Gjest glamourgirl Skrevet 14. april 2005 #61 Del Skrevet 14. april 2005 Har du potensproblemer? :o Ikke i det hele tatt, ei heller de rundt meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #62 Del Skrevet 14. april 2005 :o Ikke i det hele tatt, ei heller de rundt meg... Er DU Guran? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 14. april 2005 #63 Del Skrevet 14. april 2005 :o Er jeg??? (Siden jeg hadde siste innlegg, og pronomenet du ble brukt, regnet jeg spørsmålet som stilt til meg...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 14. april 2005 #64 Del Skrevet 14. april 2005 Så fin du er Seleena Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 14. april 2005 #65 Del Skrevet 14. april 2005 :o Er jeg??? (Siden jeg hadde siste innlegg, og pronomenet du ble brukt, regnet jeg spørsmålet som stilt til meg...) Han mente vel om de rundt Guran har potensproblemer Lenge leve b-cup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #66 Del Skrevet 14. april 2005 Hei damer. Jeg ser ikke på en fyldig c-cup som for lite. Kan godt være større selvfølgelig, men er de perfekte , altså faste og runde kan det hende jeg ikke legger så mye vekt på størrelsen, men ikke under c-cup. Det tenner jeg ikke på. Jeg er ikke impotent. Har jo fire barn men enkelte damer tenner jeg rett og slett ikke på. Slarkerumper og små pupper. Æsj. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 14. april 2005 #67 Del Skrevet 14. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clamydia Skrevet 15. april 2005 #68 Del Skrevet 15. april 2005 Hva med reveromper da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 15. april 2005 #69 Del Skrevet 15. april 2005 Hei damer. Jeg ser ikke på en fyldig c-cup som for lite. Kan godt være større selvfølgelig, men er de perfekte , altså faste og runde kan det hende jeg ikke legger så mye vekt på størrelsen, men ikke under c-cup. Det tenner jeg ikke på. Jeg er ikke impotent. Har jo fire barn men enkelte damer tenner jeg rett og slett ikke på. Slarkerumper og små pupper. Æsj. :evil: Å provose - provoserer - provoserte - har provosert - skulle/ville ha blitt provosert. Ingen ble provosert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2005 #70 Del Skrevet 15. april 2005 Opprinnelig er vel dette en variant av vandrehistorien om den faste kunden på et av de nå stengte etablissementene i Munkedamsveien i Oslo. Han var innom annenhver uke, og hver gang ønsket han å treffe "hun med de store puppene og den trange fitta." Den aktuelle servicebedriften leverte varen hver gang, men han fant det best å holde en noe lavere profil da han en dag etter å ha levert samme bestilling overhørte beskjeden "Gerda! Nå er han her igjen, han med de store hendene og den lille pikken..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. april 2005 #71 Del Skrevet 15. april 2005 Å provose - provoserer - provoserte - har provosert - skulle/ville ha bli provosert. Ingen ble provosert. Etter herjinga til Waco tror jeg de fleste er imune faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 15. april 2005 #72 Del Skrevet 15. april 2005 ...og så har jeg sprettrumpe Hysteriske reklamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 19. april 2005 #73 Del Skrevet 19. april 2005 jeg burde da vel altså være den perfekte for deg guran, med d-cup og rompe som er meget mindre enn j-lo's? hey beibi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 20. april 2005 #74 Del Skrevet 20. april 2005 Å provose - provoserer - provoserte - har provosert - skulle/ville ha blitt provosert. Ingen ble provosert. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diktern Skrevet 29. april 2005 #75 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg veit ikke hvor seriøs du er, du som starta dette her, men jeg må få si at jeg ikke er overraska over at du ikke har finni deg kjærste. En mann som utelukkende betrakter en kvinne som et sex-objekt, har ikke store sjanser. Når du i tillegg er helgepappa til fire, vil jeg tro du er svært uinteressant. Du har antakligvis starta dette emnet delvis for å provosere, så egentlig synes jeg ikke du skal få gleden av å vite at du har provosert meg. Men det har du. Din jævla mannssjåvinist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theo Skrevet 29. april 2005 #76 Del Skrevet 29. april 2005 Nei, men jeg har små pupper og stor rumpe. Kunne det være noe? Nei? Hm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2005 #77 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg vil vel ikke si at c-cup er store pupper? Jeg bruker selv c-cup og visste ikke at det ble betegnet som stort Men hvis det gjør det da..., så er det jo fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #78 Del Skrevet 5. mai 2005 finner dette absolutt mest tiltrekkende.er det noen av dere som er skapt slik? 8) Jeg har skapt meg selv slik. Etter utallige operasjoner,400.000,og en stor dose silikon er jeg nok drømmedama di!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 5. mai 2005 #79 Del Skrevet 5. mai 2005 Hei Guran *sløret stemme*. Eg er klar for deg... Eg meinar, ein yrkessjåfør, fraskilt med fire ungar og hundeoppdrett er jo drømmen til ei kvar oppegåande kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest borghild Skrevet 7. mai 2005 #80 Del Skrevet 7. mai 2005 Kanskje jeg er dama for deg Guran? Jeg har pupper i størrelse 70g (for Guran) og bitteliten sprettrumpe. Blond er jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå