Gå til innhold

Emma skal opereres

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan jo bare pule i rumpa slik som andre transer gjør, om det er så viktig å bli penetrert....

forstår ikke hvorfor det følelsesløse hullet (som det er så smertefullt å få) er så viktig i denne sammenhengen. 

Det er jo mye enklere, og ikke minst rensligere når man skal pisse også. Kvinnfolk kjører jo full spreder og søler til hele underlivet sitt når de pisser.

Beholder hun snabelen kan hun bare bli med gutta bort i grøfta og slenge den ut hvis hun må pisse.....er jo supepraktisk.

Anonymkode: d1508...2cd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo mye enklere, og ikke minst rensligere når man skal pisse også. Kvinnfolk kjører jo full spreder og søler til hele underlivet sitt når de pisser.

Har jeg aldri opplevd.

Anonymkode: 0714f...7d5

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo bare pule i rumpa slik som andre transer gjør, om det er så viktig å bli penetrert....

forstår ikke hvorfor det følelsesløse hullet (som det er så smertefullt å få) er så viktig i denne sammenhengen. 

Beholder hun snabelen kan hun bare bli med gutta bort i grøfta og slenge den ut hvis hun må pisse.....er jo supepraktisk.

Men skader det deg om hun går gjennom operasjonen? Hun vil gjøre det for å føle seg som en ordentlig jente. Det vil si, penis og testikler må bort. Ikke bare for sexens skyld, men liksom å kunne gå i vanlig bikinitruse for eksempel. Ikke så lett med mannlig kjønnsorgan.

Og uansett. Hvor mange heterofile menn hadde syntes det var særlig appelerende med en dame med «snabel»? 

Anonymkode: 86a93...602

• Liker 9
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Emma kan ha samleie, men det blir med en kunstig hull, det må alltid smøres opp og det skylles når du er ferdig for at det ikke skal lukte dårlig. Legene som operere forsøker å behold delene av penis som det er følelse i, men det er ikke noen garanti for at det er noen følelse igjen i de hele tatt.

Min mening er at dette er GALSKAP, la ting være som de er nedentil!!!!!!!!

Anonymkode: e803b...ab7

Går det utover deg på noen som helst måte? Nei. La henne få gjøre det hun vil med sin egen kropp. De eventuelle problemene som kan komme i ettertid er hennes problem, ikke noen andres.

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men skader det deg om hun går gjennom operasjonen? Hun vil gjøre det for å føle seg som en ordentlig jente. Det vil si, penis og testikler må bort. Ikke bare for sexens skyld, men liksom å kunne gå i vanlig bikinitruse for eksempel. Ikke så lett med mannlig kjønnsorgan.

Og uansett. Hvor mange heterofile menn hadde syntes det var særlig appelerende med en dame med «snabel»? 

Neida, men det er så rart med det....i en diskusjonstråd, på et nettforum....det blir fort til at man kommer med synspunkter og deltar i diskusjonen da vettu....🤣

Du trodde kanskje dette var lagt ut som en ren informativ artikkel og at det ikke var meningen å komme med synspunkter? 🙄

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror de færreste heterofile menn noensinne vil finne en ombygd mann særlig appellerende.

Men det finnes massevis av trans-admirers, og de ville garantert satt større pris på å finne en kuk i bikinitrusa enn en kjøttrull lagd av slintrer som skal forestille ei fitte.

Min påstand er at hun ikke bare ødelegger kroppen sin, men hun ødelegger også sjansene sine både til å finne en livsledsager og å ha et tilfredsstillende sexliv.

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror de færreste heterofile menn noensinne vil finne en ombygd mann særlig appellerende.

Men det finnes massevis av trans-admirers, og de ville garantert satt større pris på å finne en kuk i bikinitrusa enn en kjøttrull lagd av slintrer som skal forestille ei fitte.

Min påstand er at hun ikke bare ødelegger kroppen sin, men hun ødelegger også sjansene sine både til å finne en livsledsager og å ha et tilfredsstillende sexliv.

Litt direkte sagt, men ja. Kunne sikkert vært med en trans dame. Men ikke etter operasjonen. Da er det ikke snakk om.

Anonymkode: c353a...474

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt direkte sagt, men ja. Kunne sikkert vært med en trans dame. Men ikke etter operasjonen. Da er det ikke snakk om.

Enig i det.....👍🏻

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Du ville heller ha vært sammen med en dame med penis, enn en dame med vagina? 

Skrevet

Selvsagt kan hun ha sex, ganske god sex og. Jeg kjenner ei som gikk gjennom dette, og hun fikk sånne spesielle dildoer till å utvide det som skulle bli inngangen da, sånn at kroppen ikke lukket den. 

Anonymkode: a1785...852

• Liker 1
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva får du ut av å skrive slike innlegg?

• Liker 5
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du aner virkelig ikke hva du snakker om... en gammel venn av meg ble kvinne, og jeg fikk se underlivet en stund etter operasjonen, jeg tviler på at noen mann vil merke at hennes vagina er konstruert eller operert, jeg vil faktisk tro sexen vil være veldig god både for henne og mannen. Det største problemet med en sånn vagina er at den strammer seg og kan bli vanskelig å utvide igjen, derfor må det gjøres ofte av spesielle dildoer, så den er ikke en kjøttslintre eller vid, eller noe.

• Liker 5
Skrevet
23 timer siden, Million skrev:

Bra for henne :) Har fulgt henne i media siden hun var liten og sto frem. Så på tv-dokumentaren der hun var med også. 

Uforståelig at hun "egentlig" er født som gutt. Hun ser ut som en jente, med feminine og søte trekk, akkurat som en jente. Pen er hun :)

Håper det går bra med henne etter operasjonen.

For å svare på spørsmålet i HI, så tror jeg de kan ha helt vanlig sex, men de må ha hjelp av glidemiddel bare, for de har jo ingen selvfuktende skjede når de er operert.

Sorry men hater slike utsagn. Det du sier, er at transer som har maskuline trekk, ikke er ekte kvinner. Eller at de som er stygge og lite søte og pene, ikke fortjener støtte eller oppmerksomhet. 

Det blir litt som drap hvor han eller hun er insta-pene og folk skriver "Så trist at en så kjekk og ung mann døde", "Jorden har mistet i så flott og pen jente". Det provoserer, fordi de da indirekte sier at de stygge kan bare drepes, mens de pene burde få leve. 

Anonymkode: 1c1e5...57b

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva får du ut av å skrive slike innlegg?

Hva mener du? 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sorry men hater slike utsagn. Det du sier, er at transer som har maskuline trekk, ikke er ekte kvinner. Eller at de som er stygge og lite søte og pene, ikke fortjener støtte eller oppmerksomhet. 

Det blir litt som drap hvor han eller hun er insta-pene og folk skriver "Så trist at en så kjekk og ung mann døde", "Jorden har mistet i så flott og pen jente". Det provoserer, fordi de da indirekte sier at de stygge kan bare drepes, mens de pene burde få leve. 

Anonymkode: 1c1e5...57b

"Det du sier"??? Hvordan i huleste vet DU hva JEG sier? Du sitter der og legger dine egne ord i en annens munn, og tolker andres innlegg i vilden sky. 

Snakk for deg sjøl, og gi faen i å påstå hva JEG mener.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du aner virkelig ikke hva du snakker om... en gammel venn av meg ble kvinne, og jeg fikk se underlivet en stund etter operasjonen, jeg tviler på at noen mann vil merke at hennes vagina er konstruert eller operert, jeg vil faktisk tro sexen vil være veldig god både for henne og mannen. Det største problemet med en sånn vagina er at den strammer seg og kan bli vanskelig å utvide igjen, derfor må det gjøres ofte av spesielle dildoer, så den er ikke en kjøttslintre eller vid, eller noe.

Det der er bare tøys, og det er greit du er sinna på meg for et eller annet...men ikke kom å si at de greier å konstruere et passabelt kvinnekjønn på en mann, for det stemmer ikke.

Og jeg tror virkelig ikke at vanlige heterofile menn velger en post-op transe foran en ekte kvinne, så hun kommer til å tape, å tape, å tape den kampen. 

Hvis hun skulle ønske en livsledsager av hannkjønn tror jeg oddsene er langt bedre om hun lar være å operere seg.... 

Om målet imidlertid er å gå i bikini, og være singel....så chop chop!!!

• Liker 1
Skrevet

Hjelp så utrolig mye slemme innlegg på denne tråden:tristbla: Går det ikke an å lage en tråd om trans sånn at dette ikke blir diskutert i forbindelse med Emma? Hun er i en sårbar situasjon og er kun 17 år, det synes jeg er viktig å huske på.

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, Twinkle~ skrev:

Hjelp så utrolig mye slemme innlegg på denne tråden:tristbla: Går det ikke an å lage en tråd om trans sånn at dette ikke blir diskutert i forbindelse med Emma? Hun er i en sårbar situasjon og er kun 17 år, det synes jeg er viktig å huske på.

Helt enig, det ble litt feil når det går mot en person, som attpåtil er ung

Kanskje en moderator kan klippe og lime litt? 

Skrevet

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig, det ble litt feil når det går mot en person, som attpåtil er ung

Kanskje en moderator kan klippe og lime litt? 

@Edie

Anonymkode: 00513...65a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...