Gå til innhold

Er det noen damer med store pupper og liten rompe her?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

ja, se der ja.. Store pupper er .. alt fra c og oppover. Er puppene perfekte, trenger de ikke å være større enn c cup. Rompa er det absolutt viktigeste. Jeg ser alltid på det. Vanskelig å komme med noen størrelse , men ei lita rund rompe som ikke er noe slarkerompe er det som tenner meg. Den må være fast og stram. Men jeg har mått jenter med helt perfekte pupper og en ikke så bra rompe, men siden puppene var så perfekte valgte jeg å se bort ifra rompa :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Baldrian

Guran, jenter skal ikke ha smale romper å se ut som en gutt. brede romper framhever det kvinnelige.

Jeg liker alt det hos kvinner, som gjør at de ikke er menn. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg foretrekker små rumper ja. Brede hofter liker jeg ikke . Ser for meg ei dame som har født 5 barn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Med tanke på at BH-størrelser går langt oppover til H og dobbel H og videre, vil et C-bryst være mindre enn gjennomsnittet, og altså ikke et stort bryst. Du vil sikkert finne små faste romper hos kvinner med C-bryst. Som regel har kvinner romper som står i samsvar til resten av kroppen. Kvinner med store bryst og små romper har som oftest heller ikke midje, men litt sånn tønnefasong, og ganske flate romper.... Vil du ha virkelig store bryster og en flott kvinnelig fasong med midje og hofter, vil nok ikke rompa være liten og fast, med mindre de store brystene er kunstige. Jeg snakker her sansynligheter, unntak finnes selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker små rumper ja. Brede hofter liker jeg ikke . Ser for meg ei dame som har født 5 barn da.

.. sier mannen som har 4 barn :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catwoman

men du vet vel det at de hoftene de kommer først etter det femte barnet?

Med en gang det femte barnet blir født, breier hoftene seg ut i dimensjoner.....

( :ironi: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest happyending

Er jammen ikke rart han er helgepappa.. :-?

Med de preferansene så vil han vel ikke finne seg noe dame uansett hvor hard og stram rompe han har.. Jeg mener, hvilken jente med stoore pupper og lita, rund rompe vil ha en 4barns helgepappa når de kan få så mange som IKKe har vedheng..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg snakker her sansynligheter' date=' unntak finnes selvsagt.[/quote']

Det er unntakene han spør etter her.

Må si meg enig med G. C-cup og spretten rumpe er fint.

Og selvfølgelig teller rumpa mest. Det krever litt mer trening å ha en fin stuss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerert
Med tanke på at BH-størrelser går langt oppover til H og dobbel H og videre' date=' vil et C-bryst være mindre enn gjennomsnittet, og altså ikke et stort bryst.[/quote']

Du kan ikke regne ut gjennomsnittsbrystet på grunnlag av hva slags bh-størrelser som finnes. Hvor mange som bruker de forskjellige størrelsene må også taes med i betraktning. Det er få som bruker de aller største størrelsene.

Det finnes ulike måter å regne ut gjennomsnitt på. Viss vi skal se på typetall vil det havne på 75b som er den størrelsen flest kvinner bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Ikke gjennomsnittsbryst, men gjennomsnittsstørrelse, hvis du forstår... Begynner man på AA, og går opp til HH, med AA som lite og HH som stort, vil C være mindre enn midten :) Dette mer for å poengtere hvor lite menn som for eksempel Guran vet om pupper.... :roll:

Og ja, flest kvinner bruker 75b, og enda flere kvinner bruker feil BH størrelse :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med de preferansene så vil han vel ikke finne seg noe dame uansett hvor hard og stram rompe han har.. Jeg mener' date=' hvilken jente med stoore pupper og lita, rund rompe vil ha en 4barns helgepappa når de kan få så mange som IKKe har vedheng..[/quote']

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rompa mi? Jeg er jo Mann. Jeg har fra naturen stram rompe. Dessuten trener jeg vekter når jeg har tid' date=' så det er ikke noe slarkerompe her nei.[/quote']

:hoho::hoho::hoho:

Ja det er jo klart, bare fordi du er mann er den stram fra naturens side...

:hoho:

*tørker lattertårene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Ikke gjennomsnittsbryst, men gjennomsnittsstørrelse, hvis du forstår... Begynner man på AA, og går opp til HH, med AA som lite og HH som stort, vil C være mindre enn midten :) Dette mer for å poengtere hvor lite menn som for eksempel Guran vet om pupper....  :roll:

Han prater nok om bryster som passer i en C-cup, ikke bryster i en C-cup med tennissokker eller bryster med for god plass i holderen sin. Trenger ikke være mann for å forstå det. Det er ikke brystholderen han er ute etter, men puppene.

Så en kvinne med en snasen stuss og c-cup-pupper er fiiint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:o Jeg prater også om pupper som passer i en C-cup. De er mindre enn de som passer i en

D cup

DD cup

E cup

F cup

FF cup

G cup

H cup

HH cup

Jcup

JJcup

men, de er større enn AA, A og B cup....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous
:o Jeg prater også om pupper som passer i en C-cup. De er mindre enn de som passer i en  

D cup  

DD cup

E cup

F cup

FF cup

G cup

H cup

HH cup

Jcup

JJcup

men, de er større enn AA, A og B cup....

Og jeg kan sikkert lage åå-cuper, men det betyr ikke at pupper blir større av den grunn. Det interessante er hva de fleste bruker, ikke hva som er tilgjengelig.

Rerferer til hva du skrev tidligere:

"Med tanke på at BH-størrelser går langt oppover til H og dobbel H og videre, vil et C-bryst være mindre enn gjennomsnittet".

Et artig resonnement, men litt på viddene, hvis over 50% kjøper bh-er med cuper opp til C.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men du vet vel det at de hoftene de kommer først etter det femte barnet?

Med en gang det femte barnet blir født, breier hoftene seg ut i dimensjoner.....

( :ironi: )

:klaske:

Dumme meg som ikke tenkte på det .. (men så er jeg jo blond med store pupper da) :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
[Han prater nok om bryster som passer i en C-cup, ikke bryster i en C-cup med tennissokker

Tviler på du får plass til en tennisssokk i en C-cup....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...