AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #1 Skrevet 24. februar 2019 https://www.tv2.no/underholdning/10428933/ Men kan hun/han ha vanlig sex? Som en kvinne altså. Anonymkode: 6a049...1fb
Berentsens Skrevet 24. februar 2019 #2 Skrevet 24. februar 2019 Har du tenkt å ha samleie med Emma? 5
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #3 Skrevet 24. februar 2019 3 minutter siden, Berentsens skrev: Har du tenkt å ha samleie med Emma? Nei jeg bare lurer. Er kvinne selv. Er bare nysgjerrig på hvordan det fungerer. Anonymkode: 6a049...1fb
Berentsens Skrevet 24. februar 2019 #4 Skrevet 24. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei jeg bare lurer. Er kvinne selv. Er bare nysgjerrig på hvordan det fungerer. Anonymkode: 6a049...1fb Generelt sett kan transseksuelle også ha både sex og samleie. 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #5 Skrevet 24. februar 2019 hvem i allverden er Emma? 😎 Anonymkode: 6ed01...273 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #6 Skrevet 24. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: hvem i allverden er Emma? 😎 Anonymkode: 6ed01...273 En 17 år gammel gutt som driver med YouTube Anonymkode: 4d414...a47 4
Million Skrevet 24. februar 2019 #7 Skrevet 24. februar 2019 Bra for henne Har fulgt henne i media siden hun var liten og sto frem. Så på tv-dokumentaren der hun var med også. Uforståelig at hun "egentlig" er født som gutt. Hun ser ut som en jente, med feminine og søte trekk, akkurat som en jente. Pen er hun Håper det går bra med henne etter operasjonen. For å svare på spørsmålet i HI, så tror jeg de kan ha helt vanlig sex, men de må ha hjelp av glidemiddel bare, for de har jo ingen selvfuktende skjede når de er operert. 15
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #8 Skrevet 24. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: En 17 år gammel gutt jente som driver med YouTube Anonymkode: 4d414...a47 Anonymkode: 877df...96c 48
Ariana807 Skrevet 24. februar 2019 #9 Skrevet 24. februar 2019 Finnes mange videoer og info om du googler det. Men en veldig kort forklaring. De lager klitoris av penishodet. De lager en pasasje innover, som blir vagina. De former og kjønnslepper av materiale de har tilgjengelig. Generelt så er det enkelt å gjøre det den veien. Vagina om til penis er mer komplisert, men de har ulike metoder for å få det til å fungere. Google gir god info om det. Og ja, alle som går gjennom en slik operasjon vil kunne ha sex. Går ut i fra at du mener PIV sex når du skriver «som en kvinne». Ja de lager en vagina, så penetrering er mulig. Men sex er jo også veldig mye mer enn bare penetrering da... 10
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #10 Skrevet 24. februar 2019 Emma er en nydelig og reflektert jente. Ønsker henne all mulig hell og lykke. Anonymkode: b661e...1c7 21
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #11 Skrevet 24. februar 2019 Ja. Synes hun er utrolig modig som står frem med sin historie og tør å dele så personlige opplysninger om seg selv! Anonymkode: 210ed...cec 10
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #12 Skrevet 24. februar 2019 Hun er ikke atten år enda. Hvor stor er sannsynligheten for at hun vil angre på kjønnsbyttet? Må det gis avkall på testiklet for å bli «hel»? Blir man da kastrert for å bli den man ønsker å være? Anonymkode: ed31f...536 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #13 Skrevet 24. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er ikke atten år enda. Hvor stor er sannsynligheten for at hun vil angre på kjønnsbyttet? Må det gis avkall på testiklet for å bli «hel»? Blir man da kastrert for å bli den man ønsker å være? Anonymkode: ed31f...536 Hun har vært trans i snart ti år. Jeg tror hun snart har hatt nok tid til å tenke. Hun har ikke et forhold til underlivet sitt slik som menn, for hun er ikke et hankjønn mentalt. Siden hun er født i feil kropp vil hun korrigere det til å være slik hun vil at det skal være. Anonymkode: 429a9...cb0 10
Addie Skrevet 24. februar 2019 #14 Skrevet 24. februar 2019 Man trenger faktisk ikke å operere seg for å endre juridisk kjønn. Fra man er 16 år kan man gjøre dette selv hos folkeregisteret via nettet og man får da tildelt nytt personnummer. Så har man fått nytt kjønn
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #15 Skrevet 25. februar 2019 Emma kan ha samleie, men det blir med en kunstig hull, det må alltid smøres opp og det skylles når du er ferdig for at det ikke skal lukte dårlig. Legene som operere forsøker å behold delene av penis som det er følelse i, men det er ikke noen garanti for at det er noen følelse igjen i de hele tatt. Min mening er at dette er GALSKAP, la ting være som de er nedentil!!!!!!!! Anonymkode: e803b...ab7 7
Schmidt Skrevet 25. februar 2019 #16 Skrevet 25. februar 2019 Jeg har personlig sett bilder og videoer av operasjonen. Har lest om hvordan det er i ettertid. Er veldig fort gjort å angre. De lager per definisjon et sår innover i kroppen din for å etterligne vagina. Dette, som de fleste andre sår vi får, vil forsøke å gro igjen konstant. Hver eneste dag må man bruke en time med dildo-lignende gjenstander for å utvide såret. Hver dag. Resten av livet. Det er smertefullt og mange opplever det som ekkelt og tortur. Jeg tror det er vanlig å gå med bind hver dag, siden det lekker blod og væsker ut av vaginaen. Sex har jeg ikke lest mye om, skal visstnok være ganske greit. Utseendemessig varierer det veldig, men er man heldig kan det se ganske "ekte" ut. 4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #17 Skrevet 25. februar 2019 22 minutter siden, Schmidt skrev: Jeg har personlig sett bilder og videoer av operasjonen. Har lest om hvordan det er i ettertid. Er veldig fort gjort å angre. De lager per definisjon et sår innover i kroppen din for å etterligne vagina. Dette, som de fleste andre sår vi får, vil forsøke å gro igjen konstant. Hver eneste dag må man bruke en time med dildo-lignende gjenstander for å utvide såret. Hver dag. Resten av livet. Det er smertefullt og mange opplever det som ekkelt og tortur. Jeg tror det er vanlig å gå med bind hver dag, siden det lekker blod og væsker ut av vaginaen. Sex har jeg ikke lest mye om, skal visstnok være ganske greit. Utseendemessig varierer det veldig, men er man heldig kan det se ganske "ekte" ut. Oi da, sjeldent jeg leser så mye tull i ett innlegg... Anonymkode: ae8a8...f2d 5
Schmidt Skrevet 25. februar 2019 #18 Skrevet 25. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Oi da, sjeldent jeg leser så mye tull i ett innlegg... Anonymkode: ae8a8...f2d Siter en kilde, da. Hvis du mener det bare er tull, Anon. 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #20 Skrevet 25. februar 2019 9 timer siden, Schmidt skrev: Siter en kilde, da. Hvis du mener det bare er tull, Anon. Ikke den du svarte, men her er bedre og mer balansert beskrivelse av flere sine opplevelser med denne typen operasjon. https://www.vogue.com/article/breathless-karley-sciortino-trans-sex .... og endelig bevis på at kvinner og menns seksualitet er ulik. Anonymkode: 57373...074
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå