tuji Skrevet 26. august 2002 #1 Del Skrevet 26. august 2002 Er bare nysgjerrig, er avataren din et bilde av deg? Du trenger ikke svare hvis ikke du vil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. august 2002 #2 Del Skrevet 26. august 2002 Og er det deg på din avartar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2002 #3 Del Skrevet 26. august 2002 Beklager men jeg likte bedre den gamle avartaren din kjære Waco!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. august 2002 #4 Del Skrevet 26. august 2002 Jeg vil nok anta det.... var nok en av grunnene til at jeg søkte nettet gjennom for å finne et bilde som passer deres "inntrykk" av Waco.... Men bytter tilbake til den gamle snart..... venter litt.... W Det fine med Kg er at man er her for sin egen skyld og ikke alle andres... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 26. august 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 26. august 2002 Jeg er den lille flua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2002 #6 Del Skrevet 26. august 2002 Takk Waco, dette var bedre!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå