asterix Skrevet 25. februar 2019 #41 Del Skrevet 25. februar 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å herre.. 😂 Du liker å vri på ting med vilje tror jeg. Jo flere svangerskap, jo mer økt belastning på kropp. Hud som strekkes. Bryster som produserer melk og barn som eventuelt dier. You do the math. Det vil derfor ikke være rart at 8 svangerskap kan synes mer enn feks 2 eller 3. Eller ingen. Det er jo bare naturlig. Anonymkode: 39421...f7f Er vel heller mer hva slags kropp man har. Har man en kropp som tåler svangerskap godt i tillegg til at man tar vare på kroppen så trenger ikke svangerskap sette spor nei. Hadde jeg f.eks lagt på meg ørten kg og vært av de som får strekkmerker under svangerskap, så ville jo resultatet blitt annerledes, men slik er det da altså ikke for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 25. februar 2019 #42 Del Skrevet 25. februar 2019 Jeg sier som denne damen, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #43 Del Skrevet 26. februar 2019 Ja det går an! jeg fikk ingen strekkmerker, magen er så og si flat nå 5 uker etter fødsel. Eneste er at den kjennes litt annerledes ut. Jeg får fort tørr hud, så pleier å smøre meg med lotion, og på magen kjennes det ut som jeg har litt mindre kontakt med huden. Litt vanskelig å forklare 😜 men den er ikke løs og spretter fort inn når jeg klyper i den. Magen var så stram i svangerskapet og på slutten hadde jeg vondt i huden, så jeg var veldig overrasket over at det ikke kom noen strekkmerker. Jeg hadde litt mage fra før, og synes selv magen nesten ser bedre ut nå😜 Får høre jeg ser flott ut på så kort tid. Jeg er -12 kg siden fødsel, og 5 kg lettere enn før jeg var gravid (jeg gikk da opp 7 kg i svangerskapet). Var tilbake til startvekt dagen vi kom hjem, så resten har forsvunnet med amming. Jeg spiser MYE, blir sulten av å amme og har et stor søtsug😊. Puppene ble heller ikke såååå store da melka kom. Jeg ser de er litt større enn normalt og at de kanskje henger litt, men bryr meg ikke om det😊 Jeg trodde kroppen skulle bli ødelagt av svangerskapet men der tok jeg feil. Jeg fikk en del strekkmerker på lårene i puberteten så har alltid tenkt st jeg kom til å få på magen også. Ofte hører man kun «skrekkhistoriene» så ikke tenk på mye på dette med kroppen. Det som skjer kan du ikke påvirke uansett😊 og når babyen er ute har du kanskje uansett ikke tid (eller jeg har ikke ork engang😜) til å bry deg om strekkmerker eller hud. Anonymkode: 9ccc6...9f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #44 Del Skrevet 26. februar 2019 Det er tydeligvis ingen som sliter med noen ekstra kilo for mye og dvask hud etter fødsel hvis man skal dømme etter denne tråden her 🙄 Anonymkode: 44d34...e0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #45 Del Skrevet 26. februar 2019 Kroppen min er helt den samme som før etter to svangerskap. Helt flat mage, ingen strekkmerker osv. Fikk begge mine i tyveårene, tror det har litt å si. Huden er mye mer smidig når man er ung. Anonymkode: bac3d...2fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #46 Del Skrevet 26. februar 2019 Kroppen min er lik ja. Glemmer nesten av og til at magen min har vært stor! Var veldig glad i trening før jeg ble gravid men pga bekkenløsning og generelt sliten ble det mindre trening som gravid. Jeg prioriterte forsiktig styrketrening, turer u terreng og svømming. Etter fødselen rant de ekstra kiloene av på en uke, men magen var på en måte flat, men på en måte litt som en bolledeig 😄 og ingen muskler! Kroppen generelt var også ganske lite sterk, så selv om jeg var slank hadde en del muskelmasse forsvunnet! Jeg har blitt veldig glad i styrketrening i permisjonen, så nå et halvt år etter fødsel tør jeg påstå at jeg har en enda strammere og finere kropp enn før jeg ble gravid. Strekkmerker fikk jeg ikke, hadde noen på innside lår fra tenårene så var litt overrasket over det. Turde ikke la være å bruke oljer da:) Puppene mine er store og struttende nå, men blir ikke overrasket om de henger litt mer etter ammingen er ferdig, men det skal jeg leve med 😂 Når alt dette et sagt, så er det bare svar på spørsmålet ditt, ikke noe jeg føler er en stor eller viktig prestasjon. Jeg syntes selvfølgelig det var fascinerende at kroppen så kjapt så ut som før, men det jeg virkelig er stolt over er å ha fått en nydelig liten gutt 😍 Anonymkode: 0eb13...fb2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #47 Del Skrevet 26. februar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er tydeligvis ingen som sliter med noen ekstra kilo for mye og dvask hud etter fødsel hvis man skal dømme etter denne tråden her 🙄 Anonymkode: 44d34...e0a Nå svarer jo se som ikke har fått kroppen ødelagt av svangeskap da, pga måten TS spurte på. Anonymkode: df2e0...dd6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #48 Del Skrevet 26. februar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er tydeligvis ingen som sliter med noen ekstra kilo for mye og dvask hud etter fødsel hvis man skal dømme etter denne tråden her 🙄 Anonymkode: 44d34...e0a Ikke de som svarer på TS sitt spørsmål: om det er noen som ikke får forandret kropp.. Jeg svarte nettopp på det, er så klart glad kroppen er fin, men er ikke spesielt opptatt av det- og det var ingen fotballfrue-bilde på insta selv om jeg syntes jeg så bra ut. Fokuset var et helt annet sted! Anonymkode: 0eb13...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #49 Del Skrevet 26. februar 2019 Jeg gikk ned en del kilo en stund etter fødselen, men magen henger ikke med. KS, og ved arret er det et lite søkk. Strekkmerker og løs hud på magen. Puppene gikk tilbake til å være små raskt, jeg ammet heller ikke Anonymkode: 34f42...8de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #50 Del Skrevet 26. februar 2019 10 timer siden, hopeful skrev: Om du jobber litt for det, er det fult mulig. Jeg var slank og nederst på normalvektig linjen før fødselen. Puppene var bittesmå. Ble gravid. Puppene ble store, magen ble ei kule. Jeg gikk kun opp vekten av baby, blod/vann, og det. Ikke noe ellers på kroppen. Kiloene raste raskt, og jeg veier mindre nå 1 år etter fødselen, enn før unnfangelsen. Puppene ble små igjen etter ammingen var unnagjort (desverre), kanskje ørlite granne slappere, men ikke særlig mye forskjell. Magen en en smule slappere, men med litt trening (særlig mage/ryggmuskeltrening) så hadde den nok vært strammere. Har ikke særlig med strekkmerker (sjekket faktisk akkurat nå). De få små jeg hadde etter fødselen forsvant merkelig nok. Genetikken min sier nok at jeg skulle sett ut som en flodhest etter en fødsel når en ser på resten av kvinnene i slekta som har født. Om man har anlegg for strekkmerker og åreknuter, og får masse overflødig hud og hengepupper, hjelper det ikke å "jobbe litt for det"... Anonymkode: 42ca3...d28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #51 Del Skrevet 26. februar 2019 Det tok litt tid (noe over 1 år etter fødsel), men nå ser kroppen faktisk bedre ut enn før svangerskap. Ble overrasket over det! Den er slankere, magen er finere, ingen strekkmerker osv. Puppene er like små😅...og muligens en ørliten tanke "slappere", men ikke særlig merkbart. Veldig fornøyd! Er sikkert ikke like heldig dersom det skulle bli en ny runde. Anonymkode: 72a07...d22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trening Skrevet 26. februar 2019 #52 Del Skrevet 26. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kroppen min er lik ja. Glemmer nesten av og til at magen min har vært stor! Var veldig glad i trening før jeg ble gravid men pga bekkenløsning og generelt sliten ble det mindre trening som gravid. Jeg prioriterte forsiktig styrketrening, turer u terreng og svømming. Etter fødselen rant de ekstra kiloene av på en uke, men magen var på en måte flat, men på en måte litt som en bolledeig 😄 og ingen muskler! Kroppen generelt var også ganske lite sterk, så selv om jeg var slank hadde en del muskelmasse forsvunnet! Jeg har blitt veldig glad i styrketrening i permisjonen, så nå et halvt år etter fødsel tør jeg påstå at jeg har en enda strammere og finere kropp enn før jeg ble gravid. Strekkmerker fikk jeg ikke, hadde noen på innside lår fra tenårene så var litt overrasket over det. Turde ikke la være å bruke oljer da:) Puppene mine er store og struttende nå, men blir ikke overrasket om de henger litt mer etter ammingen er ferdig, men det skal jeg leve med 😂 Når alt dette et sagt, så er det bare svar på spørsmålet ditt, ikke noe jeg føler er en stor eller viktig prestasjon. Jeg syntes selvfølgelig det var fascinerende at kroppen så kjapt så ut som før, men det jeg virkelig er stolt over er å ha fått en nydelig liten gutt 😍 Anonymkode: 0eb13...fb2 Å miste muskelmasse vil jeg tro er ganske vanlig, men kult om du har fårt den tilbake👍😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 26. februar 2019 #53 Del Skrevet 26. februar 2019 Bortsett fra noen strekkmerker på hoftene og puppene, og det at jeg faktisk fikk pupper, så bie kroppen den samme igjen. Eller nesten da, jeg var innmari tynn og flat som ei pannekake før første graviditet. Etter svangerskapene så ble jeg tynn/slank, men ikke mager. Puppene økte fra flat til b-cup (heldigvis). Tror mye er generisk; moren min har 5 barn og ble like slank etter hvert svangerskap 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #54 Del Skrevet 26. februar 2019 Å få tilbake kroppen etter svangerskap handler ikke bare om å være slank. Anonymkode: 42ca3...d28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #55 Del Skrevet 26. februar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er tydeligvis ingen som sliter med noen ekstra kilo for mye og dvask hud etter fødsel hvis man skal dømme etter denne tråden her 🙄 Anonymkode: 44d34...e0a Herre Gud. Les overskriften, hvem tror du svarer her, selvsagt vi som er i den gruppen ts etterspør. Anonymkode: 4c4d4...142 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #56 Del Skrevet 26. februar 2019 Nei, kroppen er ikke identisk lik. Magen er bittelitt mykere, puppene har forandret seg litt og jeg har fått litt bredere hofter. Man kan ikke se noen forskjell, men jeg merker det selv hvis jeg trykker og klemmer. Anonymkode: ae683...4ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #57 Del Skrevet 26. februar 2019 Etter to svangerskap så kroopen min annerledes ut enn før jeg ble gravid, absolutt. Litt rundere i formen, synlige åreknuter og hengepupper. Alt det bestemte jeg meg for å gjøre noe med. Begynte å trene og spise riktig mat, og fikk en så slank og fit kropp som jeg aldri har hatt før. Fylte opp hengepuppene med silikon, akkurat slik at huden verken ble for stram eller slapp rundt silikonen, og fikk fjernet åreknutene med laser. Var 25 da jeg ble gravid første gang, og nå som 35-åring ser kroppen min bedre ut enn da. Men det går ikke på genetikk, det går på trening, livsendring og et par operasjoner... Anonymkode: fe8f8...439 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piruette Skrevet 26. februar 2019 #58 Del Skrevet 26. februar 2019 Fødte for et år siden og ingen forskjell på kroppen. Ammer enda men puppene er helt lik som før jeg var gravid, og kroppen generelt er det samme.😊 ingen strekkmerker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BearMama Skrevet 27. februar 2019 #59 Del Skrevet 27. februar 2019 På 25.2.2019 den 22.20, asterix skrev: Du kjenner et rikt utvalg av åttebarnsmødre går jeg ut fra, siden du vet hva som er normalt for åttebarnsmødre her i landet? 😂😂😂 På 25.2.2019 den 23.03, AnonymBruker skrev: Ingen har vel sagt noen om at det skulle gå galt, trådens tema er jo om noen var helt uforandret etter svangerskap, og jeg må si det er utrolig at ikke noe er forandret hos deg etter 8 barn.. jeg har snart to, og her har jeg fått noen åreknuter til bla.. ser ikke på det som at det er noe galt med kroppen av den grunn.. Anonymkode: bdaa5...d10 Men ingen påstår at det er noe galt med kropper som endrer seg. Tråden handler om det er noen som er relativt uforandret. På 26.2.2019 den 1.58, AnonymBruker skrev: Det er tydeligvis ingen som sliter med noen ekstra kilo for mye og dvask hud etter fødsel hvis man skal dømme etter denne tråden her 🙄 Anonymkode: 44d34...e0a Les HL. Jeg jogget frem til vannet røk og jogget uka etter. Kroppen ble ikke påvirket av svangerskap for min del. Ble litt for tynn pga ekstra kaloriforbrenning med jogging, trilleturer og amming, men gikk seg til igjen nå jeg sluttet å amme og trille like mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 27. februar 2019 #60 Del Skrevet 27. februar 2019 Ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå