AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #21 Skrevet 24. februar 2019 Når jeg så denne tråden tenkte jeg på den tråden der ''Hvorfor ser jenter uten sminke ut som gutter?'' haha Anonymkode: 7942d...3eb
megda Skrevet 24. februar 2019 #22 Skrevet 24. februar 2019 spørsmålet blir vel heller hvor du selv møter disse jentene?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #23 Skrevet 24. februar 2019 15 hours ago, Horten Market said: Du tar feil, det er ikke bare de pene jentene som er dumme ... Alltid like hyggelig, du. Anonymkode: bd36a...dd7
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #24 Skrevet 24. februar 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg snakker om de peneste og er over 20 åra og ofte er dem blonde? Anonymkode: 4a9a2...333 De er ikke dumme. De ser bare ikke poenget med å være så negative hele tiden. Kanskje de ikke egentlig ønsker oppmerksomhet og må dodge det med dumskap for å orke. Pene mennesker stiller høyere krav til feks symmetri, og hvis du ikke er symmetrisk er det vanskelig å følge tankerekker. For det er så mye merkelig rot i de flestes ansikter. Altså avbrudd. Mennesker med dårlig selvtillit tåler ingenting og lengter etter en grunn til å ta noen. Hvem er best å ta? Den som løper raskt (den pene) eller den treige (stygge). Hvem blir man mest stolt over å ha 'tatt'? Hvis du vinner over en som er treig og har et syndrom er det ikke like staselig, som når du er bedre enn en som er rask. Det minner meg om hvem av naboene som har den feteste bilen og konkurranse innad. Den pene leker dum fordi den konkurransen er patetisk i utgangspunktet. Hvorfor er det ingen som setter fokus på de stygge da? Kan det være at det er som å være en motsatt ROBIN HOOD, da? Det er jo kjedelig! Mye mer stas å innbille seg at man er en ekte Robin HooooooooD. Hva får jeg ut av at du er en selverklært Robin HOOD? Ingenting. Men hvis det er veldig viktig for deg kan jeg leke litt dum. Promp å fis. Åver å ut. Anonymkode: 53a41...e54
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå