Gå til innhold

Syns dere det er greit at kvinner trener bare i BHen?


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser mange diskuterer det hygieniske aspektet med å være halvnaken på treningssenter. Jeg er helt enig med dem, men mine observasjoner er at disse jentene som trener halvnaken på treningssenter er der kun for å vise seg frem. De er ikke blant de som kjører på med 4x4 intervaller på mølla og så tunge knebøy etterpå. De er av den typen som bare står der og tar noen knebøy med bare stanga og så går de og gjør noen andre øvelser som skal se mest mulig sexy ut. Jeg tenker at det er synd i folk som føler de bare må by på kropp og sex til og med på treningssenter fordi de har så lite personlighet å by på. 

Anonymkode: eacbf...255

Ja, jeg har sett mange av de opp igjennom.  Deilig, deiligere, deiligst. Har også sett på trutmunn og fiskmunnlaging i speil mens de står og poserer med rumpa rett ut.   Da himler jeg faktisk med øynene der jeg sitter/står uten å skjule det. Blir nesten litt flau på deres vegne. Blir for dumt!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes hygiene går foran mote altså. 

Anonymkode: fc904...162

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monsieur Beau

Folkens vær nå helt ærlig med dere selv, i hvert fall innerst inne. Dere kler dere i i bh og andre topper for å både føle dere og bli sett på som deilig - dere vil vise dere frem.  Dere kan fint velge treningstøy som er funksjonibelt men som ikke viser så mye hud. 

Likte forøvrig kommentaren som viser til toppidrettsutøvere som trener både inne og ute med topper som dekker mage og rygg. 

Bli litt mer opptatt av selve treningen, ikke hvordan dere tror dere kan se best ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit ute en fin sommerdag. ikke greit inne. Toppen er ok INNE MED T-SHIRT over (Som sports-bh)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/28/2019 at 10:06 PM, Phoebe Buffay said:

Om du mener sports-BH, så ja. Så lenge de tørker opp etter seg, bryr jeg meg ikke. Jeg trener alltid i crop top (langermet, men viser mage) fordi det er så varmt og tett, spesielt på sommeren! Har ikke tenkt til å risikere å besvime av varme fordi enkelte synes svette er ekkelt... Svette er uungåelig på et treningssenter. Er man en person som svetter unormalt mye slik at det renner og spruter rundtomkring så er det høflig å ha på noe som kan "suge" det opp, men ellers ser jeg ikke problemet. 

Du ser ikke at det kan bli problematisk for personalet, som kanskje må irettesette en person som svetter unormalt mye, men ikke vil innse det selv (og være høflig, noe vi tydelig får demonstrert i artikkelen i HI at ikke alltid er opplagt). "Joda, reglene våre er at du kan trene i det du vil, men siden DU svetter så mye, må du ha på deg T-skjorte."

Da er det mye enklere med regler som gjelder alle.

Anonymkode: c2e04...4b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2/28/2019 at 10:25 PM, Phoebe Buffay said:

Jeg blir veldig fort varm på midjen (mage og rygg) og i ansiktet pga noen medisiner jeg går på. Blir jeg for varm ender jeg opp med å se stjerner/svimle og det kan føre til besvimelse om jeg ikke kjøler meg ned. Ikke alle har lik toleranse for ulike ting heller, så hva andre klarer er irrelevant for meg. Hva jeg går i tenker jeg ikke er andres sak heller, så lenge treningssenteret ikke har regler imot det. Jeg følger reglene og tørker alltid maskiner etter jeg har brukt de. 

Hva slags medisin er dette? Nå ble jeg virkelig nysgjerrig!

Anonymkode: c2e04...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Monsieur Beau skrev:

Folkens vær nå helt ærlig med dere selv, i hvert fall innerst inne. Dere kler dere i i bh og andre topper for å både føle dere og bli sett på som deilig - dere vil vise dere frem.  Dere kan fint velge treningstøy som er funksjonibelt men som ikke viser så mye hud. 

Likte forøvrig kommentaren som viser til toppidrettsutøvere som trener både inne og ute med topper som dekker mage og rygg. 

Bli litt mer opptatt av selve treningen, ikke hvordan dere tror dere kan se best ut. 

Jeg har ingen problemer med å stå for at jeg ønsker å føle meg bra når jeg trener! Jeg liker å gå i lite klær (tights + crop top/treningsbh) for å se hvordan kroppen jobber, musklene etc. Jeg tar til og med noen ganger bilder! 💪 Men det går nødvendigvis ikke på bekostning av treningen. Klarer flere ting på én gang 😉

Anonymkode: e5074...707

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen problemer med å stå for at jeg ønsker å føle meg bra når jeg trener! Jeg liker å gå i lite klær (tights + crop top/treningsbh) for å se hvordan kroppen jobber, musklene etc. Jeg tar til og med noen ganger bilder! 💪 Men det går nødvendigvis ikke på bekostning av treningen. Klarer flere ting på én gang 😉

Anonymkode: e5074...707

Like opptatt av å ta deg ut som å trene du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BearMama
På 1.3.2019 den 8.26, Puny skrev:

Enig i det altså, er det ikke ganske vanlig med bare bh på yoga? 

Aldri opplevd det der jeg praktisere yoga.

Passet på å ha tettsittende singlet i pustende materiale. Jogger i løs singlet da, men den dekker pupper og mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, SupaWoman skrev:

Like opptatt av å ta deg ut som å trene du da?

Vet ikke om du forsøker å provosere eller ikke, men ville det i såfall vært så galt om jeg var det? Liker ikke du å ta deg ut? 

For min del er jeg mest opptatt av å trene selvsagt, men liker samtidig å føle meg bra, og det gjør jeg ved å ha på treningstøy jeg synes jeg ser fin ut i! Får ekstra motivasjon ved å føle meg bra og å se hvordan musklene jobber underveis ✌️ Heldigvis for meg trener jeg på sentre som fint godtar crop tops, singleter og andre treniningstopper 😊 

Anonymkode: e5074...707

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, SupaWoman skrev:

Like opptatt av å ta deg ut som å trene du da?

 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om du forsøker å provosere eller ikke, men ville det i såfall vært så galt om jeg var det? Liker ikke du å ta deg ut? 

For min del er jeg mest opptatt av å trene selvsagt, men liker samtidig å føle meg bra, og det gjør jeg ved å ha på treningstøy jeg synes jeg ser fin ut i! Får ekstra motivasjon ved å føle meg bra og å se hvordan musklene jobber underveis ✌️ Heldigvis for meg trener jeg på sentre som fint godtar crop tops, singleter og andre treniningstopper 😊 

Anonymkode: e5074...707

Må bare si at jeg støtter AB fullt ut her.

Det er helt greit å ville se bra ut. Nesten så jeg spiller misunnelseskortet her!

I denne debatten er det kun ett argument jeg anser som gyldig mot bruk av sports BH, og det er det hygieniske. Personlig driter jeg i svette på treningssenteret, for hele stedet er trolig en bakteriebombe uten like uansett.

Det som derimot er dårlige argumenter, er at det er irriterende og støtende. Da kan man bare passe sine egne saker. Og helt spesifikt i saken på SATS så hadde vedkommende fått beskjed om at det var støtende, hadde hun ikke? Hvilket blir helt tullete, i mine øyne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.2.2019 den 22.25, Phoebe Buffay skrev:

Jeg blir veldig fort varm på midjen (mage og rygg) og i ansiktet pga noen medisiner jeg går på. Blir jeg for varm ender jeg opp med å se stjerner/svimle og det kan føre til besvimelse om jeg ikke kjøler meg ned. Ikke alle har lik toleranse for ulike ting heller, så hva andre klarer er irrelevant for meg. Hva jeg går i tenker jeg ikke er andres sak heller, så lenge treningssenteret ikke har regler imot det. Jeg følger reglene og tørker alltid maskiner etter jeg har brukt de. 

Løsningen på det er toppene jeg bruker fra Nike/Reebok som er tynne, men dekker løst mage/rygg.

Man får like mye luft som å gå uten tskjorte. 

 

Anonymkode: c3603...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.3.2019 den 11.29, AnonymBruker skrev:

Du ser ikke at det kan bli problematisk for personalet, som kanskje må irettesette en person som svetter unormalt mye, men ikke vil innse det selv (og være høflig, noe vi tydelig får demonstrert i artikkelen i HI at ikke alltid er opplagt). "Joda, reglene våre er at du kan trene i det du vil, men siden DU svetter så mye, må du ha på deg T-skjorte."

Da er det mye enklere med regler som gjelder alle.

Anonymkode: c2e04...4b0

Trenger ikke nødvendigvis å be folk kle på seg, men heller bare minne dem på å tørke opp etter seg. På lik måte som at personalet må be folk rydde opp etter seg, ikke bruke utesko etc. På mitt treningssenter så får folk først en advarsel, og begynner de ikke å følge reglene blir de etter hvert kastet ut. 

Også var jo ikke spørsmålet om treningssentre burde ha regler om slik, men om folk skal få kunne gå i hva de vil. Da tenker jeg man følger reglene til det senteret man går på. Jeg velger personlig bort treningssentre som har strenge klesregler, og om noen ikke liker å se meg trene i magetopp (som forøvrig ikke viser mer enn det en vanlig t-skjorte gjør på de fleste når de strekker armene over hodet..) kan de enten se bort, eller finne et treningssenter med regler imot det. 

På 4.3.2019 den 11.32, AnonymBruker skrev:

Hva slags medisin er dette? Nå ble jeg virkelig nysgjerrig!

Anonymkode: c2e04...4b0

Isotretinoin, en sterk kur mot uren hud. Blir kokvarm og begynner å svette som en gal bare jeg stresser litt, men bivirkninger går over og resultatet vil forhåpentligvis forbli, så blir nok verdt det! 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Løsningen på det er toppene jeg bruker fra Nike/Reebok som er tynne, men dekker løst mage/rygg.

Man får like mye luft som å gå uten tskjorte. 

 

Anonymkode: c3603...648

Jeg ser ikke på klesvalget mitt som et problem som trenger en løsning, da. Jeg trives godt i de klærne jeg har, har brukt mye penger på god kvalitet og synes samtidig de ser veldig fine ut. Men ellers takk. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...