Gå til innhold

Farmasi


nv99

Anbefalte innlegg

Noen her inne som jobber som farmasøyt, eller går farmasistudiet?

Skulle likt å få litt innblikk i dette studiet 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jupp, og angrer. Ubekvem arb.tid helg og kveld på kjøpesenter. Veldig mange utenlandske og muslimske kolleger. Forvitret arb.miljø. Dårlig lønnsutvikling (stagnert). Alt er styrt ovenfra fra kjeden. Rutinearbeid og butikkdrift med lite bruk for mye av det vi lærte på studiet (spesielt kjemien). Mye ryddig og flytting av varer er hverdagen. Jeg er overitdannet kassadame. Ville valgt noe annet idag. Biologi eller kjemi. Eller sykepleie med videreutdanning. 

Anonymkode: f4c85...116

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten er det for mange apotek idag, nedleggelser kommer når netthandel overtar 

Anonymkode: f4c85...116

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jupp, og angrer. Ubekvem arb.tid helg og kveld på kjøpesenter. Veldig mange utenlandske og muslimske kolleger. Forvitret arb.miljø. Dårlig lønnsutvikling (stagnert). Alt er styrt ovenfra fra kjeden. Rutinearbeid og butikkdrift med lite bruk for mye av det vi lærte på studiet (spesielt kjemien). Mye ryddig og flytting av varer er hverdagen. Jeg er overitdannet kassadame. Ville valgt noe annet idag. Biologi eller kjemi. Eller sykepleie med videreutdanning. 

Anonymkode: f4c85...116

Det var leit å høre..

Nå tenker jeg først og fremt å evt. gå videre med master, til provisorfarmasøyt. 
Men hva tenkte du om studiet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

J Jeg er overitdannet kassadame. Ville valgt noe annet idag. Biologi eller kjemi. 

Anonymkode: f4c85...116

Da ville du trolig blitt underbetalt kassedame. Farmasøyter har ingen voldsom lønn, men så har de allikevel en jobbsikkerhet som er sjelden vare idag.

Anonymkode: 61441...c19

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider