Gå til innhold

Stratos med salt karamell

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gled deg!!! Den er veldig god og min nye favoritt!

Anonymkode: 96b9b...b09

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her :) 

Anonymkode: fa7e6...d45

15 minutter siden, applestories skrev:

Vi er en del som bor i den tråden tre ganger i året :P

På denne siden finner du første innlegg fra noen som har smakt, men det er mange nyheter så om du kun er interessert i Stratos må du nesten søke på det og hoppe litt nedover.

Takker og bukker, da skal jeg nok finne det. :) 

• Liker 2
Skrevet

Oppdatering: Da har jeg smakt litt på den, og den var slettes ikke dum. :) God nok til at det antakeligvis blir gjenkjøp en dag. 

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Oppdatering: Da har jeg smakt litt på den, og den var slettes ikke dum. :) God nok til at det antakeligvis blir gjenkjøp en dag. 

Så bra! :klemmer:

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skynd deg! Den er på tilbud på Meny til 39.90 til og med i dag!

Anonymkode: 45da0...2d7

Takk for tipset 😄

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjokolade skal ikke i kjøleskap:nei: Da kommer ikke smakene ordentlig frem slik de skal.

Anonymkode: 92732...6b6

Ja, har hørt dette her! Men jeg liker best smaken etter at den har vært i kjøleskapet. Og best når den er kaldt. Naaam 🤩

Skrevet
4 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Høres bra ut ☺️

Skrevet

Jeg elsket den! Nydelig! 😍

Anonymkode: 4be95...1d5

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes den var helt grei, kommer nok ikke til å kjøpe den igjen. Men jeg foretrekker freia melkesjokolade 😍 

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, Rumle skrev:

Og 4 for 100,- på Coop :jepp: 

Serr? Er det bare den, eller kan man blande?? ("Trenger" firkløver også😄)

Anonymkode: 45da0...2d7

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Jeg synes den var helt grei, kommer nok ikke til å kjøpe den igjen. Men jeg foretrekker freia melkesjokolade 😍 

Opplever du også at smaken varierer fra plate til plate? Noen ganger er det den gode gamle, andre ganger smaker den bare feil. Omtrent 50-50, men litt oftere feil enn original.. :(

• Liker 1
Skrevet

Jeg var også nysgjerrig på denne. Kjøpte, spiste ( hele på en gang🤬) og digga den.. 

Møkk.. 

Har kjøpt den tre ganger til.

Og spist i meg hele plata.. 😳 Hva skjer, liksom? Klarer ikke bestemme meg for om den er god eller passe grei- og imens jeg gjør meg opp en mening; så går altså hele plata i gapet 🥵 

• Liker 4
Skrevet

Jeg kjøpte den lille og jeg likte den ihvertfall godt,men tror ikke jeg hadde spist en hel plate (og jeg elsker sjokolade)

Skrevet

Kjempegod synes jeg! Har smakt alle ee nye sjokoladene (safari, sørlandschips osv) og denne var definitivt best 😊

Anonymkode: 0de10...a17

Skrevet
2 minutter siden, applestories skrev:

Opplever du også at smaken varierer fra plate til plate? Noen ganger er det den gode gamle, andre ganger smaker den bare feil. Omtrent 50-50, men litt oftere feil enn original.. :(

Hmm.. kanskje det er DET som skjer?? At den varierer? Hmm.. Eller så er det jeg... Aaaargh- nå fikk jeg lyst å kjøpe en til😖

Skrevet

Jeg svarte i den andre tråden at den var nydelig, men nå som jeg har spist opp hele plata er jeg usikker på om det blir gjenkjøp. Jeg er enig i at karamellen kunne vært saltere. 

Skrevet

Veldig søt, men god. 

Anonymkode: 78b84...0f5

Skrevet
3 minutter siden, MammaMums skrev:

Hmm.. kanskje det er DET som skjer?? At den varierer? Hmm.. Eller så er det jeg... Aaaargh- nå fikk jeg lyst å kjøpe en til😖

Det var en kommentar til Frøken Månestråle sin kommentar om Freia Melkesjokolade :)

Skrevet
36 minutter siden, Rumle skrev:

Og 4 for 100,- på Coop :jepp: 

Hvilken Coop?

I kundeavisene deres finner jeg den kun hos Prix - og da til 47,90 for en!

Skrevet
1 minutt siden, applestories skrev:

Hvilken Coop?

I kundeavisene deres finner jeg den kun hos Prix - og da til 47,90 for en!

Coop obs hadde denne uken tilbud 4 for 100kr. :)

Jeg elsket denne. Den ene av sjokoladenyhetene jeg synes er verdt å kjøpe igjen. De andre var greie, men ikke super fantastisk god som denne :) 

• Liker 3
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra! :klemmer:

:biggrin:

34 minutter siden, Jaská skrev:

Takk for tipset 😄

Ja, har hørt dette her! Men jeg liker best smaken etter at den har vært i kjøleskapet. Og best når den er kaldt. Naaam 🤩

Enig, bryr meg ikke om hva "ekspertene" mener, kjøleskapsjokolade er nam! :) 

33 minutter siden, Jaská skrev:

Høres bra ut ☺️

Bra var det ja. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...