AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #1 Skrevet 24. februar 2019 Er utrolig sliten for tiden når tar det slutt? Anonymkode: 8ada6...84c
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #2 Skrevet 24. februar 2019 For meg så gikk det over i uke 14. Anonymkode: f0b9e...465
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #3 Skrevet 24. februar 2019 Aldri 😅 Neida. Noen føler bedring andre trimester men jeg har ikke merket bedring før etter baby blir født og da blir man sliten av babyen Anonymkode: 01115...11b
Million Skrevet 24. februar 2019 #4 Skrevet 24. februar 2019 (endret) For meg så bedret det seg da ungen ble to år og begynte og sove natten gjennom... I graviditeten ble jeg rammet av skikkelig bekkenløsning, og klarte ikke ligge flatt for å sove. Måtte sitte bakoverlent i en lenestol i stuen for å ikke få vondt, og klare og sove. Husker ikke når jeg hadde den "sliten" perioden i svangerskapet, da jeg bare ville sove og sove. Kom hjem fra jobb, spiste middag, sovnet på sofaen, lå der i tre timer, våknet og gikk inn og la meg i sengen og sov videre til neste morgen. Det var bare en periode da, ikke hele svangerskapet. Tror det var i starten, før bekkenløsningen begynte (den tok av rundt 4 mnd på vei). Endret 24. februar 2019 av Million
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå