Gå til innhold

Menn som bare forsvinner...


frubaluba

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke, mulig jeg er kort, men kan dere hjelpe meg med å prøve og forstå her... Jeg datet en fyr i to måneder ca, men så ble han bare borte. Jeg skrev et par meldinger til han og spurte hvorfor han ble borte. Han skrev da at når han føler bittelitt press så får han helt noia og forsvinner helt (ikke svarer) og ikke noe mer. Og har ikke hørt noe mer fra han. Det eneste jeg spurte han om var om vi skulle treffes til helgen, for det hadde gått to uker siden sist, og jeg ville se han litt oftere. Skjønner at han ikke var kjempeinteressert, men hvorfor, her kommer, jeg skjønner ikke greia, kan ikke menn bare skrive kort, dette fungerer dessverre ikke for meg, eller noe istedenfor bare å bli borte. Det koster svært lite, trenger ikke å se noen i øyene for å skrive det liksom. Hva er greia? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke bare et problem blant menn å ghoste folk, har flere venninner som støtt og stadig forteller om menn de ikke er interesserte i lenger som de bare ignorerer, fordi det er mye lettere enn å være helt ærlig og risikere å såre noen.. Det er veldig feigt, men jeg ville prøvd å ikke ta det personlig, ville du vært sammen med den feig mann som ikke klarer konfrontasjoner uansett? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er et barn, ikke en mann. Hev deg over dette og kom deg videre i livet ditt :)

Anonymkode: 208f8...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på. Hvis dere aldri har snakket åpent om hva dere er ute etter, så er det jo nå åpenbart at dere ikke er ute etter det samme.

Hvis dere HAR snakket om det og for enkelthets skyld, la oss anta at begge var enige om at dere var ute etter noe seriøst. Da har enten følelsene hans gått over eller så har han løyet om dette tidligere. Begge deler kan være tungt å plutselig være ærlig om nå.

Uavhengig av hva som er sagt og gjort burde han i hvertfall klargjøre hva han er interessert i nå, enten han har mistet interessen, eller at han er interessert, men ikke i noe seriøst.

Generelt så er denne typen åpenhet vanskelig for begge kjønn, og vanskeligere for unge enn voksne, derav mye forsvinningsnummer mistenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, sophiaM said:

Det er ikke bare et problem blant menn å ghoste folk, har flere venninner som støtt og stadig forteller om menn de ikke er interesserte i lenger som de bare ignorerer, fordi det er mye lettere enn å være helt ærlig og risikere å såre noen.. Det er veldig feigt, men jeg ville prøvd å ikke ta det personlig, ville du vært sammen med den feig mann som ikke klarer konfrontasjoner uansett? 

Nei, jeg har kommet over han, og rakk heldigvis ikke å få de store følelsene enda, selv om det virkelig var potensiale der, og han er egentlig den siste jeg trodde ville gjøre det slutt på den måten. Og vil ikke være sammen med noen som er konfliktskye, men jeg bare prøver å forstå hvorfor det er så innmari vanskelig å si at man ikke er interessert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Kreator said:

Kommer litt an på. Hvis dere aldri har snakket åpent om hva dere er ute etter, så er det jo nå åpenbart at dere ikke er ute etter det samme.

Hvis dere HAR snakket om det og for enkelthets skyld, la oss anta at begge var enige om at dere var ute etter noe seriøst. Da har enten følelsene hans gått over eller så har han løyet om dette tidligere. Begge deler kan være tungt å plutselig være ærlig om nå.

Uavhengig av hva som er sagt og gjort burde han i hvertfall klargjøre hva han er interessert i nå, enten han har mistet interessen, eller at han er interessert, men ikke i noe seriøst.

Generelt så er denne typen åpenhet vanskelig for begge kjønn, og vanskeligere for unge enn voksne, derav mye forsvinningsnummer mistenker jeg.

Vi er godt voksne, han er over 40, så ingen barn sånn på ordentlig i alder. 

Vi snakket om at vi ville ha noe seriøst, og vet ganske sikkert at han ikke bare var ute etter sex. Og han var en av de seriøse typene også, tok initiativ til meldinger etc, og han skrev senest en dag før at han gledet seg til å se meg igjen og at han følte at dette var såååååå riktig. Skjønner at det bare var bullshit. Men å bare forsvinne sånn, skjønner ikke at det går an, men ser jo at det blir mer og mer vanlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst, vi må slutte med denne feige forsvinningen. Det er en uting!

Anonymkode: 831b2...56a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er ordentlig vondt å ikke få en skikkelig avslutning. Har selv opplevd en mann som dette, min virket som han var veldig stolt over å få meg skikkelig på glid, og så ghoste meg når han hadde fått bekreftelsen han trengte. 

Anonymkode: 36cd4...62a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Seriøst, vi må slutte med denne feige forsvinningen. Det er en uting!

Anonymkode: 831b2...56a

Ja, det er det. 

Skjønner ikke at folk har blitt så feige. Det ødelegger folk. Man mister tilliten til andre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Der er ordentlig vondt å ikke få en skikkelig avslutning. Har selv opplevd en mann som dette, min virket som han var veldig stolt over å få meg skikkelig på glid, og så ghoste meg når han hadde fått bekreftelsen han trengte. 

Anonymkode: 36cd4...62a

Dustefolk, og det er så lett å si at man ikke bryr seg om det, men det stikker litt, er man ikke verdig en god avslutning liksom. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er blitt ganske trendy å bare forsvinne. Ikke vært borti en eneste mann som ikke drar en sånn en når noe bedre dukker opp.

Anonymkode: f8808...850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er feig og respektløs drittoppførsel! Jo, lenger en relasjon har vart jo verre er det å gjøre dette mot noen. Jeg hadde en relasjon med en mann som "forsvant" etter 4 år! Det er den mest ekstreme varianten jeg har møtt til nå. Håper jeg ikke treffer noen som slår den rekorden, for å si det sånn.

Anonymkode: 41157...ed7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er blitt ganske trendy å bare forsvinne. Ikke vært borti en eneste mann som ikke drar en sånn en når noe bedre dukker opp.

Anonymkode: f8808...850

Han her er faktisk den eneste. Jeg har hatt menn som har behandlet meg mye verre enn han, men jeg har alltid fått en redelig avslutning av de andre. Jeg sier alltid fra selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Det er feig og respektløs drittoppførsel! Jo, lenger en relasjon har vart jo verre er det å gjøre dette mot noen. Jeg hadde en relasjon med en mann som "forsvant" etter 4 år! Det er den mest ekstreme varianten jeg har møtt til nå. Håper jeg ikke treffer noen som slår den rekorden, for å si det sånn.

Anonymkode: 41157...ed7

Å shit, har ikke ord. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konfronter og gjøre det SKIKKELIG ubehagelig for disse feigingene. Når man er konfliktsky er drama det ca det verste som kan skje dem.

Anonymkode: 19b25...850

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, frubaluba skrev:

Å shit, har ikke ord. 

Takk for det. Nei, har ikke ord jeg heller. At det er mulig å gjøre sånt. (Fra AB over her).

Anonymkode: 41157...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Konfronter og gjøre det SKIKKELIG ubehagelig for disse feigingene. Når man er konfliktsky er drama det ca det verste som kan skje dem.

Anonymkode: 19b25...850

Hehe, åh ja, jeg sendte han noen meldinger med noen alvorsord, så at han hadde åpnet og lest, så jeg blir nok husket som dramadronningen i hans ellers stille og rolige liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri blitt ghostet, men har ghostet et par selv opp gjennom. Jeg har hintet først og vært avvisende, når dette ikke har fungert har jeg ghostet siden ieg rett og slett ikke klarer å avvise menn brutalt, prøver men får panikk og klarer ikke. Aldri ghostet med god samvittighet, har følt meg jævelig etterpå. Aldri ghostet noen det har vært seriøst med da, da kjenner jeg vedkommende og klarer å gi en god forklaring selv om det er ubehagelig. 

Anonymkode: f2624...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har aldri blitt ghostet, men har ghostet et par selv opp gjennom. Jeg har hintet først og vært avvisende, når dette ikke har fungert har jeg ghostet siden ieg rett og slett ikke klarer å avvise menn brutalt, prøver men får panikk og klarer ikke. Aldri ghostet med god samvittighet, har følt meg jævelig etterpå. Aldri ghostet noen det har vært seriøst med da, da kjenner jeg vedkommende og klarer å gi en god forklaring selv om det er ubehagelig. 

Anonymkode: f2624...d55

Det er den tankegangen jeg ikke skjønner, for det er mye mer brutalt å bare forsvinne enn å faktisk bare skrive et par setninger at dette ikke funker lenger. Og at den som ghoster har dårlig samvittighet og føler det jævlig etterpå, sorry as, du får ingen sympati fra meg, for den andre parten føler det sikkert verre enn deg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...