Gå til innhold

Flere som syns 113 er en skikkelig tåreperse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Synes hun Maja med mørkt hår virker litt kald? Hun har nærmest ingen utstråling og smiler sjelden. Veldig fokusert og dyktig overfor pasientene da. 

Anonymkode: b4c0c...713

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hun damen som datt utfor kanten da hun og en gjeng var på topptur, gjorde inntrykk. Det var sterkt å se da hun ble hentet og mannen ble med i helikopteret og han knakk sammen i gråt. Jeg håpet i det lengste at hun overlevde, men hun døde dessverre💙

Anonymkode: 8237f...a4a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg griner også igjennom hele. Det er nok mye pga en vekdig sterk empati. Setter meg veldig i deres situasjon, hvor redde noen er, hvor vondt noen må ha det, hvor redde pårørende er osv. 

Er sykepleier av yrke og kan ikke jobbe på sykehus o.l. Kjempa mot tårene da jeg var i praksis og vi hadde med pårørende til kritisk syke pasienter å gjøre. Er greit å sympatisere, men finnes liksom en grense. 

Anonymkode: 34ce8...bdd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jobber selv med døende pasienter, og syns det er en nydelig serie med flotte mennesker som gjør jobben sin på en utmerket måte

Anonymkode: f57d8...216

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hun kona til den demente mannen som hadde falt... Måten hun så på ham på med all den kjærligheten i blikket. Det fikk meg til å sippe som pokker 😂 

Anonymkode: 6db91...c32

Så forskjellig vi opplever ting - jeg syntes det så ut som skuespill til ære for fotografen.

Anonymkode: 1a9c6...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes hun Maja med mørkt hår virker litt kald? Hun har nærmest ingen utstråling og smiler sjelden. Veldig fokusert og dyktig overfor pasientene da. 

Men hun er utrolig sexy. Også hun samejenta med bleika hår (Kristina?)  Aaahrrrghh.....

Anonymkode: 2eba7...425

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hæ? Begge Maja-ene skoggerler jo til stadighet.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så forskjellig vi opplever ting - jeg syntes det så ut som skuespill til ære for fotografen.

Typisk damer på 80+ å være opptatt av å ta seg ut for kamera. 

Anonymkode: 34ce8...bdd

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Begge Maja-ene skoggerler jo til stadighet.

Hun med tyggisen;)

Anonymkode: efd99...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange episoder som fikk meg til å blunke iherdig. For noen skjebner, og for noen vakre mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig bra serie, har slukt alle episodene!

Charles virker faglig flink, men han er veldig klam i forhold til den ungjenta han har til makker. Og han virker veldig besserwisser til tider. Hadde nok irritert meg over ham hvis jeg skulle jobbet med ham.

Anonymkode: 20a88...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.3.2019 den 20.54, AnonymBruker skrev:

Hun kona til den demente mannen som hadde falt... Måten hun så på ham på med all den kjærligheten i blikket. Det fikk meg til å sippe som pokker 😂 

Anonymkode: 6db91...c32

Ja, det var rørende. Hun med MS også, fy for en stygg sykdom. Digger stort sett alle ambulansearbeiderne, men spesielt lyshårede Maja og Mads Gilbert. Fine, fine folk. Synd de ikke blir med i eventuelle framtidige sesonger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På ‎04‎.‎03‎.‎2019 den 21.14, AnonymBruker skrev:

Veldig bra serie, har slukt alle episodene!

Charles virker faglig flink, men han er veldig klam i forhold til den ungjenta han har til makker. Og han virker veldig besserwisser til tider. Hadde nok irritert meg over ham hvis jeg skulle jobbet med ham.

Anonymkode: 20a88...bd6

Enig, hadde blitt sprø av og jobbe tett med han.. Da når han nynnet og sang, huff så kleint 😅 

Anonymkode: 06152...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...

Annonse

AnonymBruker
On 3/3/2019 at 9:25 PM, AnonymBruker said:

"Hei, jeg heter også Anton". 😄

Anonymkode: 9ee56...68b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.7.2022 den 16.05):

"Hei, jeg heter også Anton". 😄

Anonymkode: 9ee56...68b

🤣🤣 den var fanrastisk!

Anonymkode: 0a299...705

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg blir rørt da jeg set hvor preget anbulansefolkene blir etter redning. Tror jeg reagerer slik fordi ene er venn av mannen. Det blir så "nære".

Anonymkode: d1878...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
502 Bad Gateway

502 Bad Gateway

cloudflare

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...