Gå til innhold

Hvilke av dagens trender blir fremtidens hockeysveis?


janeikanskje

Anbefalte innlegg

Kanskje dette var et bedre bilde:

Image result for micro shades

Uansett: Disse brillene kan vel ikke gi særlig mye beskyttelse mot solen??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusjbryna, skokostvippene og duckfaceleppene. Og da spesielt de som har alt dette. Gjelder med andre ord de fleste påvirkerbloggere.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, janeikanskje skrev:

Kanskje dette var et bedre bilde:

Image result for micro shades

Uansett: Disse brillene kan vel ikke gi særlig mye beskyttelse mot solen??

Hvorfor foreslår du disse brillene når det snakkes om runde briller? Ikke har de videre tynne innfatninger, heller, kanskje bortsett fra den lengst til venstre. 

Anonymkode: 35551...d0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor foreslår du disse brillene når det snakkes om runde briller? Ikke har de videre tynne innfatninger, heller, kanskje bortsett fra den lengst til venstre. 

Anonymkode: 35551...d0b

Det første bildet jeg la ut var vitterlig av runde briller. Da jeg spurte "de tynne greiene?" mente jeg ikke tynne innfatninger, men tynne generelt, siden det er dette mine venninner går med for tiden. Unnskyld.

Endret av janeikanskje
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falske øyevipper, påtegnede bryn, forstørrede lepper og contouring av ansiktet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MOMJEANS og de store stygge joggeskoa, pimpet med tusjbryn og falske øyevipper lenger en pelsen til en angorakanin.

Anonymkode: 2a084...b91

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

MOMJEANS og de store stygge joggeskoa, pimpet med tusjbryn og falske øyevipper lenger en pelsen til en angorakanin.

Anonymkode: 2a084...b91

Hva er egentlig momjeans??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser så mange som skriver «tusjbryn» eller store svarte påtegnede bryn....hvor i alle dager er det dere bor henne, hvor man ser slikt? Såkalte tusjbryn var jo noe man slutta med for 15-20 år siden, hvertfall om man følger littegranne med i motebildet. Og hvem bruker store svarte påtegnede bryn? Det er noe jeg ser ekstremt skjeldent her....noen kan overdrive når de tegner brynene, men skjeldent i svart? Mere lysebrun-blonde toner. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.3.2019 den 23.42, SupaWoman skrev:

Hva er egentlig momjeans??

høyt liv som gir en halvmeter rumpe.....

Anonymkode: 5d2c9...733

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper moten med stygt og kunstig som dette forsvinner, et bilde som liksom skal være reklame for skikkelig bra arbeid... Det ser så påtegnet og fake ut atte fy. Se den avslutningen inn mot toppen av neseroten? Det er jo ikke naturlig at det skal stoppe som en linjal er trukket opp! Det er heller ikke naturlig at de er helt brune tvers igjennom, helfarget. Så tette brynstreker gjør at det ser ekstra falskt ut.

50910795_115420862896374_169067299946560

Håper denne moten med kunstig påtegnede øyebryn skal fordufte og en mere naturlig look blir in.

Botox og fillers håper jeg dør ut også. Det er forbasket stygt og gir jenter dårlig selvbilde! Alle tror de får tidenes mest sexy kyssetrut av det. FEIL. Mange ser ut som de har fått seg en på trynet.

 

 

 

Anonymkode: cab6d...b98

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.3.2019 den 13.04, janeikanskje skrev:

Hvilke av dagens trender tror dere blir like pinlige i fremtiden som 80-tallets hockeysveis er i dag? Jeg holder en knapp på dagens øyenbrynstrend.

Du få rette spørsmålet til hockeymiløet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper moten med stygt og kunstig som dette forsvinner, et bilde som liksom skal være reklame for skikkelig bra arbeid... Det ser så påtegnet og fake ut atte fy. Se den avslutningen inn mot toppen av neseroten? Det er jo ikke naturlig at det skal stoppe som en linjal er trukket opp! Det er heller ikke naturlig at de er helt brune tvers igjennom, helfarget. Så tette brynstreker gjør at det ser ekstra falskt ut.

50910795_115420862896374_169067299946560

Håper denne moten med kunstig påtegnede øyebryn skal fordufte og en mere naturlig look blir in.

Botox og fillers håper jeg dør ut også. Det er forbasket stygt og gir jenter dårlig selvbilde! Alle tror de får tidenes mest sexy kyssetrut av det. FEIL. Mange ser ut som de har fått seg en på trynet.

 

 

 

Anonymkode: cab6d...b98

FYI: det er IKKE slike bryn som er moten nå...absolutt ikke. Hårpåtegning av bryn via pmu eller microblading har vært trenden i ihvertfall 10 år, om ikke mer. Denne «trenden» du kaller det har forduftet for lenge siden, og en naturlig look er det som er trendy. Bare fordi man ser ett bilde av noe betyr det jo ikke at det er det som er trenden. 

Anonymkode: b1f9b...78a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ducklips.. det er så utrolig fælt!

Anonymkode: e5a2d...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle dere som beskriver dagens øyenbrynstrend som grusom....jeg kan ikke se at det dere beskriver (svarte streker, påmalte osv) beskriver dagens trend overhode. Muligens dere har møtt på noen som er elendig med sminkekosten, men dagens brynsmote er da mye penere og mere naturlig en det vi har sett på lenge, både når det gjelder tattoo og sminke. 

Dagens trend med tattoo og med sminke 

 

8B7CE120-C3B4-4B2D-A979-CFE13BDE3D62.jpeg

6F7C5DEA-B7AF-4CFF-BFEF-F48124D1A4DB.jpeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjegg (hva skjedde?!), og falske øyevipper. 

Anonymkode: 150f3...8f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at silikonpupper og andenebb snart får et harrystempel. Kanskje de har fått det allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg tror og håper er:
Manbun
Latterlig store og falske rumper
Alt for store og falske øyevipper
Store og falske lepper

Og disse stygge øyebrynene som ser ut som en moderne versjon av et monobryn. Det ser patetisk ut på youtube og insta, men i virkeligheten så er det enda verre ut.
Slike bryn jeg snakker om.
maxresdefault.jpgmaxresdefault.jpg0.jpg

Anonymkode: f1e60...480

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Honey Dew skrev:

Regner med at silikonpupper og andenebb snart får et harrystempel. Kanskje de har fått det allerede?

Har det noensinne vært noe annet enn ekstremt Harry?

Anonymkode: 150f3...8f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...