Djungelvrål Skrevet 26. februar 2019 #41 Del Skrevet 26. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De få gangene jeg har gått uten truse i joggebuksa hjemme så føler jeg enten at jeg er syk (og burde gått og lagt meg) eller at jeg er veldig, veldig lat. Det stritter i mot i hele meg. Det samme når jeg går uten bh. Det blir bare feil. Må si det høres svært ubehagelig ut å gå uten truse i jeans ol. Den sømmen mot underlivet, au! Anonymkode: 38337...3be Ja, og den lukta som setter seg i buksa etter bare en dag. Æsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #42 Del Skrevet 26. februar 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker ikke truse men string.. truse klarer jeg ikke, krøller seg og/eller ser stygt ut under bukser, tightser osv. Anonymkode: 786f3...749 Enig, string er best. Den holder seg på plass og krøller seg ikke. Anonymkode: f7fd8...ff8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #43 Del Skrevet 26. februar 2019 Æsj.. skal du droppe trusa så gjør det kun hjemme Anonymkode: 2c956...191 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #44 Del Skrevet 26. februar 2019 Jeg bruker aldri truse under tynne strømpebukser. Det ser grusomt ut, og de baller seg. Men uten truse i bukser betyr vel at buksene må vaskes hver dag? Anonymkode: 94874...105 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #45 Del Skrevet 26. februar 2019 Det er mye rart man skal lese. Kvinne 42 helt fri for utflod her. Bruker bomullstruser dagtid, sover naken. Hvordan får dere til at det renner alt mulig av dere? Anonymkode: 01d75...bd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 26. februar 2019 #46 Del Skrevet 26. februar 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, har lest det du skriver. Les overskriften på artikkelen igjen du. Derfor bør damer droppe trusen Anonymkode: d37be...2e4 Hvis du leser videre står det at bomull osv er mye bedre alternativer, og endel andre tips til bedre miljø i underlivet. Men for all del, lev livet konsekvent etter hva du leser i overskriften. 1 time siden, SupaWoman skrev: Det gjør de jo ikke. Mange som ikke bruker truse under treningstights på treningssentre heller. Ja, og treningssentre kommer jo utmerket ut de gangene det er sjekket hygieniske forhold der... 🙄 Endret 26. februar 2019 av Nerine_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 26. februar 2019 #47 Del Skrevet 26. februar 2019 10 timer siden, Million skrev: Hørte om en som gikk uten truse i bunaden sin. Yikes.... tanken på når hun setter seg ned og får utflod-flekker på innsiden av bunadsskjørtet....grøss. Ullskjørtet kan ikke vaskes på 60 C, heller. https://www.nrk.no/17mai/ga-naken-under-bunaden_-1.11001815 Sitat Skal du følge norske tradisjoner går du naken under bunaden på 17. mai. – Folk må gjøre som de vil, men da man begynte å bruke folkedrakt var dette vanlig. For min egen del- går ofte uten truse jeg men det vet jo ingen :3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 26. februar 2019 #48 Del Skrevet 26. februar 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er mye rart man skal lese. Kvinne 42 helt fri for utflod her. Bruker bomullstruser dagtid, sover naken. Hvordan får dere til at det renner alt mulig av dere? Anonymkode: 01d75...bd4 Wow, null utflod. Er du helt tørr da eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #49 Del Skrevet 27. februar 2019 22 timer siden, SupaWoman skrev: Wow, null utflod. Er du helt tørr da eller? Nei. På ingen som helst måte. Hvorfor skulle jeg være det? Anonymkode: 01d75...bd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #50 Del Skrevet 27. februar 2019 På 25.2.2019 den 23.46, AnonymBruker skrev: Er dette forferdelig ekkelt ? Jeg bruker aldri truse lenger, vet ikke om det er latskap, eller om det er fordi jeg syns det er ubehagelig. Anonymkode: a8ef3...a77 Så hva gjør du når mensen kommer da, lar det sildre i strie strømmer nedover låra før det størkner og avgir blodspor i alt tøyet og en metallisk lukt til glede for dine omgivelser? For ikke snakke om utflod og blod generelt som trekker inn i setene på busser og restauranter og andre steder du besøker? Ufyselig lite omtenksomt. Anonymkode: 16813...695 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #51 Del Skrevet 27. februar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. På ingen som helst måte. Hvorfor skulle jeg være det? Anonymkode: 01d75...bd4 Det er utfloden som gjør at vaginaen holder seg ren, fuktig og sunn. Uten utflod så er du knusktørr og risikerer å få sprekker og sår. Du sier selv at du ikke har utflod. Anonymkode: 04c8b...d71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #52 Del Skrevet 27. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er utfloden som gjør at vaginaen holder seg ren, fuktig og sunn. Uten utflod så er du knusktørr og risikerer å få sprekker og sår. Du sier selv at du ikke har utflod. Anonymkode: 04c8b...d71 For noe tull. Mengde varierer fra person til person. For meg høres det UNORMALT ut å ha elver rennende ut (slik det beskrives ofte på KG). Når jeg får mensen er det først lyserosa (ergo utflod og blod), deretter blod. Det er det eneste MIN kropp utskiller. Det er helt vanlig at folk har ulikheter her. Å stadig skulle lese at man må være det ene eller det andre er hva som gjør dette forumet til en pøl av dritt. For noen år siden leste jeg mye av dette her på kg og spurte spesifikt om utflod hos min lege. Hva som er vanlig og uvanlig, normalt eller unormalt er INDIVIDUELT. Jeg er verken sår eller tørr eller unormal. Fossefall derimot, selv om legen sa det er forskjell på folk, vel DET syns jeg er langt merkeligere (enn at jeg ikke renner ned av utflod). Ikke rart folk får issues, så mye drit man skal lese om unormalt eller uvanlig osv Anonymkode: 01d75...bd4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #53 Del Skrevet 27. