Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #1 Skrevet 13. april 2005 Har du noen gang vært så rasende at du med overlegg har ødelagt gjenstander?
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #2 Skrevet 13. april 2005 Ja.. Sparket hull i en dør. (Bare ett spark, altså!) Til mitt forsvar var jeg tenåring/fjortis på det tidspunktet denne hendelsen fant sted.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 13. april 2005 #3 Skrevet 13. april 2005 Hehe, var nok en hissig fyr da jeg var i tenårene. Har ødelagt mye rart av materielle ting, men har nok vokst det fra meg nå .
Gjest en gjest Skrevet 13. april 2005 #4 Skrevet 13. april 2005 En gang da jeg var 12 år. Var sinna og tok det billigste jeg fant som var i nærheten (en liten plastikksak). Fikk utolig dårlig samvittighet med en eneste gang jeg gjorde det. Har aldri gjort det igjen. :oops:
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2005 #5 Skrevet 13. april 2005 Hehe... det gikk nok mange tallerkener, glass og kopper når jeg var fjortis!! I tillegg til et stort speil jeg tok ned fra veggen og slapp i gulvet! heldigvis ferdig med de 7 års ulykke nå!!
Gjest GreenSky Skrevet 13. april 2005 #6 Skrevet 13. april 2005 Da jeg var samboer, utagerte jeg ved å knuse kopper og tallerkner. Jeg hadde kjøpt et eget servise på nille til akkurat det formålet.
Gjest Embla s Skrevet 13. april 2005 #7 Skrevet 13. april 2005 Da jeg var samboer' date= utagerte jeg ved å knuse kopper og tallerkner. Jeg hadde kjøpt et eget servise på nille til akkurat det formålet. :o Ser for meg en rasende Greensky som leter i skapet etter billig-serviset som hun så kan kaste impulsivt i gulvet Jeg har kastet et glass i gulvet en gang.
Gjest gjest 0 Skrevet 13. april 2005 #9 Skrevet 13. april 2005 Jeg kasta barbiedukkene mine så hard jeg bare klarte i veggen da jeg var liten. Ellers så bet jeg dem i beinet til jeg fikk vondt i tenna! I voksen alder kan jeg ikke huske å ha ødelagt noe selv omd et mange ganger har frista å pælme pc'n i veggen.. :oops: Pam
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2005 #10 Skrevet 13. april 2005 Kastet glasset mitt i veggen etter en meget opphetet diskusjon rundt middagsbordet en gang. Gikk på videregående da tror jeg. Har ikke gjort noe slik siden, men husker at det var utrolig tilfredsstillende. Og diskusjonen døde helt, tror mamma og pappa ble for sjokkert til å si noe. Er vel slikt som bare funker en gang.
Gjest skindeep Skrevet 13. april 2005 #11 Skrevet 13. april 2005 Jeg ble så irritert på at vi måtte lære å spille blokkfløyte på skolen, at jeg en dag la blokkfløyta nederst i ryggsekken, med alle bøkene oppå og kastet hele greia nedover en laaang trapp.. og det gikk som forventer blokkfløyta knakk i to!!!
Dagoberta Skrevet 13. april 2005 #12 Skrevet 13. april 2005 Har ødelagt til i sinne et par ganger, men jeg synes ikke akkurat det hjelper på humøret å rydde opp etterpå, så det er bedre å finne andre måter å utagere på
Gjest Violetta Skrevet 13. april 2005 #13 Skrevet 13. april 2005 Jeg ble så irritert på at vi måtte lære å spille blokkfløyte på skolen' date=' at jeg en dag la blokkfløyta nederst i ryggsekken, med alle bøkene oppå og kastet hele greia nedover en laaang trapp.. og det gikk som forventer blokkfløyta knakk i to!!! [/quote'] Men lærte du deg noen gang å spille blokkfløyte?
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #14 Skrevet 13. april 2005 Nei. Jeg har vurdert det, men kommet på at det uansett er jeg som må rydde opp etterpå, så jeg har latt være
Gjest Chrizzy Skrevet 13. april 2005 #15 Skrevet 13. april 2005 Ja i 12 års alderen måtte jeg få det ut på en eller annen død gjenstand. Som oftest dører, ødela nok noen hengsler (krangla med broren min). Ødela en stol fordi jeg kasta den i gulvet, og en termos som jeg slo i bordet. :-?
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #16 Skrevet 13. april 2005 jeg har noen tv-er på samvittigheten ja he,he
Gjest skindeep Skrevet 13. april 2005 #17 Skrevet 13. april 2005 Nei, tror jeg lærte meg en sang.. "Lisa gikk til skolen". Det var før blokkfløyta gikk "fløyten" he he.. Fikk aldri fingrene til å samarbeide med meg. Var ikke alltid de vill tette hullene på fløyta, så det ble bare utoner!! argh..
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #18 Skrevet 13. april 2005 Hver gang jeg blir rasende, faar jeg lyst til aa oedelegge noe, men klarer stort sett aa styre meg.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 13. april 2005 #19 Skrevet 13. april 2005 Da den gamle mobilen min klikka for n'te gang (umulig å skru på) pælma jeg den alt jeg hadde i gulvet på Oslo S :oops: Needless to say, den funka ikke noe bedre etterpå...
Sommerfugl Skrevet 13. april 2005 #20 Skrevet 13. april 2005 Har knust et par asjetter, ja. Ikke gøy å plukke opp delene etterpå, så jeg kommer ikke til å gjøre det igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå