AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #1 Skrevet 1. mars 2019 Er du veldig kroppsfiksert? Hvor gammel er du og hvilke kjønn? Anonymkode: d18a7...a76
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #2 Skrevet 1. mars 2019 Så lenge ikke fyren er overvektig eller fedme. Samme gjelder om han er for tynn, det liker jeg ikke. Forøvrig har jo alle litt skavanker her og der. Bryr meg mest om at han er normalvektig. Trent eller utrent gjør ingenting Kvinne her på 21 år Anonymkode: a10f8...395 3
Ariana807 Skrevet 1. mars 2019 #3 Skrevet 1. mars 2019 (endret) Kropp betyr veldig lite. Jeg har et kroppslig ønske og det er at han er litt høyere enn meg 170+ (men dette er kun et ønske og ikke et krav). Kropp betyr veldig lite tykk, tynn, høy, lav ... 👍🏻 viktigst av alt er at han er snill og aksepterer meg for den jeg er K27 år Endret 1. mars 2019 av Ariana807 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #4 Skrevet 1. mars 2019 Nå er jeg kvinne på 42 år, og bryr meg lite om hvordan kroppen ser ut. Men ekstrem overvekt ønsker jeg ikke. Jeg er selv overvektig, ca 15 kg, men jeg kan gå lange turer i skogen, ha sex i mange forskjellige stillinger. Og ønsker jo en mann som kan det samme. Sist mann jeg datet var 70 kg overvektig, og det ble bare for mye, en som nesten ikke klarer å gå 1 km, sex funker kun i en stilling, grusom snorking osv. Anonymkode: 4ecaf...93d 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #5 Skrevet 1. mars 2019 Kropp betyr en del, ansiktspen ikke så viktig. Aller viktigst at han ikke er feit, det kunne jeg aldri tent på. Hilsen slank og veltrent kvinne, 42. Anonymkode: 3118d...e68 6
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #6 Skrevet 1. mars 2019 Så lenge hun ikke er tjukk, så er ikke kropp så viktig. Liker store eller små pupper og rumper. Atletiske damer, eller mer "myke" damer. Men med overvekt så forsvinner jo kroppens naturlige form, og da tenner jeg ikke på dama Anonymkode: 54dab...a3d 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #7 Skrevet 1. mars 2019 Kropp har ikke noe å si. Kvinne, 32år. Anonymkode: 6c77d...9db
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #8 Skrevet 1. mars 2019 Mann 28, kropp er jo sef viktig - går ikke an å si at man ikke er kroppsfiksert fordi alle legger merke til hvilken kropp andre har, og det er en viktig del av attraksjonen. Har mine preferanser, men har ikke lyst å si hva jeg tenner på for da blir jeg sikkert slaktet her inne. Anonymkode: 8b470...553 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #9 Skrevet 1. mars 2019 Ekstrem overvekt liner jeg ikke. Ellers spiller det ingen rolle. Anonymkode: 8a3f2...e4d
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #10 Skrevet 1. mars 2019 Så lenge han holder seg tynn, normalvektig eller bare litt overvektig går det fint. For mye overvektig, tenner jeg ikke på. Kvinne 45, slank Anonymkode: 893f8...fa9 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #11 Skrevet 1. mars 2019 Jeg er ikke veldig opptatt av kroppsfasong, og noen få kilo for mye eller for lite spiller ingen rolle. Overvekt er utelukket. En overvektig kropp greier jeg ikke å tenne på, og jeg tenker om en overvektig person at vedkommende er usunn, og ikke greier eller gidder å ta vare på seg selv. Det er så langt fra hvordan jeg selv er, at jeg tror vi uansett ikke ville være kompatible Anonymkode: b4380...846 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #12 Skrevet 1. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke veldig opptatt av kroppsfasong, og noen få kilo for mye eller for lite spiller ingen rolle. Overvekt er utelukket. En overvektig kropp greier jeg ikke å tenne på, og jeg tenker om en overvektig person at vedkommende er usunn, og ikke greier eller gidder å ta vare på seg selv. Det er så langt fra hvordan jeg selv er, at jeg tror vi uansett ikke ville være kompatible Anonymkode: b4380...846 Jeg er forresten kvinne, 52, og slank. Anonymkode: b4380...846
carmen81 Skrevet 1. mars 2019 #13 Skrevet 1. mars 2019 Ja det betyr mye at han ser bra ut og liker å ta vare på den. Snill og alt annet ved hans personlighet kommer også med. Deilig kropp i mine øyne som tenner meg er trent. Sånn er det. 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #14 Skrevet 1. mars 2019 Liker en helt streit kropp. Heller ti kg for mye enn for lite, men har null preferanser, annet enn at fedme ikke er noe jeg trakter etter. Driter ellers i muskler, og synes muskelmenn er direkte turnoff, da det oser macho en lang vei. Litt er fint. Anonymkode: c34bd...36f 2
Duftavsommerregn Skrevet 1. mars 2019 #15 Skrevet 1. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er du veldig kroppsfiksert? Hvor gammel er du og hvilke kjønn? 40+ og nei jeg er ikke veldig kroppfiksert, liker å holde meg i form. Men den fysiske kjemien som må være der mellom en eventuelt partner og meg, begge veier har vel egentlig lite med dette å gjøre! Det har mer at man føler en fysisk tilnærming til hverandre, og da handler det om følelser! Det må bare være på plass, ellers vil det aldri fungere, dette forstår alle faktisk, selv om det spesifikt er vanskelig å beskrive. Bak dette må personlighet, verdier også passe. Da forstår man at å finne den rette faktisk er vanskelig, og det kan ta litt tid
Katten.2.0 Skrevet 1. mars 2019 #16 Skrevet 1. mars 2019 Tiltrekning er naturligvis viktig. Og så lenge det ikke er overvekt er det som regel innafor.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #17 Skrevet 1. mars 2019 Jeg liker menn som er litt kraftig / atletisk, er ikke så glad i for tynne menn. Men.. har han et sjarmerende smil og øyne så er det det som kan gjøre min interesse vekket. Og da særlig om smilet er rettet mot meg. Anonymkode: 6866b...a97
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #18 Skrevet 1. mars 2019 Jeg er slank og trent selv, så ønsker det samme i en mann. Anonymkode: 0f5c8...b08 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #19 Skrevet 1. mars 2019 Fasong har mer å si enn vekt. Jeg tenner ikke på eplefasong, men en fyldig timeglass med stor rompe/lår er nydelig. Anonymkode: a5b58...ac5
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #20 Skrevet 1. mars 2019 Kvinne, 26. Kropp er ikke så viktig for meg - som andre sier så er egentlig normalvektig helt fint. Jeg liker ikke menn som er for tynne, eller som er overvektige / for lubne. Er først og fremst ansiktet og personligheten som jeg forelsker meg i. Selv er jeg normalvektig. Kunne nok vært litt fastere i fisken (og jobber med det - mest for helsens del), men ellers ganske alminnelig ok kropp. Liker at han er høyere enn meg, men jeg er 167 cm så det skal ikke så mye til. Anonymkode: 3ce68...822
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå