AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #21 Del Skrevet 3. mars 2019 Synes hun Maja med mørkt hår virker litt kald? Hun har nærmest ingen utstråling og smiler sjelden. Veldig fokusert og dyktig overfor pasientene da. Anonymkode: b4c0c...713 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #22 Del Skrevet 3. mars 2019 Hun damen som datt utfor kanten da hun og en gjeng var på topptur, gjorde inntrykk. Det var sterkt å se da hun ble hentet og mannen ble med i helikopteret og han knakk sammen i gråt. Jeg håpet i det lengste at hun overlevde, men hun døde dessverre💙 Anonymkode: 8237f...a4a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #23 Del Skrevet 3. mars 2019 Jeg griner også igjennom hele. Det er nok mye pga en vekdig sterk empati. Setter meg veldig i deres situasjon, hvor redde noen er, hvor vondt noen må ha det, hvor redde pårørende er osv. Er sykepleier av yrke og kan ikke jobbe på sykehus o.l. Kjempa mot tårene da jeg var i praksis og vi hadde med pårørende til kritisk syke pasienter å gjøre. Er greit å sympatisere, men finnes liksom en grense. Anonymkode: 34ce8...bdd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #24 Del Skrevet 3. mars 2019 Jobber selv med døende pasienter, og syns det er en nydelig serie med flotte mennesker som gjør jobben sin på en utmerket måte Anonymkode: f57d8...216 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #25 Del Skrevet 3. mars 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Hun kona til den demente mannen som hadde falt... Måten hun så på ham på med all den kjærligheten i blikket. Det fikk meg til å sippe som pokker 😂 Anonymkode: 6db91...c32 Så forskjellig vi opplever ting - jeg syntes det så ut som skuespill til ære for fotografen. Anonymkode: 1a9c6...6b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #26 Del Skrevet 3. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Synes hun Maja med mørkt hår virker litt kald? Hun har nærmest ingen utstråling og smiler sjelden. Veldig fokusert og dyktig overfor pasientene da. Anonymkode: b4c0c...713 Men hun er utrolig sexy. Også hun samejenta med bleika hår (Kristina?) Aaahrrrghh..... Anonymkode: 2eba7...425 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #27 Del Skrevet 3. mars 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Synes hun Maja med mørkt hår virker litt kald? Hun har nærmest ingen utstråling og smiler sjelden. Veldig fokusert og dyktig overfor pasientene da. Anonymkode: b4c0c...713 Hæ? Begge Maja-ene skoggerler jo til stadighet. Anonymkode: 1a9c6...6b4 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #28 Del Skrevet 3. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så forskjellig vi opplever ting - jeg syntes det så ut som skuespill til ære for fotografen. Anonymkode: 1a9c6...6b4 Typisk damer på 80+ å være opptatt av å ta seg ut for kamera. Anonymkode: 34ce8...bdd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #29 Del Skrevet 4. mars 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Begge Maja-ene skoggerler jo til stadighet. Anonymkode: 1a9c6...6b4 Hun med tyggisen;) Anonymkode: efd99...fd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 4. mars 2019 #30 Del Skrevet 4. mars 2019 Det er mange episoder som fikk meg til å blunke iherdig. For noen skjebner, og for noen vakre mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #31 Del Skrevet 4. mars 2019 Veldig bra serie, har slukt alle episodene! Charles virker faglig flink, men han er veldig klam i forhold til den ungjenta han har til makker. Og han virker veldig besserwisser til tider. Hadde nok irritert meg over ham hvis jeg skulle jobbet med ham. Anonymkode: 20a88...bd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coraline Skrevet 6. mars 2019 #32 Del Skrevet 6. mars 2019 På 3.3.2019 den 20.54, AnonymBruker skrev: Hun kona til den demente mannen som hadde falt... Måten hun så på ham på med all den kjærligheten i blikket. Det fikk meg til å sippe som pokker 😂 Anonymkode: 6db91...c32 Ja, det var rørende. Hun med MS også, fy for en stygg sykdom. Digger stort sett alle ambulansearbeiderne, men spesielt lyshårede Maja og Mads Gilbert. Fine, fine folk. Synd de ikke blir med i eventuelle framtidige sesonger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #33 Del Skrevet 6. mars 2019 På 04.03.2019 den 21.14, AnonymBruker skrev: Veldig bra serie, har slukt alle episodene! Charles virker faglig flink, men han er veldig klam i forhold til den ungjenta han har til makker. Og han virker veldig besserwisser til tider. Hadde nok irritert meg over ham hvis jeg skulle jobbet med ham. Anonymkode: 20a88...bd6 Enig, hadde blitt sprø av og jobbe tett med han.. Da når han nynnet og sang, huff så kleint 😅 Anonymkode: 06152...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #34 Del Skrevet 17. juli 2022 On 3/3/2019 at 9:25 PM, AnonymBruker said: Synes hun Maja med mørkt hår virker litt kald? Hun har nærmest ingen utstråling og smiler sjelden. Veldig fokusert og dyktig overfor pasientene da. Anonymkode: b4c0c...713 "Hei, jeg heter også Anton". 😄 Anonymkode: 9ee56...68b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #35 Del Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 17.7.2022 den 16.05): "Hei, jeg heter også Anton". 😄 Anonymkode: 9ee56...68b 🤣🤣 den var fanrastisk! Anonymkode: 0a299...705 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #36 Del Skrevet 19. juli 2022 Jeg blir rørt da jeg set hvor preget anbulansefolkene blir etter redning. Tror jeg reagerer slik fordi ene er venn av mannen. Det blir så "nære". Anonymkode: d1878...bb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crimson123 Skrevet 19. juli 2022 #37 Del Skrevet 19. juli 2022 Elsker den serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå