Gå til innhold

Ting/noe alle har fått til bortsett fra deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har inntrykk av at hver eneste nordmann synes det er så kult og flott og fint å stå på ski, og legger avgårde så fort det er mulig og poster bilder av disse skisporene på Facebook og Instagram.

Jeg har ikke ski en gang og kan ikke fordra å stå på ski. Sto en del på ski da jeg var barn, gikk turer med hund på ski sammen med en venninne som også hadde hund, men det er det eneste. Har ikke stått på ski i voksen alder. Eller jo, EN gang på en hyttetur da jeg var rundt 27 år. Da måtte vi stå på ski for å komme helt frem til hytta i dyp snø.

Får følelsen av at folk synes jeg er en raring som ikke står på ski, og enda verre.... at sønnen min bare har prøvd det en gang. Han var fem år da han prøvde, og han hatet det. Aldri villet prøvd siden. Faren hans kjøpte ski til han da han var 12-13 år, og prøvde å få han ut i sporet, men niks. Han blånektet.

PS! Jeg står ikke på slalåm heller....

Endret av Million
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å være en varm, engasjert, flink og småpratende vertinne i store selskaper som varer typ en hel kveld. Jeg synes det er hyggelig og koser meg i begynnelsen, men jeg er såpass introvert at jeg blir kjempesliten og lengter langt bort lenge før kvelden er omme.Jeg skulle så ønske at jeg om så bare én gang greide å fullføre en slik kveld uten å nesten kollapse av utmattelse. At jeg orket å stå løpet ut og stå på trappen og si hadet til alle gjestene sammen med mannen min. Han må vanligvis ta seg av ting alene de siste par timene fordi jeg har gjemt meg bort for å lade batteriene på et mørkt og stille sted. Det er så rart.. Jeg kan jobbe 16 timer alene eller med et par andre og ikke være særlig sliten når jeg kommer hjem, mens sosiale sammenkomster med mennesker jeg liker og bryr meg om kan knekke meg på under halvparten av tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å skaffe meg en passende jobb. Har forsåvidt en jobb, men den ble «gitt» til meg basert på omtrent ingenting av noen i omgangskretsen, og skulle (og burde) egentlig ha vært midlertidig. Nå har jeg jobbet der i 8 år og klarer ikke komme meg videre selv om jeg ikke lenger er ønsket på arbeidsplassen. 

Alle andre klarer jo å søke på ny jobb, stille til intervju og til slutt få seg en ny jobb. Bare ikke jeg. 

Anonymkode: 58f22...abf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdanning over grunnskolen nivå, lappen og flytte ut av foreldrenes hus/hjem, er 20 og har ikke greid noe av dette....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Førerkort. Jeg er snart 28, har mastergrad, jobb og fint sted å bo, men får meg aldri til å gjøre det. Bor i byen, så trenger absolutt ikke bil, men det kunne jo vært greit! Står på to-do-lista i år :P

Har heller ikke barn, men har ikke lyst på, så det er ikke noe stort tap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overgangen fra utdannelse til jobb.

Anonymkode: 471ee...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God vennegjeng. (Teit eksempel kanskje, men jeg vet ikke hvor mange overraskelsesbursdager jeg har vært med på, men jeg har aldri fått det tilbake. i 2017 var det to stk som dukket opp til feiringen min...).

Kjærlighet. Ordentlig, gjensidig kjærlighet. Alle menn jeg utvikler følelser for viser seg å være utro jævler.

Jobb de trives i. Trives greit nok, men den er lite utfordrende og langt unna. Dårlig betalt også.

Rulle på r-en. Klipte tungebåndet da jeg var liten og øvde aldri etterpå :P 

Anonymkode: c5735...fd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Linaria skrev:

Førerkort. Jeg er snart 28, har mastergrad, jobb og fint sted å bo, men får meg aldri til å gjøre det. Bor i byen, så trenger absolutt ikke bil, men det kunne jo vært greit! Står på to-do-lista i år :P

Har heller ikke barn, men har ikke lyst på, så det er ikke noe stort tap.

Samme her.. jeg har prøvd 2 ganger og strøket og jeg er 29, har hus, jobb, mastergrad barn og har et flott liv, men jeg får ikke til lappen. Føler meg litt dum. Du har ikke prøvd så det klarer du, jeg har kjørt lenge nå uten hell. Planlegger å prøve i april men tør ikke 

Anonymkode: 57cb5...574

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria
43 minutter siden, AnonymBruker said:

Samme her.. jeg har prøvd 2 ganger og strøket og jeg er 29, har hus, jobb, mastergrad barn og har et flott liv, men jeg får ikke til lappen. Føler meg litt dum. Du har ikke prøvd så det klarer du, jeg har kjørt lenge nå uten hell. Planlegger å prøve i april men tør ikke 

Anonymkode: 57cb5...574

Jeg strøk én gang og stakk av til utlandet. Nå er planen å ta automatlappen er i UK. Jeg er fortsatt så nervøs at jeg tror det er greit å begynne med førerkort for automat så jeg slipper noen av stresselementene. 

Synes absolutt du skal prøve i april. Man greier det i hvert fall ikke om man ikke prøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, CrystalGold skrev:

Utdanning over grunnskolen nivå, lappen og flytte ut av foreldrenes hus/hjem, er 20 og har ikke greid noe av dette....

Du er bare 20 da 🙄

Anonymkode: e7a69...d4e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Linaria skrev:

Jeg strøk én gang og stakk av til utlandet. Nå er planen å ta automatlappen er i UK. Jeg er fortsatt så nervøs at jeg tror det er greit å begynne med førerkort for automat så jeg slipper noen av stresselementene. 

Synes absolutt du skal prøve i april. Man greier det i hvert fall ikke om man ikke prøver.

Enig :) prøv automat da kan du fokusere  på veien istedenfor giringa.

Anonymkode: 57cb5...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet. Det oppsummerer vel egentlig det meste. 

Hilsen meg.

Anonymkode: 75c42...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda en som sliter med sertifikatet her! 

Anonymkode: 04dec...b2d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste, kan ikke komme på en eneste ting jeg har fått til. Jaja, de siste blir de beste, eller noe sånt :) 

Anonymkode: e4c6b...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, CrystalGold skrev:

Utdanning over grunnskolen nivå, lappen og flytte ut av foreldrenes hus/hjem, er 20 og har ikke greid noe av dette....

Det skal du vel ikke ha dårlig magefølelse for? Du har jo nettopp vært tenåring, og 20 år gammel er du ikke akkurat så gammel enda. Du har god tid på deg før det begynner å haste. Det er kun 3 år siden du ble regnet for å være et barn!

Jeg var 22, nesten 23, da jeg flyttet hjemmefra en gang i tiden. Samme gjorde venninnene mine. Det var  helt vanlig alder å flytte hjemmefra på.

Anonymkode: ba98a...471

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Livet og lappen. Ble mobbet og kalt taper hele skoletiden og ble fortalt at jeg ikke kom til å få til noen ting. De fikk rett. Etter 15 år i arbeidslivet ble jeg alvorlig og uhelbredelig syk og måtte slutte med det jeg levde for, å jobbe. Lappen begynte jeg på, men fullførte aldri. Meningen var å fortsette senere, men fikk aldri gjort det. Nå er jeg for gammel (40 år) og ikke er det vits heller når jeg ikke klarer å kjøre mer enn Max 2 mil fodi sykdommen gjør meg ekstremt utmattet. Jeg har Max 10 år igjen å leve. Mobberne fikk rett, de hadde nok frydet seg om de visste dette. Dette ble mye klaging, men godt å få det ut. :) 

Anonymkode: 95d37...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trening/være trent. leve et velorganisert liv. være en rolig, trygg og behagelig voksen.

 

være moden, rett og slett.

Anonymkode: 64350...e99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye jeg ikke har klart eller kommer til å klare. Men prøver å fokusere på det jeg har i stedet for det jeg ikke har. :)

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...