Gjest Dævendøtte Skrevet 26. februar 2019 #21 Del Skrevet 26. februar 2019 4 minutter siden, Nerine_ skrev: Syns uansett det er grisete. De færreste sitter med kjønnsorganet sitt i direkte kontakt med setet uansett. Verst om sommeren tenker jeg, korte shorts og skjørt, svette lår med aslevann som har spredt seg utover skinkene, inn i valker og blir etterlatt både i busseter og på benker rundt omkring 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 26. februar 2019 #22 Del Skrevet 26. februar 2019 (endret) 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dette forferdelig ekkelt ? Jeg bruker aldri truse lenger, vet ikke om det er latskap, eller om det er fordi jeg syns det er ubehagelig. Anonymkode: a8ef3...a77 Ja, det er forferdelig ekkelt. Vi kvinner har som kjent utflod. Dette kommer vanligvis i trusene, i et truseinnlegg kanskje. Trusene vasker og bytter man daglig. Jeans derimot, brukes flere ganger før vask. Det blir som å gå i samme truse kanskje opptil en uke. Utflod i lag på lag i skrittet på jeansene....🙄 for ikke å snakke om avføringsbakterier som gnis av i rumpa og rett ut i jeansene! Truser vaskes i 60 C for å drepe bakterier, jeans og bukser vaskes i 30-40. Det blir det ikke skikkelig rent av. Hørte om en som gikk uten truse i bunaden sin. Yikes.... tanken på når hun setter seg ned og får utflod-flekker på innsiden av bunadsskjørtet....grøss. Ullskjørtet kan ikke vaskes på 60 C, heller. Endret 26. februar 2019 av Million 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #23 Del Skrevet 26. februar 2019 9 minutter siden, Million skrev: Ja, det er forferdelig ekkelt. Vi kvinner har som kjent utflod. Dette kommer vanligvis i trusene, i et truseinnlegg kanskje. Trusene vasker og bytter man daglig. Jeans derimot, brukes flere ganger før vask. Det blir som å gå i samme truse kanskje opptil en uke. Utflod i lag på lag i skrittet på jeansene....🙄 for ikke å snakke om avføringsbakterier som gnis av i rumpa og rett ut i jeansene! Truser vaskes i 60 C for å drepe bakterier, jeans og bukser vaskes i 30-40. Det blir det ikke skikkelig rent av. Hørte om en som gikk uten truse i bunaden sin. Yikes.... tanken på når hun setter seg ned og får utflod-flekker på innsiden av bunadsskjørtet....grøss. Ullskjørtet kan ikke vaskes på 60 C, heller. Jeg bruker truse av og til. Mest ute men ikke alltid. Jeg får aldri utflod i buksa. Etter at jeg sluttet å bruke truse så begynte utflod produksjon å forminske og miljøet oppi der er mye bedre. Det er som om jeg er helt ny. Og jeg dusjer hver dag og har ikke mye avføring bakterier i ræva heller. Jeg bæsjer ikke så ofte og er nøye på tørk og vask. De anbefaler også kvinner å sove uten truse for å lufte nedentil. https://www.klikk.no/helse/helseguiden/derfor-bor-damer-droppe-trusen-2452584 Anonymkode: d37be...2e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 26. februar 2019 #24 Del Skrevet 26. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker truse av og til. Mest ute men ikke alltid. Jeg får aldri utflod i buksa. Etter at jeg sluttet å bruke truse så begynte utflod produksjon å forminske og miljøet oppi der er mye bedre. Det er som om jeg er helt ny. Og jeg dusjer hver dag og har ikke mye avføring bakterier i ræva heller. Jeg bæsjer ikke så ofte og er nøye på tørk og vask. De anbefaler også kvinner å sove uten truse for å lufte nedentil. https://www.klikk.no/helse/helseguiden/derfor-bor-damer-droppe-trusen-2452584 Anonymkode: d37be...2e4 Med mindre du plutselig er blitt forvandlet til en robot, så kommer det fukt og slim ut fra skjeden din hver dag.....Det er sånn vi er skapt biologisk, og det at du går uten truse forandrer ikke på fakta. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #25 Del Skrevet 26. februar 2019 Elsker å gå uten truse! 😁 Anonymkode: aafa9...ce2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #26 Del Skrevet 26. februar 2019 1 minutt siden, Million skrev: Med mindre du plutselig er blitt forvandlet til en robot, så kommer det fukt og slim ut fra skjeden din hver dag.....Det er sånn vi er skapt biologisk, og det at du går uten truse forandrer ikke på fakta. Ja, det kommer utflod ut, men det renner ikke over alt! Før når jeg brukte truse hver dag så var utfloden ustabil og mye og den kunne lukte rart. Miljøet oppi der har forbedret seg så utrolig mye når jeg har droppet trusen. Jeg sluttet å bruke truse for nesten 2 år siden. Bruker av og til ute da. Men det har virkelig endrer seg til å bli så mye bedre oppi der! Forstod du nå? Anonymkode: d37be...2e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #27 Del Skrevet 26. februar 2019 25 minutter siden, Million skrev: Hørte om en som gikk uten truse i bunaden sin. Yikes.... tanken på når hun setter seg ned og får utflod-flekker på innsiden av bunadsskjørtet....grøss. Ullskjørtet kan ikke vaskes på 60 C, heller. Har ikke du underskjørt i bunaden? Anonymkode: aafa9...ce2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #28 Del Skrevet 26. februar 2019 Dere som tydeligvis tror at truser er et ugjennomtrengelig lag mot bakterier, hva er egentlig trusene deres laget av??? Anonymkode: 2f754...fbb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #29 Del Skrevet 26. februar 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det kommer utflod ut, men det renner ikke over alt! Før når jeg brukte truse hver dag så var utfloden ustabil og mye og den kunne lukte rart. Miljøet oppi der har forbedret seg så utrolig mye når jeg har droppet trusen. Jeg sluttet å bruke truse for nesten 2 år siden. Bruker av og til ute da. Men det har virkelig endrer seg til å bli så mye bedre oppi der! Forstod du nå? Anonymkode: d37be...2e4 Brukte du polyestertruser da eller? Anonymkode: 2f557...8f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 26. februar 2019 #30 Del Skrevet 26. februar 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som tydeligvis tror at truser er et ugjennomtrengelig lag mot bakterier, hva er egentlig trusene deres laget av??? Anonymkode: 2f754...fbb Det er det ingen som tror. Men truser har som oftest to lag med stoff (med god grunn), og uten truse er det plutselig bare buksa som er der for å ta imot alt som vanligvis skulle havnet i trusa. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 26. februar 2019 #31 Del Skrevet 26. februar 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker truse av og til. Mest ute men ikke alltid. Jeg får aldri utflod i buksa. Etter at jeg sluttet å bruke truse så begynte utflod produksjon å forminske og miljøet oppi der er mye bedre. Det er som om jeg er helt ny. Og jeg dusjer hver dag og har ikke mye avføring bakterier i ræva heller. Jeg bæsjer ikke så ofte og er nøye på tørk og vask. De anbefaler også kvinner å sove uten truse for å lufte nedentil. https://www.klikk.no/helse/helseguiden/derfor-bor-damer-droppe-trusen-2452584 Anonymkode: d37be...2e4 Sove uten truse ja, det er noe helt annet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #32 Del Skrevet 26. februar 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Bruker ikke truse selv. Før,når jeg brukte det,var jeg plaget hele tiden,sopp og UVI , men etter jeg slutta har jeg ikke hatt sopp én eneste gang! UVI ett par ganger i året,mot tidligere 11 ganger i året... Anonymkode: cbf72...cbc Da har du brukt alt for tette truser. Anonymkode: b334f...89b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #33 Del Skrevet 26. februar 2019 48 minutter siden, Nerine_ skrev: Sove uten truse ja, det er noe helt annet. Les hele artikkelen du. Med det svaret så vet jeg du ikke har lest den. Anonymkode: d37be...2e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #34 Del Skrevet 26. februar 2019 Bruker truser under vanlige bukser de timene jeg er ute av huset. Aldri hjemme. Bruker tights og tynne bukser i bomull. For dere som tenker bakterier, så går det fint an å vaske seg med servietter etter dobesøk. Bomull vaskes ellers fint på 60. Anonymkode: 8c75f...52f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 26. februar 2019 #35 Del Skrevet 26. februar 2019 (endret) 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Les hele artikkelen du. Med det svaret så vet jeg du ikke har lest den. Anonymkode: d37be...2e4 Har lest den før. Og hvis du har lest den også, la du vel kanskje merke til at man påpeker forskjell mellom truser av syntetiske stoffer og truser av bomull osv? Og selvom det hadde vært best for kroppen å sprade rundt truseløs 24/7, syns jeg fortsatt det er ekkelt. Og hadde ikke gjort det selv. Endret 26. februar 2019 av Nerine_ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #36 Del Skrevet 26. februar 2019 Meget uhygenisk. Rett og slett kvalmende at oppegående mennesker går uten truse, når de burde vite bedre. Anonymkode: 2c9e8...42f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duplexx Skrevet 26. februar 2019 #37 Del Skrevet 26. februar 2019 Jeg har lest mye rart på KG... men nå ble jeg for første gang litt småkvalm. Utflod meg her og utflod meg der. Nakne bæsjeromper, svette lår og caféstoler. Fy... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #38 Del Skrevet 26. februar 2019 2 timer siden, Nerine_ skrev: Har lest den før. Og hvis du har lest den også, la du vel kanskje merke til at man påpeker forskjell mellom truser av syntetiske stoffer og truser av bomull osv? Og selvom det hadde vært best for kroppen å sprade rundt truseløs 24/7, syns jeg fortsatt det er ekkelt. Og hadde ikke gjort det selv. Ja, har lest det du skriver. Les overskriften på artikkelen igjen du. Derfor bør damer droppe trusen Anonymkode: d37be...2e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 26. februar 2019 #39 Del Skrevet 26. februar 2019 5 timer siden, Nerine_ skrev: Håper dere har på truse når dere er på kafe, buss o.l. Uten truse er det mye mer sannsynlig at dere etterlater diverse bakterier på stoler/seter der andre skal sitte. Det gjør de jo ikke. Mange som ikke bruker truse under treningstights på treningssentre heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #40 Del Skrevet 26. februar 2019 De få gangene jeg har gått uten truse i joggebuksa hjemme så føler jeg enten at jeg er syk (og burde gått og lagt meg) eller at jeg er veldig, veldig lat. Det stritter i mot i hele meg. Det samme når jeg går uten bh. Det blir bare feil. Må si det høres svært ubehagelig ut å gå uten truse i jeans ol. Den sømmen mot underlivet, au! Anonymkode: 38337...3be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå