Gå til innhold

Er det noen damer med store pupper og liten rompe her?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl

Og jeg kan sikkert lage åå-cuper, men det betyr ikke at pupper blir større av den grunn. Det interessante er hva de fleste bruker, ikke hva som er tilgjengelig.

Rerferer til hva du skrev tidligere:

"Med tanke på at BH-størrelser går langt oppover til H og dobbel H og videre, vil et C-bryst være mindre enn gjennomsnittet".

Et artig resonnement, men litt på viddene, hvis over 50% kjøper bh-er med cuper opp til C.

Poenget er ikke hva som er gjennomsnittet av bryststørrelser i Norge, altså hvor mange som bruker hvilken størrelse, men poenget er hva er stort når det finnes bryst som er fra AA til JJ. ÅÅ finnes ikke, til informasjon! E er middels av størrelsene som FINS, over E er større og under E er mindre. Bh størrelser er laget fordi det finnes pupper som ser sånn ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

Til sammenligning, er et tonn tungt, selv om flesteparten av damene i Norge ikke veier et tonn? Er C stort når det finnes 10 størrelser større enn C?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
:klaske:

Dumme meg som ikke tenkte på det .. (men så er jeg jo blond med store pupper da) :sjarmor:

Store? Som i c-cup? Eller små som i B-cup?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Er nok med i de 40% som bruker større enn C gitt.. minst F

:kyss:

H... så jeg veit at dette ikke er hypotetisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Til sammenligning, er et tonn tungt, selv om flesteparten av damene i Norge ikke veier et tonn? Er C stort når det finnes 10 størrelser større enn C?

Er jeg høyere enn gjennomsnittet selv om noen er høyere enn meg? Er jeg større enn gjennomsnittet selv om andre er større enn meg?

Ja.

Så selv om det finnes nærmest uendelige med høyder over meg, er jeg fortsatt høyere og større enn gjennomsnittet, og det er hva Guran etterspør.

Den første sammenligningen går forøvrig mot hva du sier, ikke hva jeg sier (for i følge deg vil jo ikke kvinner være store siden ett tonn er tyngre, og en c-cup vil ikke være stor fordi åå er større, men det er lite hensiktsmessig å sammenligne noe med slike ekstremer. Det er bedre å sammenligne det med gjennomsnittet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

Jeg spurte Guran om hva som var en stor pupp, pupp altså, han mente C-cup. Jeg mener at C-cup er lite da det finnes 10 størrelser større, de finnes og brukes og er ikke hypotetiske. Det finnes bare 3 størrelser mindre enn C. Jeg snakker ikke om hva folk oftest bruker, men om hva som skal til for at en pupp kan betegnes som stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
ÅÅ finnes ikke, til informasjon! E er middels av størrelsene som FINS, over E er større og under E er mindre. Bh størrelser er laget fordi det finnes pupper som ser sånn ut!

Det finnes mennesker som veier 350 kg (helt sant). Er en på 150 da å regnes som tynn? Selv om denne på 150 er langt fra gjennomsnittet (som sikkert er et sted mellom 65 og 85 avhengig av kjønn)? For det finnes jo mange størrelser over ham, så da kan han ikke være stor :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Tror c-cup er ganske gjennomsnittlig, ja. Ikke veldig stort i hvert fall.

Stort nok hvis du også vil ha en sprettrumpe. Tror Guran er litt mer fornuftig enn dere tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Står på mitt, en C pupp er ikke en stor pupp, når det finnes JJ pupper. En C pupp er sannsynligvis en penere pupp enn en JJ pupp, som regel.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Står på mitt, en C pupp er ikke en stor pupp, når det finnes JJ pupper. En C pupp er sannsynligvis en penere pupp enn en JJ pupp, som regel.... :roll:

Og du får fortsatt stå på ditt når det gjelder den slanke mannen på 150 kilo. Det er helt lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman
:klaske:

Dumme meg som ikke tenkte på det .. (men så er jeg jo blond med store pupper da) :sjarmor:

får håpe, får din skyld, at du har en liten spretten rumpe og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

Ja jeg har møtt slanke mennesker på over 100 kg.

Jeg skal ikke prøve å forklare deg dette med bryst, enten er du mann, eller så er du kvinne som har små bryster, og derfor aldri har satt deg inn i BH'er og bryststørrelser.

Kvinner flest bruker feil BH, ikke for stor, men for liten. Jeg har hjulpet flere kvinner, med store pupper, som har gått rundt med B og C cup, og som i virkeligheten er både D og E cup. Dermed kan altså folk tro at C cup er stort, men høyst sansynlig er det altså fordi kvinnen bruker feil BH. Et C bryst passer lett inn i en middels hånd. Er det stort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Et C bryst passer lett inn i en middels hånd. Er det stort?

For min del perfekt. Akkurat stort nok. Iallfall ikke for lite. Og det er ikke urimelig å anta at det følger med en spretten rumpe.

Så hvis du ser en liten og nett jente med slike bryster, vil nok puppene oppfattes som store i forhold til hennes nette kropp. Så klart vil et tonn fortsatt være større, men puppene vil likevel ikke være små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman
Et C bryst passer lett inn i en middels hånd. Er det stort?

men cup-størrelsene forandre seg vel og etter hvor stor omkretsen er?

feks. så er vel cupen i 85c større enn cupen i 65c?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...