Anciol Skrevet 21. november 2024 #21 Del Skrevet 21. november 2024 Ja jøss har to katter som følger etter meg hva enn jeg gjør og hvor jeg gjør det, minste katten på 7 mndr liker å se i doen og drikke av den rett etter jeg har brukt doen, mens den eldste katten min på 6 år ligger på badegulvet og glor:) Har laget katteseng på badet til mine to katter:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #22 Del Skrevet 21. november 2024 Min elsker å være på badet. Men han tør ikke å nærme seg vaskemaskina og dusjen 😄 Har sett at han har prøvd å gå forsiktig bort dit og så rygget fort tilbake igjen 😄 Aner ikke hvorfor for han har aldri vært inni dusjen og vaskemaskina 😊 Anonymkode: 9afad...7c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #23 Del Skrevet 21. november 2024 Min katt drikker vann fra sluket i dusjen Anonymkode: 94cb5...073 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær86 Skrevet 21. november 2024 #24 Del Skrevet 21. november 2024 Mange katter liker også å følge eier på do av en eller annen grunn 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 21. november 2024 #25 Del Skrevet 21. november 2024 Vil nok bare henge med deg. Mine katter avskyr badet fordi de vet at døren lukker seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #26 Del Skrevet 21. november 2024 Min erfaring er at kattene vil være på badet når jeg er der, men sjeldent ellers. Hadde tidligere en gammel seniorfrøken med gikt som likte å ligge på varmekablene av og til, men stort sett er kattene kun interesserte i å være på badet når jeg også er der. Anonymkode: 5a5a3...5dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå