AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #21 Skrevet 3. mars 2019 5 minutter siden, venus_ skrev: Har også hatt kvalme hele døgnet, det startet i uke 6-7 hos meg og, og er sykemeldt i femte uke nå. Jeg kaster heldigvis ikke opp da, men ligger rett ut på sofaen hele dagen pga kvalmen. Har ikke vært så gira på å ta kvalmestillende jeg da, og det har heldigvis ikke blitt pusha på meg fra legen heller, bortsett fra å prøve Postafen. Begynte med kvalme av og på her tidligere i uken, men nå holder jeg ikke på noen ting. Alt kommer opp igjen:( Anonymkode: b0be1...aab
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #22 Skrevet 3. mars 2019 Vanlig for meg. Var verst med guttungen. Spydde døgnet rundt fra uke 6-15. Anonymkode: ce7c1...575
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #23 Skrevet 3. mars 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vanlig for meg. Var verst med guttungen. Spydde døgnet rundt fra uke 6-15. Anonymkode: ce7c1...575 Ååå😔 så fælt🤢 håper det går over snart Anonymkode: b0be1...aab
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #24 Skrevet 3. mars 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 6+5 og har siste uken vært kvalm/ uggen men uten oppkast. Det var vært til og fra hele døgnet og er ikke «morgenkvalme» som alle snakker om.. i natt derimot våknet jeg av at jeg var kvalm, og kastet opp. Hadde kanskje ikke så mye og kaste opp, men brekningene holdt på en stund fordet. 3-4 timer senere våkner jeg igjen, og tar meg noen druer før jeg legger meg igjen. 3 min tar det før de kom i retur. Er det vanlig å ha det sånn? det blir noen lange uker fremover om dette skal fortsette 😔 Anonymkode: b0be1...aab Helt normalt. Morgenkvalme er bare misvisende. Svangerskapskvalme er mye bedre ord. Begynner ofte rundt uke 6 og kommer seg gjerne når morkaken får fart på seg rundt uke 10+ Anonymkode: 8d4cd...350
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #25 Skrevet 3. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ååå😔 så fælt🤢 håper det går over snart Anonymkode: b0be1...aab Er i uke 30 nå og i toppform! Anonymkode: ce7c1...575
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå