Gå til innhold

Er det noen damer med store pupper og liten rompe her?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

:o Er jeg??? (Siden jeg hadde siste innlegg, og pronomenet du ble brukt, regnet jeg spørsmålet som stilt til meg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena
:o Er jeg??? (Siden jeg hadde siste innlegg, og pronomenet du ble brukt, regnet jeg spørsmålet som stilt til meg...)

Han mente vel om de rundt Guran har potensproblemer ;)

Lenge leve b-cup :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei damer. Jeg ser ikke på en fyldig c-cup som for lite. Kan godt være større selvfølgelig, men er de perfekte , altså faste og runde kan det hende jeg ikke legger så mye vekt på størrelsen, men ikke under c-cup. Det tenner jeg ikke på.

Jeg er ikke impotent. Har jo fire barn :wink: men enkelte damer tenner jeg rett og slett ikke på. Slarkerumper og små pupper. Æsj. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Devil's Spawn
Hei damer. Jeg ser ikke på en fyldig c-cup som for lite. Kan godt være større selvfølgelig, men er de perfekte , altså faste og runde kan det hende jeg ikke legger så mye vekt på størrelsen, men ikke under c-cup. Det tenner jeg ikke på.

Jeg er ikke impotent. Har jo fire barn :wink: men enkelte damer tenner jeg rett og slett ikke på. Slarkerumper og små pupper. Æsj. :evil:

Å provose - provoserer - provoserte - har provosert - skulle/ville ha blitt provosert. Ingen ble provosert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Opprinnelig er vel dette en variant av vandrehistorien om den faste kunden på et av de nå stengte etablissementene i Munkedamsveien i Oslo. Han var innom annenhver uke, og hver gang ønsket han å treffe "hun med de store puppene og den trange fitta." Den aktuelle servicebedriften leverte varen hver gang, men han fant det best å holde en noe lavere profil da han en dag etter å ha levert samme bestilling overhørte beskjeden "Gerda! Nå er han her igjen, han med de store hendene og den lille pikken..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Å provose - provoserer - provoserte - har provosert - skulle/ville ha bli provosert. Ingen ble provosert.

Etter herjinga til Waco tror jeg de fleste er imune faktisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

jeg burde da vel altså være den perfekte for deg guran, med d-cup og rompe som er meget mindre enn j-lo's? hey beibi!!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å provose - provoserer - provoserte - har provosert - skulle/ville ha blitt provosert. Ingen ble provosert.

:sjarmor:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg veit ikke hvor seriøs du er, du som starta dette her, men jeg må få si at jeg ikke er overraska over at du ikke har finni deg kjærste.

En mann som utelukkende betrakter en kvinne som et sex-objekt, har ikke store sjanser. Når du i tillegg er helgepappa til fire, vil jeg tro du er svært uinteressant.

Du har antakligvis starta dette emnet delvis for å provosere, så egentlig synes jeg ikke du skal få gleden av å vite at du har provosert meg. Men det har du.

Din jævla mannssjåvinist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Jeg vil vel ikke si at c-cup er store pupper? Jeg bruker selv c-cup og visste ikke at det ble betegnet som stort :ler: Men hvis det gjør det da..., så er det jo fint :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
finner dette absolutt mest tiltrekkende.er det noen av dere som er skapt slik? 8)

Jeg har skapt meg selv slik.

Etter utallige operasjoner,400.000,og en stor dose silikon er jeg nok drømmedama di!!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Hei Guran *sløret stemme*. Eg er klar for deg... :sexy: Eg meinar, ein yrkessjåfør, fraskilt med fire ungar og hundeoppdrett er jo drømmen til ei kvar oppegåande kvinne :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest borghild

Kanskje jeg er dama for deg Guran? Jeg har pupper i størrelse 70g (for Guran) og bitteliten sprettrumpe. Blond er jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...