Gå til innhold

Hvorfor er de peneste jentene dumme?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg snakker om de peneste og er over 20 åra og ofte er dem blonde?

Anonymkode: 4a9a2...333

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likt tiltrekkes av likt, vel! Du er dum, og det er grunnen til at du synes dumme jenter er pene.

• Liker 25
Skrevet

Det stemmer bare hvis man synes de peneste jentene er de som ser gjennomført trashy ut, så jeg tror forklaringen ligger i smaken din.

Anonymkode: 75ddf...e09

• Liker 15
Skrevet

Du har tydeligvis ikke snakket med mange pene jenter...... 

Anonymkode: dc244...79e

• Liker 9
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har møtt mange ekstremt pene blonde kvinner tidlig i 20 årene, og de er sylskarpe! God utdannelse og smarte som bare pokker. Så forstår ikke helt din virkelighets oppfattelse, blonde jenter kommer i alle utgaver akkurat som alle andre hårfarger.

• Liker 8
Skrevet

Noen kan virke dumme om de lever kun på utseende. Jeg har møtt noen av dem opp igjennom. 

Anonymkode: ce7e5...4da

Skrevet

Kan ikke se noe samsvar med det utsagnet der og min virkelighet. 

• Liker 1
Skrevet

Intellekt gjør en kvinne vakker, så nei, det stemmer ikke!

Skrevet
2 timer siden, Vox_populi skrev:

Likt tiltrekkes av likt, vel! Du er dum, og det er grunnen til at du synes dumme jenter er pene.

😂

• Liker 2
Skrevet

Vet ikke om det stemmer helt. Treffer mange pene og intelligente damer. I alle aldre. 

• Liker 2
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen kan virke dumme om de lever kun på utseende. Jeg har møtt noen av dem opp igjennom

Joda, og det har jeg også truffet. Men det blondine greiene er bare patetisk å fremsette. Utsende og spille på det gjør mange pene jenter i alle formater angående hudfarge og hårfarge. Aldri om jeg har slike forutinntatte holdninger til mennesker jeg møter. Har som sagt sett mange utrolig vakre kvinner med lyst og mørkt hår, som har vært ekstremt sylskarpe og de har en utdannelse som er meget god, og de leverer så det holder i det yrket som jeg holder på med.

• Liker 3
Skrevet (endret)
8 minutter siden, stan skrev:

Vet ikke om det stemmer helt. Treffer mange pene og intelligente damer. I alle aldre. 

Det er helt rett, og de er ofte utrolig dyktige på mange felt. De bryr seg, de bidrar og de beriker arbeidsmiljøet. Når jeg treffer nyansatte er jeg så åpen som mulig! Gir de en sjanse til å vise hva de kan, og har ikke møtt mange som har skuffet for å si det slik. Alle som ansettes må igjennom en krevende "siling" og det hadde man aldri klart i min bedrift om man var "dum".

Endret av Duftavsommerregn
  • Liker 2
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Anonymkode: 4a9a2...333

Hvordan ser de dummeste guttene ut, hvor gamle er de og hvilken hårfarge har de?

Anonymkode: bd36a...dd7

• Liker 2
Skrevet

Du tar feil, det er ikke bare de pene jentene som er dumme ...

• Liker 1
Skrevet

Kan det være at TS bare ser jenter på Paradise Hotel?

Anonymkode: 34934...969

• Liker 5
Skrevet

Kan vel være som for menn. Penhet er ofte korrelert med innsats i eget utseende. Jo mer ressurser som legges i det ytre ( trening, kosthold, kunnskap, hårpleie, klær, styling, mote, neglepleie, hudpleie, kunnskap om sminke) jo mindre ressurser ( tid og penger) er igjen til studier, research, seminarer, litteratur, kultur, aviser, debatter, mingling med kunnskapsrike folk

I tillegg leker like barn best.

Og sist, men ikke minst, dersom utseende er det du alltid har fått positiv forsterkning på i form av ros, oppmerksomhet og goder, blir det en veldig viktig del å vedlikeholde. 

Skrevet

Fordi det er kun dumme folk som er opptatt av å være pene.

Anonymkode: d16eb...0e3

• Liker 1
Skrevet

Hva legger du i pen da ts?  Ei som er pen uten sminke og gjør seg til, eller disse forbanna sminkedukkene som tror de er veldig pene og terroriserer hele feeden din med selfies?  

Dette med at pene er dumme er noe jeg ser på som en forsvarsmekanisme fra folk som er mindre pene eller føler seg stygge.... De må late som at de pene bare flyter på utseendet sitt. 

Anonymkode: 093c4...255

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Duftavsommerregn skrev:

Det er helt rett, og de er ofte utrolig dyktige på mange felt. De bryr seg, de bidrar og de beriker arbeidsmiljøet. Når jeg treffer nyansatte er jeg så åpen som mulig! Gir de en sjanse til å vise hva de kan, og har ikke møtt mange som har skuffet for å si det slik. Alle som ansettes må igjennom en krevende "siling" og det hadde man aldri klart i min bedrift om man var "dum".

Vi vet at du egentlig er kvinne.

Anonymkode: 10db8...784

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva legger du i pen da ts?  Ei som er pen uten sminke og gjør seg til, eller disse forbanna sminkedukkene som tror de er veldig pene og terroriserer hele feeden din med selfies?  

Dette med at pene er dumme er noe jeg ser på som en forsvarsmekanisme fra folk som er mindre pene eller føler seg stygge.... De må late som at de pene bare flyter på utseendet sitt. 

Anonymkode: 093c4...255

Ja akkurat. Du har nok av dem som overvurderer seg selv og legger ut bilder hele tiden for å vise seg, men du har også dem som ER utrolig pene, men har masse fine kvaliteter som de fleste setter pris på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...