Gå til innhold

Tenner daten min på dyr? 😢


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Ikke? Du sa selv at dere:

Man er ikke intim med folk man ikke tenner på. 

Anonymkode: cb5ba...f24

Takk for svar. Han har sagt noe av det samme selv, faktisk.

Anonymkode: 65b98...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde dumpet. Jeg dumpet en som gjorde merkelige ting med katten min i skjul. jeg mistet all interesse, synet mitt på han gikk ifra: kjekk, digg, snill og god til kun ekkel og rar. Jeg tvilte ikke et sekund på å dumpe han. 

Anonymkode: a56a8...664

Nå ble jeg nysgjerrig. Hva gjorde han med katten din i skjul, og hvordan fikk du greie på det? 

Anonymkode: 22969...c7f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off topic:

Den emojien du bruker TS representerer forkjølelse. Det er ikke tårer, men snørr. Du vil sikkert revurdere;) 

Anonymkode: 68486...af6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har sagt noe av det samme selv, faktisk.

Anonymkode: 65b98...b5e

Jeg er dame selv da men av alt jeg har Googlet opp igjennom årene fra 1994 så blir man ikke intim med folk man ikke tenner på. Man koser ikke med folk man ikke liker. Tror neppe du hadde kost med en som du ikke fant attraktiv. 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Off topic:

Den emojien du bruker TS representerer forkjølelse. Det er ikke tårer, men snørr. 

Anonymkode: 68486...af6

Det er feil. https://emojipedia.org/crying-face/

 

Anonymkode: cb5ba...f24

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Off topic:

Den emojien du bruker TS representerer forkjølelse. Det er ikke tårer, men snørr. Du vil sikkert revurdere;) 

Anonymkode: 68486...af6

 ler så jeg griner av kommentaren din 😂 er sjeldent på kvinneguiden. Men det er veldig underholdende å se hvor mye rart man henger seg opp i her. 

Anonymkode: 65b98...b5e

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå ble jeg nysgjerrig. Hva gjorde han med katten din i skjul, og hvordan fikk du greie på det? 

Anonymkode: 22969...c7f

Blir kanskje veldig gjenkjennelig når jeg skriver det her for har fortalt det til mange av mine nermeste, men shit samma... han drev å badet katten min i badekaret, jeg ba han slutte med det fordi katter ikke trenger å vaskes, de vasker seg selv og pelsen og fettlaget kan bli ødlagt.. han sa det var helt greit men at han gjorde det fordi han rett og slett trodde de skulle dusjes sånn som hunder og at han bare gjorde det for å være grei, men en morgen så oppdaget jeg at badet var fullt av vann og jeg spurte han hva i all verden han hadde gjort fornoe, han sa at han ikke visste noe om vannet på badet (jeg så tydlig at det ikke var lekkasje av noe slag da det var punktvis med dammer på gulvet. Så gikk jeg tilbake til badet å så at badekaret var vått og fullt av kattehår... han hadde altså stått opp klokken 4 på morningen for å bade katten min i skjul.. når jeg konfronterte han med kattehåret og alt det der så inrømte han det men kunne ikke avgi noe forklaring på hvorfor han hadde gjort dette. Han hadde også smurt inn urter(catnip) i pelsen hennes og laget seg te av catnip blandet med vin og hadde visst hatt en full sermoni med katten min imens jeg sov. Fyren må ha vært gal rett og slett og jeg nermest sparket han ut av døren og svarte aldri på noen meldinger etter dette. Han hadde også sittet å søkt på kattespråk på pcen.. 

Anonymkode: a56a8...664

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Blir kanskje veldig gjenkjennelig når jeg skriver det her for har fortalt det til mange av mine nermeste, men shit samma... han drev å badet katten min i badekaret, jeg ba han slutte med det fordi katter ikke trenger å vaskes, de vasker seg selv og pelsen og fettlaget kan bli ødlagt.. han sa det var helt greit men at han gjorde det fordi han rett og slett trodde de skulle dusjes sånn som hunder og at han bare gjorde det for å være grei, men en morgen så oppdaget jeg at badet var fullt av vann og jeg spurte han hva i all verden han hadde gjort fornoe, han sa at han ikke visste noe om vannet på badet (jeg så tydlig at det ikke var lekkasje av noe slag da det var punktvis med dammer på gulvet. Så gikk jeg tilbake til badet å så at badekaret var vått og fullt av kattehår... han hadde altså stått opp klokken 4 på morningen for å bade katten min i skjul.. når jeg konfronterte han med kattehåret og alt det der så inrømte han det men kunne ikke avgi noe forklaring på hvorfor han hadde gjort dette. Han hadde også smurt inn urter(catnip) i pelsen hennes og laget seg te av catnip blandet med vin og hadde visst hatt en full sermoni med katten min imens jeg sov. Fyren må ha vært gal rett og slett og jeg nermest sparket han ut av døren og svarte aldri på noen meldinger etter dette. Han hadde også sittet å søkt på kattespråk på pcen.. 

Anonymkode: a56a8...664

😂😂😂😂 OMG. Lurer på hva den katten måtte gjennom. 

Anonymkode: 04aa8...eff

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

😂😂😂😂 OMG. Lurer på hva den katten måtte gjennom. 

Anonymkode: 04aa8...eff

Ja jeg aner ikke, håper ikke han gjorde noe sexuelt med den, men det kan jo tenkes... hun virket ikke preget på noe måte da heldigvis så får håpe han ikke gjode noe annet enn å bade henne i skjul. Uansett så er det temmelig sykt og rart. 

Anonymkode: a56a8...664

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Blir kanskje veldig gjenkjennelig når jeg skriver det her for har fortalt det til mange av mine nermeste, men shit samma... han drev å badet katten min i badekaret, jeg ba han slutte med det fordi katter ikke trenger å vaskes, de vasker seg selv og pelsen og fettlaget kan bli ødlagt.. han sa det var helt greit men at han gjorde det fordi han rett og slett trodde de skulle dusjes sånn som hunder og at han bare gjorde det for å være grei, men en morgen så oppdaget jeg at badet var fullt av vann og jeg spurte han hva i all verden han hadde gjort fornoe, han sa at han ikke visste noe om vannet på badet (jeg så tydlig at det ikke var lekkasje av noe slag da det var punktvis med dammer på gulvet. Så gikk jeg tilbake til badet å så at badekaret var vått og fullt av kattehår... han hadde altså stått opp klokken 4 på morningen for å bade katten min i skjul.. når jeg konfronterte han med kattehåret og alt det der så inrømte han det men kunne ikke avgi noe forklaring på hvorfor han hadde gjort dette. Han hadde også smurt inn urter(catnip) i pelsen hennes og laget seg te av catnip blandet med vin og hadde visst hatt en full sermoni med katten min imens jeg sov. Fyren må ha vært gal rett og slett og jeg nermest sparket han ut av døren og svarte aldri på noen meldinger etter dette. Han hadde også sittet å søkt på kattespråk på pcen.. 

Anonymkode: a56a8...664

Unnskyld meg, men hahahahhahah! hva i alle dager! 

Anonymkode: bf7dc...9b8

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Unnskyld meg, men hahahahhahah! hva i alle dager! 

Anonymkode: bf7dc...9b8

Det kan du lure på... etter litt tid så visste jeg ikke om jeg skulle knekke sammen i latter eller gråt, men det endte med latter da katten min ikke ble preget av det. Så har hatt mange latterkuler med denne historien 😜 det er jo ekstremt spesielt. 

Anonymkode: a56a8...664

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kan du lure på... etter litt tid så visste jeg ikke om jeg skulle knekke sammen i latter eller gråt, men det endte med latter da katten min ikke ble preget av det. Så har hatt mange latterkuler med denne historien 😜 det er jo ekstremt spesielt. 

Anonymkode: a56a8...664

Så lenge katten ikke har blitt preget eller direkte mishandlet så må man jo nesten bare le av det. Det er jo helt sykt komisk da haha 

Anonymkode: bf7dc...9b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo hende han bare søkte på det fordi han var nysgjerrig? Det er ganske vanlig å søke på nettet om ting man lurer på. Men om du allerede har brutt med ham er det jo heldigvis ikke noe du trenger å tenke på lenger. :) Finn deg noen som passer til deg. ❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge katten ikke har blitt preget eller direkte mishandlet så må man jo nesten bare le av det. Det er jo helt sykt komisk da haha 

Anonymkode: bf7dc...9b8

Ja bortsett ifra at hun hadde en bar flekk bak øret på størrelse med en 5 kroning.. helt bar, så så ut som om hårene har blitt revet rett av med stor makt.. om det er han som har gjort det aner jeg ikke, men katter liker jo ikke vann så kan tenkes at han har hold henne med makt imens hun sprellte og prøvde å komme seg vekk. Men ellers enn det var hun like pratsom, glad og kosete og heller ikke redd han etter de første gangene han badet henne, hun var like kosete med han. Vuste heller ikke noe tegn til å bære preg av noe "psykisk" etter den siste gangen heller. 

Anonymkode: a56a8...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er dame selv da men av alt jeg har Googlet opp igjennom årene fra 1994 så blir man ikke intim med folk man ikke tenner på. Man koser ikke med folk man ikke liker. Tror neppe du hadde kost med en som du ikke fant attraktiv. 

Det er feil. https://emojipedia.org/crying-face/

 

Anonymkode: cb5ba...f24

Er da kjempemange som er intime og koser med folk man ikke tenner på eller finner attraktiv 

Anonymkode: 6ccb2...f6a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper inderlig ingen søker opp loggen min! 😦 Ikke at jeg tenner på noe upassende, men du verden så mye rart jeg lurer på. Heldigvis opprettet jeg ikke Google-konto før for noen år siden! 

Skjønner godt valget ditt om å bryte ts. Det finnes ikke noe mer motbydelig enn å forgripe seg på uskyldige som ikke kan kjempe imot, især barn og dyr. Ville nok konfrontert også! 

Endret av Nappetass1
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å google maskinpistoler er ikke det samme som å ville likvidere noen.

Å google moped betyr ikke det samme som at man vil kjøre villmann og meie ned folk.

Å google blåbær betyr slett ikke at man er glad i blåbær.

And so on...

Google "paranoid" du, les deg litt opp på det heller :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, kalkulator skrev:

Du kunne teste han under sex. Imitere dyrelyder mens han tar deg etc. 

😂

Anonymkode: a91b9...e0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir kanskje veldig gjenkjennelig når jeg skriver det her for har fortalt det til mange av mine nermeste, men shit samma... han drev å badet katten min i badekaret, jeg ba han slutte med det fordi katter ikke trenger å vaskes, de vasker seg selv og pelsen og fettlaget kan bli ødlagt.. han sa det var helt greit men at han gjorde det fordi han rett og slett trodde de skulle dusjes sånn som hunder og at han bare gjorde det for å være grei, men en morgen så oppdaget jeg at badet var fullt av vann og jeg spurte han hva i all verden han hadde gjort fornoe, han sa at han ikke visste noe om vannet på badet (jeg så tydlig at det ikke var lekkasje av noe slag da det var punktvis med dammer på gulvet. Så gikk jeg tilbake til badet å så at badekaret var vått og fullt av kattehår... han hadde altså stått opp klokken 4 på morningen for å bade katten min i skjul.. når jeg konfronterte han med kattehåret og alt det der så inrømte han det men kunne ikke avgi noe forklaring på hvorfor han hadde gjort dette. Han hadde også smurt inn urter(catnip) i pelsen hennes og laget seg te av catnip blandet med vin og hadde visst hatt en full sermoni med katten min imens jeg sov. Fyren må ha vært gal rett og slett og jeg nermest sparket han ut av døren og svarte aldri på noen meldinger etter dette. Han hadde også sittet å søkt på kattespråk på pcen.. 

Anonymkode: a56a8...664

Altså, når jeg leste dette tenkte jeg at dette må jeg Google, for dette skjønte jeg ikke stort av! Og da var jeg rett på emnet TS problematiserer. Håper ingen snoker i min søkehistorikl, for det er mye rart jeg spør Google om, og det er ikke alltid jeg er like forberedt på hva svaret blir!🤔🤣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Voksenmann40+ skrev:

Å google maskinpistoler er ikke det samme som å ville likvidere noen.

Å google moped betyr ikke det samme som at man vil kjøre villmann og meie ned folk.

Å google blåbær betyr slett ikke at man er glad i blåbær.

And so on...

Google "paranoid" du, les deg litt opp på det heller :)

Den siste der var vel litt selvmotsigende?

Forøvrig synes jeg ikke noe om å le av slike ting som vedkommende med katten.

Anonymkode: 6299e...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...