Gå til innhold

Hvilken rødvin til gave?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg tenkte å gi ei flaske rødvin i gave til veilederen min som takk. Hun er i 60-årene og er ei sprek, flott dame. Tenkte å gi henne en liten kosepakke med en flaske rødvin, sjokolade og blomster. Problemet er bare at jeg ikke drikker vin selv, og derfor ikke kan noe som helst om hvilke viner som er trygge å kjøpe. Håpte noen av dere hadde tips til en god vin som er ganske safe å gi, altså en de fleste vindrikkere vil like :) (Som kanskje er i de nedre prisklasser i tillegg :P )

Anonymkode: 02cd6...0a5

Videoannonse
Annonse
Gjest Kariannne
Skrevet

Ripasso viner fra Valpolicella er gode viner. Ellers om du syns det er greit prismessig er en Barolo flott å få! Ellers ville jeg hørt litt på polet hva de kan anbefale. Personlig ville jeg holdt meg til Fransk, Italiensk og Spansk vin, og gjerne i en pris fra 139,- og opp ikke alltid smak og pris henger sammen, men akkurat når det kommer til vin syntes hvertfall jeg det har en sammenheng. 

Skrevet
5 timer siden, Kariannne skrev:

Ripasso viner fra Valpolicella er gode viner. Ellers om du syns det er greit prismessig er en Barolo flott å få! Ellers ville jeg hørt litt på polet hva de kan anbefale. Personlig ville jeg holdt meg til Fransk, Italiensk og Spansk vin, og gjerne i en pris fra 139,- og opp ikke alltid smak og pris henger sammen, men akkurat når det kommer til vin syntes hvertfall jeg det har en sammenheng. 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar! Artikkelen er dessverre låst.

Anonymkode: 02cd6...0a5

Skrevet

Barolo (ganske dyr vin) eller Barbera (noe rimeligere). Begge italienere.

Anonymkode: a2af6...20a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...