Gjest happyending Skrevet 13. april 2005 #21 Skrevet 13. april 2005 Hehe.. Uff.. Ja.. Jeg kasta en glassbolle etter eksen min ei gang (traff han ikke).. Denne ble pulverisert utover gulvet.. Han gikk bare og la seg og jeg satt fly forbanna i sofaen og furta.. Og så ble jeg sulten, men for å komme til døra måtte jeg trå over alt glasset.. Derfor tok jeg to vhs-cover og brukte som tøfler og gikk opp for å lage meg en skive.. Jeg gadd hvertfall ikke å rydde opp, det syns jeg var hans jobb siden han hadde fått meg så sinna.. Utover det har jeg hamra noen hull i vegger og kasta noen playstation-kontroller og litt sånn.. Og brukket en haug med saker.. Ja, også ødela jeg tv`en min ei gang.. Den stod så høyt på og så fant jeg ikke fjernkontrollen.. I tillegg var jeg sur fra før.. Det endte med at jeg smalt et eller annet i den start-knappen på selve tv`en så knappen satte seg fast og ble ubrukelig.. Og så begynte jeg å grine fordi jeg hadde klart å ødelegge den.. Jeg visste ikke åssen jeg skulle klare meg uten tv.. Heheheh.. Det er så sært å tenke på..
Gjest Mrs. Potter Skrevet 13. april 2005 #22 Skrevet 13. april 2005 Har ødelagt et par av sambo's mobiler og et nytt,dyrt headset. Det gjorde godt akkurat i øyeblikket,men var veldig surt da jeg måtte kjøpe nytt.
Gjest seroxata Skrevet 14. april 2005 #23 Skrevet 14. april 2005 har gått med en del ting i løpet av mitt liv ja... Har roet meg litt de siste årene, men enda hender det at mobilen eller det jeg har for hånden får seg en rett i bakken når jeg blir sinna... har funnet ut at billigtelefonene faktisk holder seg lengst til slike formål
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #24 Skrevet 14. april 2005 har funnet ut at billigtelefonene faktisk holder seg lengst til slike formål Og de gamle nokiatelefonene.. På tross av både uhell og overlagt mishandling av telefonen har jeg ikke klart å ødelegge verken min gamle nokia 5110 eller 3310 (?). Jeg har nok litt for lett for å ødelegge ting i sinne; har slengt både parfymeflasker, ei klokke (ei fin ei..), telefoner og glass veggimellom. Dessuten ødelagt ting jeg har laget selv og EGENTLIG var ganske fornøyd med. Prøver å skjerpe meg nå.
Cronos Skrevet 14. april 2005 #25 Skrevet 14. april 2005 Er jeg den eneste som aldri har ødelagt noe i vilt raseri? Er en sindig og behersket person, og kan ikke huske at jeg har ødelagt noe fordi jeg er sint. Brutter derimot, vara så irritert på en billig, kinesisk drill som ikke funket som den skulle, at han møysommelig reparerte den med lodding og mekking, før han la den på blokka og lot den få smake stor-slegga. Helt kontrollert og greit.
Gjest porselen Skrevet 14. april 2005 #26 Skrevet 14. april 2005 Jeg hadde et kjempeflott skjørt som jeg skulle ha på meg på tur ut på byen med venninner. Det var litt kjølig så jeg skulle ha strømpebukse under og i det jeg drar opp skjørtet hekter glidelåsen seg fast og strømpebuksen rakner.......... og jeg hadde ingen i reserve... Fly forbannet tar jeg av meg skjørtet og river det i fillebiter, river det opp i alle de sømmer som finnes. River også av linningen.......... :evil: Det løste jo alle problemer, ble en time forsinket for jeg måtte finne noe annet å ha på meg, og yndlingsskjørtet mitt var en saga blott.......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå