tusler ofte på kontoret tidlig når det ikke er noen der og spiser enten knekkebrød, toast, nudler eller noe annet. Jeg spiser tidlig lunsj fordi jeg kommer på kontoret tidlig. 

Anonymkode: 2a3f6...3c9

AnonymBruker
Skrevet

Det første måltid du spiser er frokost enten du spiler det klokka 07:00 eller 15:30

Anonymkode: a0904...35b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber turnus, så hvilket tidspunkt jeg spiser frokost varier veldig. Men jeg MÅ ha frokost, hvis ikke blir jeg både ekstremt sulten og ukonsentrert. Spiser 2 skiver dersom jeg skal på tidligvakt, da spiser jeg rundt kl 07. Spiser minst 3 skiver dersom jeg har kveldsvakt eller har fri, da spiser jeg rundt kl 11-12. 

Anonymkode: a4152...092

AnonymBruker
Skrevet

Spiser frokost hver dag. Kokt på mandelmelk tilsatt rosiner og toppet med hjemmelaget nøttesmør

Anonymkode: ab177...44c

Skrevet

Spiser noen ganger med guttungen 0730. Hvis ikke må jeg i hvertfall ha kaffe. 

Andre dager spiser jeg etter at han har dratt. Kommer an på hva vi har av pålegg. Er litt matlei for tiden. 

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på når jeg står opp. Til vanlig står jeg opp 06.00 og da gidder jeg ikke å lage mat. Men om jeg står opp senere enn ni så kan det skje at jeg spiser. Lager da et par knekkebrød og en kopp kaffe.

Anonymkode: fad55...f30

Skrevet

Ja. Våkner alltid sulten.

Skrevet

Frokost er aldri godt, så jeg forskyver det som regel til lunsj.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man definerer frokost som det første måltidet ila dagen, så spiser jeg hver dag. Stort sett bare en skive eller to med hvitost, samt et glass appelsinjuice.

Men hvis frokost defineres innen kort tid etter man har stått opp, så spiser jeg nesten aldri det. Det tar ca 3 timer fra jeg våkner, til magen min våkner.

Anonymkode: fd7e7...1bc

AnonymBruker
Skrevet

Står opp kl 7; hvor lang tid det går før jeg spiser frokost, varierer, og hva jeg spiser til frokost, varierer, men jeg spiser frokost hver dag. I dag spiste jeg frokost kl 12, tror jeg.

Anonymkode: 31e86...57c

AnonymBruker
Skrevet

Spiser alltis frokost. Jeg er så og si skrubbsulten når jeg står opp, så frokost må jeg ha 😛 

Anonymkode: f8ca2...3a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spiser frokost. Nå er det to knekkebrød med brunost. Orker ikke så mye mat om morgen, men må ha litt til kaffen.

Anonymkode: 5a58a...fa0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser frokost, men ikke med en gang jeg står opp. Starter dagen med 2-3 krus med kaffe, og har aldri lyst på mat før jeg har vært våken minst et par timer. Dagens første måltid består av to skiver grovt brød med egg, makrell eller middagsrester.

Anonymkode: e2e85...770

• Liker 1
Skrevet

Jeg jobber ikke (uføretr.), men står opp klokka 06 på hverdagene, for å få sønnen min på skolen.

Det varierer om jeg spiser frokost. Noen ganger spiser jeg ingenting før klokka nærmer seg kanskje 12 på dagen. Andre ganger er jeg brått veldig sulten klokka halv sju.

Jeg orker ikke tørr brødmat, så jeg spiser Axa fruktmüsli med rosiner og melk på. 

Den gangen jeg jobbet, spiste jeg aldri frokost. Hadde ikke tid. Stod opp tidlig nok som det var. Stresset med dusjing, sminking, tørke håret osv om morgenen. En periode prøvde jeg å være flink og smurte med meg noen knekkebrød med leverpostei, men det varte ikke så lenge. Så i stort sett alle år på jobb har jeg ikke spist noe før lunsj på jobben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...