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For noe tull. Mengde varierer fra person til person. For meg høres det UNORMALT ut å ha elver rennende ut (slik det beskrives ofte på KG). Når jeg får mensen er det først lyserosa (ergo utflod og blod), deretter blod. Det er det eneste MIN kropp utskiller. Det er helt vanlig at folk har ulikheter her. Å stadig skulle lese at man må være det ene eller det andre er hva som gjør dette forumet til en pøl av dritt. For noen år siden leste jeg mye av dette her på kg og spurte spesifikt om utflod hos min lege. Hva som er vanlig og uvanlig, normalt eller unormalt er INDIVIDUELT. Jeg er verken sår eller tørr eller unormal. Fossefall derimot, selv om legen sa det er forskjell på folk, vel DET syns jeg er langt merkeligere (enn at jeg ikke renner ned av utflod). Ikke rart folk får issues, så mye drit man skal lese om unormalt eller uvanlig osv Anonymkode: 01d75...bd4 Det er ingen her som har sagt det renner av dem, men at det er nok til at det kommer i trusa. Og har man da ikke truse på, så kommer det i buksa, som man ikke kan vaske på samme måte som undertøy. Det er hele poenget her. Det var du som poppet opp fra ingensteds og sa du ikke har utflod. Anonymkode: 04c8b...d71 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #54 Del Skrevet 27. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ingen her som har sagt det renner av dem, men at det er nok til at det kommer i trusa. Og har man da ikke truse på, så kommer det i buksa, som man ikke kan vaske på samme måte som undertøy. Det er hele poenget her. Det var du som poppet opp fra ingensteds og sa du ikke har utflod. Anonymkode: 04c8b...d71 Ja? Får jeg ikke lov til å kommentere? Utsagn som at ting er ekkelt pga avførinh, utflod osv. Det er ikke alle det renner av, som da fint kan gå uten! Og jo, når folk skriver at man må ha truse fordi ellers er buksa full av utflod indikerer fri flyt. Som om det gjelder alle. Så skal det påpekes at jeg da må være «syk» fordi jeg ikke renner? (Sår, tørr, sprekker). Anonymkode: 01d75...bd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 27. februar 2019 #55 Del Skrevet 27. februar 2019 På 25.2.2019 den 23.46, AnonymBruker skrev: Er dette forferdelig ekkelt ? Jeg bruker aldri truse lenger, vet ikke om det er latskap, eller om det er fordi jeg syns det er ubehagelig. Anonymkode: a8ef3...a77 Tja.. Jeg bytter truse hver dag, hadde jeg ikke brukt undertøy ville jeg vel nesten følt for å vaske buksa myyye hyppigere Bruk truse, spar lommeboka (klesvask =strømforbruk) og miljøet for mang en klesvask 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #56 Del Skrevet 27. februar 2019 På 26.2.2019 den 17.49, Peanut skrev: https://www.nrk.no/17mai/ga-naken-under-bunaden_-1.11001815 For min egen del- går ofte uten truse jeg men det vet jo ingen :3 Det er du som må vaske bukser på 60 og «herlig» med lukta som setter seg om du ikke vasker Anonymkode: ded3b...c56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 27. februar 2019 #57 Del Skrevet 27. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei. På ingen som helst måte. Hvorfor skulle jeg være det? Anonymkode: 01d75...bd4 Slimhinnene i vaginaen dine produserer fukt og slim akkurat som munnen produserer spytt. Og noe av det renner naturligvis nedover iom, at tyngdekraften virker her på jorden. Rart det er helt tørt hos deg da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #58 Del Skrevet 27. februar 2019 På 25.2.2019 den 23.55, AnonymBruker skrev: De havner som jeg allerede sa i buksa når du ikke har truse i mellom. Og som de fleste vet dør ikke bakterier på 40 grader. Så da blir de under vask bare spredd over hele buksa du vasker og selvsagt alle andre klær i samme maskin. Anonymkode: d9eaa...fcf Det er vel ikke meningen de skal dø, men skylles vekk sammen med annet smuss? Anonymkode: 2d859...0c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #59 Del Skrevet 27. februar 2019 Yo Jeg har sluttet å gå med sko. Jeg er sexy og smart. Nevnte jeg smart? JEPP. Anonymkode: 3131e...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #60 Del Skrevet 27. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: For noe tull. Mengde varierer fra person til person. For meg høres det UNORMALT ut å ha elver rennende ut (slik det beskrives ofte på KG). Når jeg får mensen er det først lyserosa (ergo utflod og blod), deretter blod. Det er det eneste MIN kropp utskiller. Det er helt vanlig at folk har ulikheter her. Å stadig skulle lese at man må være det ene eller det andre er hva som gjør dette forumet til en pøl av dritt. For noen år siden leste jeg mye av dette her på kg og spurte spesifikt om utflod hos min lege. Hva som er vanlig og uvanlig, normalt eller unormalt er INDIVIDUELT. Jeg er verken sår eller tørr eller unormal. Fossefall derimot, selv om legen sa det er forskjell på folk, vel DET syns jeg er langt merkeligere (enn at jeg ikke renner ned av utflod). Ikke rart folk får issues, så mye drit man skal lese om unormalt eller uvanlig osv Anonymkode: 01d75...bd4 Trenger ikke å være mengder, ikke alt en ser, men kommer litt. Lukt, det er jo altid «herlig» å være den som lukter. Bukser vaskes normalt på 40 om de ikke er veldig skitne. Her blir det et dyrt forbruk. Finnes jo alt fra gode vide truser til tanga som så og si ikke vises. Anonymkode: ded3b...c56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå