AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #1 Del Skrevet 25. februar 2019 Er dette forferdelig ekkelt ? Jeg bruker aldri truse lenger, vet ikke om det er latskap, eller om det er fordi jeg syns det er ubehagelig. Anonymkode: a8ef3...a77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #2 Del Skrevet 25. februar 2019 Jeg har aldri forstått hvorfor noen velger å gå uten truse. Hvorfor velger noen det? Anonymkode: a4a4e...a0f 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #3 Del Skrevet 25. februar 2019 Det blir jo avføringsbakterier i buksene da, og når man ikke kan vaske de på 60 grader blir det uhygienisk. Anonymkode: d9eaa...fcf 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #4 Del Skrevet 25. februar 2019 Hehehe, samme her, jeg klarer ikke truser lengre, de baller seg bare i buksa eller sklir ned. Må rette på trusa hele tiden! Anonymkode: 485b8...132 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #5 Del Skrevet 25. februar 2019 Kan du ikke bruke mer komfortable og luftige truser da? Jeg bruker en slapp trusevariant i en størrelse for stor sånn at jeg ikke plages av den , syns stramme truser og små truser er ubehagelig jeg å! Anonymkode: 8b038...529 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #6 Del Skrevet 25. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hehehe, samme her, jeg klarer ikke truser lengre, de baller seg bare i buksa eller sklir ned. Må rette på trusa hele tiden! Anonymkode: 485b8...132 Høres ut som du bruker feil trusefasong Anonymkode: 8b038...529 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #7 Del Skrevet 25. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hehehe, samme her, jeg klarer ikke truser lengre, de baller seg bare i buksa eller sklir ned. Må rette på trusa hele tiden! Anonymkode: 485b8...132 Da bruker du feil type og/eller størrelse. Anonymkode: ac8dd...446 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #8 Del Skrevet 25. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det blir jo avføringsbakterier i buksene da, og når man ikke kan vaske de på 60 grader blir det uhygienisk. Anonymkode: d9eaa...fcf Hvor havner disse bakteriene da, hvis du ikke bruker truse? Anonymkode: a4a4e...a0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #9 Del Skrevet 25. februar 2019 Jeg bruker vanligvis truse, men når jeg er hjemme i joggebuksa og vet at det blir en lat kveld, så tar jeg av trusa. Dæven det er så befriende. Anonymkode: 6ce6d...6f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #10 Del Skrevet 25. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor havner disse bakteriene da, hvis du ikke bruker truse? Anonymkode: a4a4e...a0f De havner som jeg allerede sa i buksa når du ikke har truse i mellom. Og som de fleste vet dør ikke bakterier på 40 grader. Så da blir de under vask bare spredd over hele buksa du vasker og selvsagt alle andre klær i samme maskin. Anonymkode: d9eaa...fcf 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 25. februar 2019 #11 Del Skrevet 25. februar 2019 (endret) Må være slitsomt å bytte bukse hver eneste dag. Litt lettere å vaske 7 truser enn 7 olabukser på en uke, hadde ikke jeg giddet. Også må de jo i tillegg vaskes på minimum 60 gr så de varer jo ikke lenge. Høres dyrt ut. Endret 25. februar 2019 av SupaWoman 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #12 Del Skrevet 25. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: De havner som jeg allerede sa i buksa når du ikke har truse i mellom. Og som de fleste vet dør ikke bakterier på 40 grader. Så da blir de under vask bare spredd over hele buksa du vasker og selvsagt alle andre klær i samme maskin. Anonymkode: d9eaa...fcf Så det er en av veldig mange gode grunner til å bruke truse. Anonymkode: a4a4e...a0f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duplexx Skrevet 25. februar 2019 #13 Del Skrevet 25. februar 2019 Altså. Er du jente, TS? Jeg husker det var noen ganger jeg måtte gå uten truse, om jeg tisset meg litt ut og ikke hadde skift ellerno. En gang glemte jeg det faktisk... men fyyyyy det var ekkel. Å gå med jeans uten truse var som å gni leppene mot en trestokk ellerno. Never mind hygiene - det var bare jævli ubehagelig. Why bother?? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #14 Del Skrevet 25. februar 2019 Jeg bruker ikke truse men string.. truse klarer jeg ikke, krøller seg og/eller ser stygt ut under bukser, tightser osv. Kunne aldri gått uten string til vanlig, blir jo utflod og diverse rett i buksa da jo. Men går uten det hjemme i joggebuksa etter jeg har dusja. Anonymkode: 786f3...749 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #15 Del Skrevet 25. februar 2019 Jeg kan ikke tenke meg noe verre enn å ha på buske uten truse under...🥴 Anonymkode: b7dbe...d7f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #16 Del Skrevet 25. februar 2019 Bruker ikke truse selv. Før,når jeg brukte det,var jeg plaget hele tiden,sopp og UVI , men etter jeg slutta har jeg ikke hatt sopp én eneste gang! UVI ett par ganger i året,mot tidligere 11 ganger i året... Anonymkode: cbf72...cbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 25. februar 2019 #17 Del Skrevet 25. februar 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker ikke truse selv. Før,når jeg brukte det,var jeg plaget hele tiden,sopp og UVI , men etter jeg slutta har jeg ikke hatt sopp én eneste gang! UVI ett par ganger i året,mot tidligere 11 ganger i året... Anonymkode: cbf72...cbc Hva slags bukser bruker du som tåler 60 gr? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 26. februar 2019 #18 Del Skrevet 26. februar 2019 Håper dere har på truse når dere er på kafe, buss o.l. Uten truse er det mye mer sannsynlig at dere etterlater diverse bakterier på stoler/seter der andre skal sitte. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 26. februar 2019 #19 Del Skrevet 26. februar 2019 1 minutt siden, Nerine_ skrev: Håper dere har på truse når dere er på kafe, buss o.l. Uten truse er det mye mer sannsynlig at dere etterlater diverse bakterier på stoler/seter der andre skal sitte. Tror du har verre ting å frykte enn dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 26. februar 2019 #20 Del Skrevet 26. februar 2019 9 minutter siden, Dævendøtte skrev: Tror du har verre ting å frykte enn dette Syns uansett det er grisete. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå