Gjest kenneth Skrevet 13. april 2005 #1 Del Skrevet 13. april 2005 Noen som har kjennskap til disse turene som til stadig auksjoneres bort på QXL? De er tilsynelatende bortimot identiske, og på noen står det at det eneste man forplikter seg til, er å delta på en timeshare-briefing en dag. http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=17...um=1&Catg=11951 Prisene varierer en del. Den vedlagte linken var en del billigere enn de andre, som vel har ligget på ca. 5000 kroner. Men uansett virker det jo svinbillig. (Er jo for 4 personer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 13. april 2005 #2 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg aner ikke, men det sies gjerne at hvis noe høres for godt ut til å være sant så er det ikke sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 14. april 2005 #3 Del Skrevet 14. april 2005 fly billetter er ikke inkludert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #4 Del Skrevet 14. april 2005 timeshare skal du holde deg langt unna sa reiseledern vår...er mye lureri på de greiene der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. april 2005 #5 Del Skrevet 14. april 2005 Hvis man må kjøpe flybilletter til alle stedene blir det jo alt annet enn billig.. Også litt suspekt at det ikke står noe om standarene på hotellene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenneth Skrevet 15. april 2005 #6 Del Skrevet 15. april 2005 fly billetter er ikke inkludert De som kan lese, vil nok også erkjenne det faktum. Men, jeg syntes nå 3 uker opphold for ca. 5000 kroner for 4 personer hørtes relativt billig ut åkke som jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 15. april 2005 #7 Del Skrevet 15. april 2005 4 personer som i to dobbeltrom eller 2 voksne og 2 barn på ett rom? Det har jo litt å si. Og det er ikke tre uker heller. Med flybilletter til USA og flybilletter mellom alle disse stedene blir det jo uansett dyrt. Hva slags hoteller er det - hva koster det vanligvis? Jeg ville bare kjøpt denne hotellpakken hvis jeg i utgangspunktet hadde tenkt å reise til alle disse stedene. På en annen tilsvarende auksjon var f.eks. de to nettene på cruise ikke inkludert - sørg for at du får vite akkurat hva du betaler for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå