hennessy Skrevet 22. februar 2019 #1 Del Skrevet 22. februar 2019 (endret) Hei! Jeg har bodd i Tønsberg sentrum i omtrent et halvt år og ønsker meg sårt en venninne(r)! Er 26 år gammel. Jeg er veldig glad i å lese, og kan være litt nerdete av meg, selv om jeg også er en skikkelig jente-jente. Har blitt beskyldt for å være litt hipster flere ganger opp igjennom livet, men jeg er ikke pretensiøs. Er litt sjenert, men åpner opp ganske kjapt i godt selvskap. Liker å snakke om dype temaer, men også om kjendissladder, mote, og alt i mellom. Hadde vært veldig hyggelig å ha noen å gå på kino med, på kafé, på shopping... og kanskje ta en øl nå og da på URO her i tbg. Jeg har Discord om du har lyst til å chatte og bli litt bedre kjent før vi evt. møtes. Takk for alle svar! 💛 Endret 22. februar 2019 av hennessy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Noensommegher? Skrevet 26. februar 2019 #2 Del Skrevet 26. februar 2019 Får jeg også lov å være med? 🤔 Hilsen 35 år gammel mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå