Gå til innhold

Vil kroppen til din nye partner bety mye for deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, som veltrent mann ser jeg etter veltrent kvinne. Fordi det er sexy og fordi det tyder på gode vaner og interesse for idrett/aktivitet...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har jeg sagt en kvinne UTEN rynker! Ro deg ned kvinnfolk. Sånne troll som deg gjør tråden til en slagmark istedenfor å godta hva andre foretrekker. 

Anonymkode: d88a5...0e8

Eh, ja... Siterer:

"Orker ikke rynkete damer, ellers er jeg ikke så fiksert :) Mann 56"

Det MÅ jo være lov å synes at det er litt artigtrist uten å bli kalt troll og bedt om å roe meg ned. Hadde du vært 25, liksom, men du er snart 60, mann! Og reaksjonen din viser at du ikke er verdens fineste mann.

Klart du har lov til å foretrekke de under 30, er bare å gå for det du vil ha. Jeg mener likevel man ikke kan kreve noe man ikke kan levere selv, men her får vi bare være uenige.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forutsatt at jeg noen gang får en ny partner så...nei, ikke mye, men litt. Jeg vil nok ønske meg en partner som er noenlunde normalvektig. Gjør ikke noe om det er noen kilo ekstra (eller for lite), men svært overvektig eller skinnmager tror jeg rett og slett ikke jeg kommer til å falle for. Ellers har jeg ikke noen spesielle preferanser. Vil sannsynligvis være skeptisk til en smellvakker mann også, men sjansen for at en slik en skal falle for meg er tilnærmet lik null så det er meget hypotetisk problemstillng. :ler: 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.3.2019 den 1.36, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg kvinne på 42 år, og bryr meg lite om hvordan kroppen ser ut. Men ekstrem overvekt ønsker jeg ikke. Jeg er selv overvektig, ca 15 kg, men jeg kan gå lange turer i skogen, ha sex i mange forskjellige stillinger. Og ønsker jo en mann som kan det samme. Sist mann jeg datet var 70 kg overvektig, og det ble bare for mye, en som nesten ikke klarer å gå 1 km, sex funker kun i en stilling, grusom snorking osv. 

Anonymkode: 4ecaf...93d

Hvilken stilling funket sexen, da? 

Anonymkode: e9ff2...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selvfølgelig preferanser, men ingen krav til utseende. Er 21

Endret av Mymlen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.3.2019 den 20.08, AnonymBruker skrev:

Mann 28, kropp er jo sef viktig - går ikke an å si at man ikke er kroppsfiksert fordi alle legger merke til hvilken kropp andre har, og det er en viktig del av attraksjonen. 

Har mine preferanser, men har ikke lyst å si hva jeg tenner på for da blir jeg sikkert slaktet her inne.

Anonymkode: 8b470...553

Neida.

"Store pupper,smal midje,petit,digge sugelepper,ikke veie over 60 kg" osv osv

Vi har fått disse kravene slengt i ansiktet hele livet så det er ikke noe nytt..

Anonymkode: ab171...131

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...