Gå til innhold

Menn som bare forsvinner...


frubaluba

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, frubaluba said:

Det er den tankegangen jeg ikke skjønner, for det er mye mer brutalt å bare forsvinne enn å faktisk bare skrive et par setninger at dette ikke funker lenger. Og at den som ghoster har dårlig samvittighet og føler det jævlig etterpå, sorry as, du får ingen sympati fra meg, for den andre parten føler det sikkert verre enn deg. 

Ja, men nå har jeg som sagt vært avvisende og hintet først, uten at det hjalp. Når menn er avvisende mot meg løper jeg av gårde for å skåne egoet mitt, jeg fortsetter jo ikke å prøve meg når jeg merker interessen er ikke-eksisterende. Så litt rart er det jo fra deres side også. Men har ikke datet noen i 2 mnd og så ghostet, har vært snakk om kortvarige greier. Ellers er jeg ikke ute etter sympati, ville bare poengtere at man kan føle seg dårlig etterpå og bry seg om den andre personen selv om det ikke skulle virke sånn. Nå er jeg litt eldre, og skulle jeg bli singel igjen håper jeg at jeg har endret meg nok til å aldri ghoste igjen.

Anonymkode: f2624...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, frubaluba skrev:

Jeg skjønner ikke, mulig jeg er kort, men kan dere hjelpe meg med å prøve og forstå her... Jeg datet en fyr i to måneder ca, men så ble han bare borte. Jeg skrev et par meldinger til han og spurte hvorfor han ble borte. Han skrev da at når han føler bittelitt press så får han helt noia og forsvinner helt (ikke svarer) og ikke noe mer. Og har ikke hørt noe mer fra han. 

Jeg synes egentlig at han har gitt et svar på oppførselen sin, som viser at han har et problem. 

Anonymkode: df42a...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes egentlig at han har gitt et svar på oppførselen sin, som viser at han har et problem. 

Anonymkode: df42a...f37

Joda, men det er ikke bra nok, pluss at når man er klar over det, så bør man prøve å skjerpe seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er så fjernt gjort. Jeg har ikke opplevd fullstendig ghosting, har alltid fått svar, men slutt på initiativ et par ganger. Når jeg da vil ha en avslutning har jeg spurt direkte om det er slutt på interessen, slik at de bare kan få skrive "ja". Men neeeeida, de svarer "er fortsatt interessert, er bare så mye å gjøre... bla bla." Herregud, voks opp! :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er blitt ganske trendy å bare forsvinne. Ikke vært borti en eneste mann som ikke drar en sånn en når noe bedre dukker opp.

Anonymkode: f8808...850

Det er jo bare tragisk, og ikke noe som kunne falle meg inn å gjøre. Det går da an å være ærlig med hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Fornuftig-mann said:

Det er jo bare tragisk, og ikke noe som kunne falle meg inn å gjøre. Det går da an å være ærlig med hverandre.

Åpenbart ikke i mange tilfeller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, frubaluba skrev:

Åpenbart ikke i mange tilfeller.

Ekstremt dårlig gjort er det, iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...