Gå til innhold

Ting/noe alle har fått til bortsett fra deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På Monday, March 04, 2019 den 22.25, Tanuki skrev:

 førekort, hus, snapchat

Er det veldig vanskelig å få til Snapchat? :klo:             

Anonymkode: 821c5...578

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Venner, kjæreste, hus... utdanning er snart i boks da. Har 1 barn

Anonymkode: 5ddc1...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venner og kjæreste. Mye skuffelser med det første og har aldri fått til det siste. Vet ikke om jeg skal være betenkt eller synes det er en trøst når jeg ser hvor mange som har det på samme måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lære meg alfabetet og gangetabellen. Har to mastergrader da 😱

Anonymkode: dcab0...7dc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venner og normal hørsel.  Slitsom å være alvorlig hørelhemmet i en hørende verden.

Anonymkode: 4b03d...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er udugelig på å være fysisk omsorgsfull! Skjønner ikke hva jeg skal gjøre når noen er syke, har brukket en arm eller blir liggende med to brukne bein. Helt håpløs. Jeg beundrer så hardt andre som styrer, ordner med puter og dyner, henter det som trengs osv. Sist gang så gjorde jeg en skade større fordi jeg "glapp" vedkommende 😞 klarer det fint med barn da! Da kommer det helt naturlig. Med voksne; verdens verste! 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få fast jobb. Det skal ikke være så lett for meg.

Anonymkode: 58051...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en velfungerende person med partner, barn, mastergrad og jobb - men jeg klarer ikke å lære meg touchmetoden!! Er ordentlig misunnelig på de som sitter der og skriver raskt og stille, helt uanstrengt. Mens jeg skriver med mine par-tre fingre, høyt og kjempesakte, med masse feil.

Anonymkode: 31135...6d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at alle vennene mine hadde en relevant og god jobbet klar rett etter endt utdanning. Jeg er ferdig i mai, men regner med å søke en god stund før jeg finner noe...

Førerkort (ikke det at jeg har prøvd).

Egen bolig. 

Å svømme. Og stå på ski. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennskap. Utdanning. Givende jobb med lønn til å leve av.

Jeg har ei venninne. Vi tok opp kontakt etter ti år. Hun er grei, men føler jeg har blitt økonomisk utnytta. Gir og får  lite tilbake

Utdanning. Det stoppa opp etter videregående, men jeg har søkt på studier, så får vi se om vi ikke kan få gjort noe med "givende jobb med lønn til å leve av", for det å jobbe 100 % og få utbetalt 18 600 kroner er... tragisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er over 40, så savner mann, hus, jobb og det som ellers følger med. Bare en kjæreste som varer lenger enn 26 dager hadde vært kjekt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.3.2019 den 23.08, batcat skrev:

Plystre. 😚 🤨

 

På 3.3.2019 den 19.28, princeofithilien skrev:

Samme her. Hvordan får de det til?? 

Jeg klarer heller ikke å plystre! Vi er flere 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.3.2019 den 22.56, AnonymBruker skrev:

Er det noe du du føler alle har fått til? Noe alle har oppnådd bortsett fra deg? Sitter med en sånn følelse i kveld og det føles dritt.. har oppnådd mye i livet, bortsett fra én eneste ting som jeg ikke klarer å få til..

Anonymkode: 57cb5...574

Ja, jeg blir ikke tilfreds med tilværelsen, noe jeg føler at andre er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det virker som mange får til det der med venner og sosiale relasjoner bedre enn meg, men så må man jo se på forutsetningene og utfordringene man har. Jeg synes ofte at det er kjipt at jeg får det så dårlig til, men det går fremover der også. Jeg er i det minste ikke der jeg var bare for noen år siden, men jeg savner jo et større nettverk.

Jeg kan vel også si at flere har sikkert fått til det der med utdanning og jobb tidligere enn meg, men snart kan jeg i det minste si at jeg har en utdanning som jeg føler at er rett for meg, selv om det har tatt tid å finne min greie.

Jeg føler egentlig at det blir feil å sammenligne seg sånn med andre. Det gjør jeg selv noen ganger, men det ender bare i kjipe tanker om at man ikke er bra nok. Så jeg prøver å ha fokus på hvordan livet mitt er nå og hvordan jeg kan jobbe meg fremover mot å få det bedre :)

Jeg så at noen nevnte det der med skigåing og det har jeg heller aldri fått til, men jeg tror ikke at jeg ønsker det heller. Jeg har aldri fått til det der med å gå opp og ned alle fjelltopper man ser heller. Noe som virker som er veldig typisk norsk, men jeg liker ikke den måten å gå på tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 15.3.2019 den 22.54, Anonymus Notarius skrev:

 

Jeg klarer heller ikke å plystre! Vi er flere 😅

Åå. Nå kom jeg på at jeg heller ikke klarer å knipse! Og plystringen er også så som så. 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.3.2019 den 22.37, AnonymBruker skrev:

Du er bare 20 da 🙄

Anonymkode: e7a69...d4e

 

På 4.3.2019 den 15.35, AnonymBruker skrev:

Det skal du vel ikke ha dårlig magefølelse for? Du har jo nettopp vært tenåring, og 20 år gammel er du ikke akkurat så gammel enda. Du har god tid på deg før det begynner å haste. Det er kun 3 år siden du ble regnet for å være et barn!

Jeg var 22, nesten 23, da jeg flyttet hjemmefra en gang i tiden. Samme gjorde venninnene mine. Det var  helt vanlig alder å flytte hjemmefra på.

Anonymkode: ba98a...471

Jeg vet jeg er bare 20, men jeg burde aldri ha bod hos foreldrene mine etter 15 år. Men siden folk sviktet meg så bor jeg her fortsatt, slev om barnevernet sa jeg skulle vekk fra foreldrene mine. Så derfor er jeg skuffet over at jeg fortsatt bor hjemme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdannelse, hus og lappen. Utdannelse holder jeg på med nå da. Lappen mangler bare oppkjøring, men jeg er så utrolig nervøs og har nesten litt angst for å slippe ut på veien alene.. 

Ellers er det jo den kjærligheten da.. 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...