Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2002 #1 Skrevet 26. august 2002 Hei, har forsømt ansiktet en stund, og ser at jeg nå har fått litt store porer på nesen. Er det noen som kan anbefale en krem eller noe annet som hjelper på slike porer. Ser jo at det reklameres for slike "strips", de har jeg vel egentlig ikke noe tro på, men tar gjerne i mot forslag fra de som har noe å bidra med. :blunke:
chriztine Skrevet 26. august 2002 #2 Skrevet 26. august 2002 Mitt beste råd er å være nøye med å rense ansiktet hver morgen og kveld, spesielt nøye med å få vekk all sminke før du legger deg! I tillegg burde du gå til innkjøp av en god ansiktsmaske som renser og trekker sammen porene. Biotherm's Biopur ansiktsmaske kan anbefales!
Gjest Lea Skrevet 26. august 2002 #3 Skrevet 26. august 2002 De stripsene fungerer faktisk på meg. Har sett at enkelte har sagt at det ikke fungerer, men på min nese er det faktisk kjempeflott. Men porene blir ikke mindre.. det er bare svarte prikker som forsvinner. Det er nok rensing som er løsningen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå