AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #61 Del Skrevet 27. februar 2019 På 25.2.2019 den 23.50, AnonymBruker skrev: Hehehe, samme her, jeg klarer ikke truser lengre, de baller seg bare i buksa eller sklir ned. Må rette på trusa hele tiden! Anonymkode: 485b8...132 Kjøp større størrelse så blir du kvitt problemet. Anonymkode: 094c2...0a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 27. februar 2019 #62 Del Skrevet 27. februar 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel ikke meningen de skal dø, men skylles vekk sammen med annet smuss? Anonymkode: 2d859...0c4 Dør bakteriene på hendene dine etter dobesøk om du bare skyller hendene tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 28. februar 2019 #63 Del Skrevet 28. februar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er du som må vaske bukser på 60 og «herlig» med lukta som setter seg om du ikke vasker Anonymkode: ded3b...c56 Ja? Selvfølgelig må jeg vaske bukser og slikt, ingen andre som gjør det Jeg har aldri luktet, fordi klær blir vasket. Heldigvis utstyrt med god luktesans ^^, (Ikke alltid bra med det heller, folk som røyker/ drikker lukter høgg, og røyk kan virkelig sette seg i klærne 🤮) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tom sing Skrevet 28. februar 2019 #64 Del Skrevet 28. februar 2019 Gutter liker å høre at du ikke bruker truse. Det er nok best å ha en truse på seg allikevel. Du kan prøve å ikke ha en som er så stram eller liten. Prøv å finne en type som har en god strikk rundt livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #65 Del Skrevet 28. februar 2019 Elsker å gå uten truse under bomulls skjørt og kjoler jeg kan vaske hver dag, noen kose bukser. Bruker alltid truse under jeans og tights. Anonymkode: bdfac...4f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #66 Del Skrevet 28. februar 2019 Man er passe sugg hvis man går uten undertøy. Anonymkode: 8a604...48a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #67 Del Skrevet 28. februar 2019 8 timer siden, SupaWoman skrev: Slimhinnene i vaginaen dine produserer fukt og slim akkurat som munnen produserer spytt. Og noe av det renner naturligvis nedover iom, at tyngdekraften virker her på jorden. Rart det er helt tørt hos deg da. Rart? Hvorfor det? Jeg er ikke tørr selv om det ikke renner utflod ut. Den kommer ut med mensen, helt normalt. Kanskje det er mer å rense på innsiden hos deg enn hos meg feks? Slimhinnene mine er helt fine. Aldri hatt sopp heller forresten. Anonymkode: 01d75...bd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #68 Del Skrevet 30. juni 2023 Jeg bruker ikke truse lenger. Analkløe har blitt mye bedre. Jeg var veldig plaget av kløe å brukte kortison salve fra legen. Problemene er nesten borte😊 Anonymkode: 9a7ac...2dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #69 Del Skrevet 30. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 27.2.2019 den 21.43): Så hva gjør du når mensen kommer da, lar det sildre i strie strømmer nedover låra før det størkner og avgir blodspor i alt tøyet og en metallisk lukt til glede for dine omgivelser? For ikke snakke om utflod og blod generelt som trekker inn i setene på busser og restauranter og andre steder du besøker? Ufyselig lite omtenksomt. Anonymkode: 16813...695 En altfor visuell fremstilling. Anonymkode: 79c83...9b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå