Gå til innhold

Finnes det noen som fikk tilbake samme kropp som før de ble gravid?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gjorde det! Fikk enda bedre kropp, var tynn og trent. Men IKKE etter 2. graviditet hehe... nå sitter kiloene bomfast! 

Anonymkode: 8a5fc...373

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok helt tilfeldig, og mye genetikk. Jeg var undervektig når jeg ble gravid. Trente ikke en dritt, la på meg 30 kg og spiste som en ulv. Var tilbake på trivselsvekt 3 mnd etter fødsel, ingen strekkmerker, ikke noe løs magehud eller hengepupper. Fått litt mer danseformer, les; hofter. Men det er jeg glad for, hadde guttehofter før.

Anonymkode: d78aa...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ang vekt, så gikk jeg ned i vekt. Men løs hud på magen, joda, det har jeg fått. Det vises ikke om jeg står oppreist. Men prøver jeg å stå planken, ser ut som 70-åring nedenfra...

Anonymkode: a2746...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier 3 kg mer enn før jeg ble gravid, ellers ingen forskjell. Kroppen er fantastisk og får den sjansen restituerer den ofte seg selv. Brukte Belly Bandit magebelte den første tiden,synes det hjalp på å få magen til å trekke seg sammen og det var behagelig å gå med etter ks.

Anonymkode: ff3eb...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et år siden fødsel nå og jeg er ikke tilbake, men fra april og ut så har jeg tid til meg selv og endringer kan skje. 

De første 6 mnd hadde jeg mye vann i kroppen, det er borte nå. Har mistet en del muskelmasse og magen har et lite heng. Puppene er større enn før, men med trening og slikt så forsvinner det igjen.

Anonymkode: 37fad...03c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 dager siden fødsel. Null strekkmerker, vekta har sklidd av og 14 dager etter fødsel følte jeg kroppen så lik ut som startpunktet, bortsett fra at puppene er mye større og full av melk. Magen er helt borte, huden strammer seg godt opp for hver dag og magemusklene er på vei tilbake på plass. Fettprosentet min er nok lavere nå enn før jeg ble gravid pga ammingen. Underlivet kjennes også bra. Jeg føler jeg kunne løpt på fjellet. Men tar det rolig siden det fortsatt er kort tid siden fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...