Gå til innhold

Emma skal opereres

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det der er bare tøys, og det er greit du er sinna på meg for et eller annet...men ikke kom å si at de greier å konstruere et passabelt kvinnekjønn på en mann, for det stemmer ikke.

Og jeg tror virkelig ikke at vanlige heterofile menn velger en post-op transe foran en ekte kvinne, så hun kommer til å tape, å tape, å tape den kampen. 

Hvis hun skulle ønske en livsledsager av hannkjønn tror jeg oddsene er langt bedre om hun lar være å operere seg.... 

Om målet imidlertid er å gå i bikini, og være singel....så chop chop!!!

Anonymkode: d1508...2cd

Så hun skal leve med en kropp hun ikke føler seg komfortabel i og har villet endre på lenge bare fordi menn ikke kommer til å ville ligge med henne?? La hun få gjøre det hun vil. 

Anonymkode: bf95a...4a0

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det der er bare tøys, og det er greit du er sinna på meg for et eller annet...men ikke kom å si at de greier å konstruere et passabelt kvinnekjønn på en mann, for det stemmer ikke.

Og jeg tror virkelig ikke at vanlige heterofile menn velger en post-op transe foran en ekte kvinne, så hun kommer til å tape, å tape, å tape den kampen. 

Hvis hun skulle ønske en livsledsager av hannkjønn tror jeg oddsene er langt bedre om hun lar være å operere seg.... 

Om målet imidlertid er å gå i bikini, og være singel....så chop chop!!!

Jeg er ikke sinna på deg, jeg sier du tar feil, jeg har sett en sånn vagina i det virkelige liv, og hadde du ikke visst det på forhånd, så hadde man faktisk ikke gjettet at den var kirurgisk konstruert. Vaginaer på kvinner varierer veldig i utseende, tro det eller ei. 

Anonymkode: a1785...852

• Liker 6
Skrevet

Får hun tilbud om å fryse ned sæd før operasjonen så hun ikke er fullstendig ute av stand til å få egne barn etter kjønnsskifteoperasjonen?

hva er rutinen her? Må alle testikler ut for å bli «hel»?

Anonymkode: ed31f...536

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke sinna på deg, jeg sier du tar feil, jeg har sett en sånn vagina i det virkelige liv, og hadde du ikke visst det på forhånd, så hadde man faktisk ikke gjettet at den var kirurgisk konstruert. Vaginaer på kvinner varierer veldig i utseende, tro det eller ei. 

Anonymkode: a1785...852

Hvordan ser den ut? Er det ingen arr og sånt? Er det normale slimhinner som en ekte vakina har ? Jeg klarer ikke skjønne hvordan det kan fungere å lage en vagina ut av en penis. Blir den ikke veldig hudfarget og tørr? Hvordan renser den seg selv ? Man får vel ikke utflod liksom ? Og hvis en mann skulle kommet inni den, må man skylle og vaske oppi der da? Skjønner ingenting jeg...

Anonymkode: 7ddf6...9b1

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Emma kan ha samleie, men det blir med en kunstig hull, det må alltid smøres opp og det skylles når du er ferdig for at det ikke skal lukte dårlig. Legene som operere forsøker å behold delene av penis som det er følelse i, men det er ikke noen garanti for at det er noen følelse igjen i de hele tatt.

Min mening er at dette er GALSKAP, la ting være som de er nedentil!!!!!!!!

Anonymkode: e803b...ab7

Kjønnsbytte har en dypere betydning enn bare kjønnsorganet. Det handler om identitet.

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Fornuftig-mann skrev:

Kjønnsbytte har en dypere betydning enn bare kjønnsorganet. Det handler om identitet.

Nemlig. Tror mange hadde hatt godt å lære om perspektiver på kjønn. Et kjønn definerer ikke hvilket kjønnsorgan du har, men hvem føler deg som og er. 

Anonymkode: 00513...65a

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nemlig. Tror mange hadde hatt godt å lære om perspektiver på kjønn. Et kjønn definerer ikke hvilket kjønnsorgan du har, men hvem føler deg som og er. 

Ja, men jeg er dog ganske klar på at det finnes kun to kjønn; mann og kvinne. Så kan man definere seg selv som det ene eller andre. Men vi mennesker skal ikke begynne å finne på nye kjønn, slik at det passer alle som har forskjellige tanker.

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ser den ut? Er det ingen arr og sånt? Er det normale slimhinner som en ekte vakina har ? Jeg klarer ikke skjønne hvordan det kan fungere å lage en vagina ut av en penis. Blir den ikke veldig hudfarget og tørr? Hvordan renser den seg selv ? Man får vel ikke utflod liksom ? Og hvis en mann skulle kommet inni den, må man skylle og vaske oppi der da? Skjønner ingenting jeg...

Anonymkode: 7ddf6...9b1

For lenge siden så så jeg en kort dokumentar om dette. De skreller penisen, tar bort svampelegemet. Så gjør de penishodet mindre og dette skal bli klitoris. Urinrøret kortes ned og legges på riktig sted. Huden som var på penis blir vrengt og dette blir skjeden. Så ja, det blir tørt og ja, den må vaskes etter sex. Men med glidemiddel så tror jeg det skal være ganske så greit. 

Utrolig at dem klarer å få det til. Fra kvinne til mann er vanskeligere, de vil ikke kunne få en normalt erigert penis.

Anonymkode: 52258...708

Skrevet
1 hour ago, Fornuftig-mann said:

Ja, men jeg er dog ganske klar på at det finnes kun to kjønn; mann og kvinne. Så kan man definere seg selv som det ene eller andre. Men vi mennesker skal ikke begynne å finne på nye kjønn, slik at det passer alle som har forskjellige tanker.

Si meg, kan du noe som helst om biologi? Det finnes flere enn to kjønn. Kunnskapen din er utdatert.

Anonymkode: 28869...d18

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oi da, sjeldent jeg leser så mye tull i ett innlegg...

Anonymkode: ae8a8...f2d

Hva var tull mener du?

det stemmer at trans ad femme (fra mann til dame) må bruke en blokkestav(dildo) hver dag i hvertfall ett år. Deretter sjeldnere. Dette er for å hindre at vevet skal gro sammen. 

De går ikke med bind hver dag. Det er ikke noe kjertler som fører væske til hulen/skjeden. det er tørt. Så det er tull at trans ad femme må gå med bind daglig, enig det.

utseende blir veldig veldig ofte naturtro og fint.

samleie går bra. Men man må bruke glidemiddel fordi TSskjeden ikke har slimhinne. 

Anonymkode: 6f34c...f3c

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si meg, kan du noe som helst om biologi? Det finnes flere enn to kjønn. Kunnskapen din er utdatert.

Da spør jeg om det samme tilbake. Argumenter gjerne imot at det biologisk og fysisk sett finnes to kjønn? Det er du som må komme med faktabevis her, siden du kommer med noe som strider mot alle bevis siden tidenes morgen for menneskeheten.

Det du mener er hva man føler inni seg, og der er det store variasjoner. Det forandrer ikke det faktum at man enten blir født som gutt eller som jente, og gjør ikke at vi bare kan "skape" flere kjønn sånn at det passer hvert enkelt menneske.

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, Fornuftig-mann said:

Da spør jeg om det samme tilbake. Argumenter gjerne imot at det biologisk og fysisk sett finnes to kjønn? Det er du som må komme med faktabevis her, siden du kommer med noe som strider mot alle bevis siden tidenes morgen for menneskeheten.

Det du mener er hva man føler inni seg, og der er det store variasjoner. Det forandrer ikke det faktum at man enten blir født som gutt eller som jente, og gjør ikke at vi bare kan "skape" flere kjønn sånn at det passer hvert enkelt menneske.

https://sml.snl.no/intersex

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva var tull mener du?

det stemmer at trans ad femme (fra mann til dame) må bruke en blokkestav(dildo) hver dag i hvertfall ett år. Deretter sjeldnere. Dette er for å hindre at vevet skal gro sammen. 

De går ikke med bind hver dag. Det er ikke noe kjertler som fører væske til hulen/skjeden. det er tørt. Så det er tull at trans ad femme må gå med bind daglig, enig det.

utseende blir veldig veldig ofte naturtro og fint.

samleie går bra. Men man må bruke glidemiddel fordi TSskjeden ikke har slimhinne. 

Men har man følelse der nede? Altså kjenner man det, hvis man blir slikket?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men har man følelse der nede? Altså kjenner man det, hvis man blir slikket?

Ja. Nervene som før gikk til penishodet blir klippet og gjort om til en klitoris. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://sml.snl.no/intersex

Er klar over dette, men blir feil å kalle det et eget kjønn. Det er snakk om svært få barn som blir født slik, og i utgangspunktet er det nok et eller annet som har skjedd galt i fosterets utvikling. Det er jo ikke slik at disse barna plutselig har noen helt andre organer enn kvinner og menn, men en blanding av mannlige og kvinnelige organer.

Skrevet

Til deg som skrev at det ikke er noen vanlige heterofile menn som velger en transkvinne. Jo det er det, ikke alle er så forutinntatte som deg! 

Anonymkode: c8dad...303

• Liker 3
Skrevet
På 25.2.2019 den 12.16, AnonymBruker skrev:

Men skader det deg om hun går gjennom operasjonen? Hun vil gjøre det for å føle seg som en ordentlig jente. Det vil si, penis og testikler må bort. Ikke bare for sexens skyld, men liksom å kunne gå i vanlig bikinitruse for eksempel. Ikke så lett med mannlig kjønnsorgan.

Og uansett. Hvor mange heterofile menn hadde syntes det var særlig appelerende med en dame med «snabel»? 

Anonymkode: 86a93...602

Så lenge Emma betaler operasjonen selv synes jeg han må få gjøre som han vil. Men det ville ha vært passe sykt om slike «operasjoner» skulle gjøres for fellesskapets regning, og gå på bekostning av behandling som er helsemessig nødvendig. Jeg håper forøvrig at han har gode rådgivere ....

Anonymkode: 22e58...7f5

Skrevet
På 25.2.2019 den 21.23, AnonymBruker skrev:

Det du antyder har med politikk og ikke med biologi å gjøre. Du mener vel ikke at at en mann blir biologisk kvinne, eller en kanin for den saks skyld, fordi om man «føler» seg slik? Subjektive vrangforestillinger endrer ikke den biologiske eller fysiske virkeligheten. Når det er sagt, bør man av humanitære grunner behandle alle som lider med forståelse og velvilje.

Anonymkode: 22e58...7f5

Skrevet
På 25.2.2019 den 13.33, AnonymBruker skrev:

Jeg tror de færreste heterofile menn noensinne vil finne en ombygd mann særlig appellerende.

Men det finnes massevis av trans-admirers, og de ville garantert satt større pris på å finne en kuk i bikinitrusa enn en kjøttrull lagd av slintrer som skal forestille ei fitte.

Min påstand er at hun ikke bare ødelegger kroppen sin, men hun ødelegger også sjansene sine både til å finne en livsledsager og å ha et tilfredsstillende sexliv.

En jente som Emma etter kjønnsopperasjon kunne jeg lett hatt samleie med og vært sammen med. Hun er vakker. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...